Kdo už mate zaslepený EGR?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Mara123
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 227
- Registrován: 23 led 2006, 17:38
- Bydliště: Brno-venkov
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Kdo už mate zaslepený EGR?
Pořád nevím jestli do toho jít . . Vagem už jsem ho stahnul ale asi tam dam mechanickou zaslepku z plechu. Prý to přispívá i k zasírání turbíny. Mam ji čersrvě vyčištěnou tak by to asi stalo za to upně ho vyřadit . [/i]
Naposledy upravil(a) Mara123 dne 25 bře 2006, 21:19, celkem upraveno 1 x.
Octavia 1.9 TDi 81KW r.v.2001
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 111
- Registrován: 23 led 2006, 14:58
- Bydliště: Bukovník u Sušice
Odpovědi: 0
Já taky. Jinak EGR vrací výfukové plyny do sání. Takže zanášení turba to neovlivní. Měl jsem teď hlavu dole (teda motoru
) a výfukové kanály byly jen lehce očazený. Ale sací kanály byly slušně zakarbonovaný, vrstva až 2mm. Vysvětluju si to tím, že sací kanály jsou výrazně chladnější a tím dochází k usazování
.


VW Transporter s MTDI, Golf III 4x4
- Mara123
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 227
- Registrován: 23 led 2006, 17:38
- Bydliště: Brno-venkov
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
No není to nahodou vtom že pokud se navraci vyfukove plyny zpět tak dochází ke kvalitnějšímu spalování a tím menší binec ve vyfukových plynech? Docela by mě zajímala dlouhodobá zkušenost jestli to nějak neničí motor když t EGR je zaslepeny, vzpomínam si že na starym foru bylo něco o vyšší teplotě ve válci a tím ryziko poškozování pistů . . nevim jestli to neni kravinagumi píše:Já taky. Jinak EGR vrací výfukové plyny do sání. Takže zanášení turba to neovlivní. Měl jsem teď hlavu dole (teda motoru) a výfukové kanály byly jen lehce očazený. Ale sací kanály byly slušně zakarbonovaný, vrstva až 2mm. Vysvětluju si to tím, že sací kanály jsou výrazně chladnější a tím dochází k usazování
.

Octavia 1.9 TDi 81KW r.v.2001
- lubomt
- Aktivista
- Příspěvky: 3473
- Registrován: 23 led 2006, 21:48
- Bydliště: Martin - Slovensko
Odpovědi: 0
ja mám odpojenú hadičku do AGR a zaslepenú skrutkou... Už asi 2 roky a žiaden problém. 2x mi odišiel,tak som to nakoniec vyriešil takto. Jednoduchá úprava
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
Já taky, prdla v něm membrána a začalo to hůř brzdit (menší podtlak) tak jsem dal taky do hadičky šroubek.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 189
- Registrován: 24 led 2006, 06:45
- Bydliště: sever Čech
Odpovědi: 0
Kdo už máte zaslepený EGR
Jsem laik...k čemu je to dobrý? A na co tam ten ventil teda je, když jde vyřadit? Díkes.



nemám žádné auto na naftu