Stránka 2 z 2

Napsal: 07 lis 2014, 13:31
od koma33
regulator tlaku paliva alebo vstrekovace zmeraj prepady mne to robilo to iste tiez auto stalo 2 roky a bol zly regulator ked ti to na sprej chyti tak to bude ono

Napsal: 07 lis 2014, 13:48
od ROMEK
Obrázek

Obrázek


tieto zavady tam su myslíte že by to mohlo blokovat štart

Napsal: 07 lis 2014, 13:50
od ROMEK
koma33 píše:regulator tlaku paliva alebo vstrekovace zmeraj prepady mne to robilo to iste tiez auto stalo 2 roky a bol zly regulator ked ti to na sprej chyti tak to bude ono
na sprej to na cca2sek chytne a potom zdechne takže motor nenaskočí

Volal som s čerpadlárama a CR čerpadlo sa testuje 30min na stolici bez regulačneho ventilu na max.tlak a potom s reg.ventilem v nejakých režimoch takže čerpadlo by malo byť tiež už OK

Napsal: 07 lis 2014, 15:59
od anydraj
Kdyz se poradne podivas, tak mas tlak 533 baru pri startu, a rozdil 198.
Tak co hledas?Jednotka ti nepusti ovladani vstriku pri malem i velkem tlaku
Evidentne vadny DRV.
Aditiva na to nemaji vliv

Napsal: 29 lis 2014, 13:23
od ROMEK
tak vadný DRV ventil + zalepené špice vstrekovačov od dlhodobého stáňá auto už jede ďakujem všetkým za pomoc