Peugeot 607 nejde nastartovat- vyriešené
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Peugeot 607 nejde nastartovat- vyriešené
Kluci mam na dielni Peugeot 607 2,2HDI r.v 2002 a problém že nejde naštartovať. Tlak na lište pri štarte byl 0 bar tak si majitel zohnal druhe čerpadlo z vrakáču ale už z neho niekdo vymontoval DRV ventil /regulačny ventil tlaku/ ten som prehodil z toho starého čerpadla. Teraz pri štarte mi tlak prudko skače od 10 do 450bar a auto nechce naskočit. Co mi je divne ked povolím trubku u vstrekovača tak z ni po otoženi klučika chčije prud nafty ako keby pretlačalo podávacie čerpadlo naftu do vysokotlakeho potrubia. To je si myslím špatne. Bude vadný ten DRV ventil alebo mam poslať čerpadla niekam na stolicu na kontrolu? dík
Naposledy upravil(a) ROMEK dne 29 lis 2014, 13:21, celkem upraveno 1 x.
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
čerpadlo dorazilo ze stolice je pretesnené a odskušane ale motor nemá ani snahu že by chcel pri štarte naskočit. Napadaju mňa ešte vstrekovače či nemôžu byť zalepené auto už cca 2roky stojí alebo že by stara nafta ale to by aspoň trochu zadýmilo. Už sem bezradný tak skúste ešte niečo poradiť pridavam screeny z diag pri štarte




Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
v závadách su 3chyby ohladne aditivace a aditivačneho systemu FAP ale to si myslím že by nemalo vplyv aby motor vubec nenatočil.
Imobilizer je takisto v porádku "štart povolen"
ešte mňa napadlo skusit osciloskopem a prudovu sondu či ide prud do vstrekov potom už asi len tie vstreky
Imobilizer je takisto v porádku "štart povolen"
ešte mňa napadlo skusit osciloskopem a prudovu sondu či ide prud do vstrekov potom už asi len tie vstreky

Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE