Stránka 2 z 2
Napsal: 09 led 2015, 09:14
od TomasNM
burton.b22 píše:A jak to má řešene 1.9td tam je taky snímač otaček na převodovce na setrváku ale je to bez řídící jednotky. Co to třeba předělat?
Tak to mali asi aj ine 21-tky.
Napr.to XM.
Ale to stale neriesi situaciu.
Napsal: 09 led 2015, 09:32
od pepe276
TomasNM píše:To je prave ta tema.

Neupravi ta ECU nejako ten signal od cidla?
Otazka za 1000 bodov.
Este doriesit tu strasnu kombinaciu: Auto+Osciloskop a bude to OK.
Btw,Evasion ma kod P8C original,teraz tam mam P8B.
Este davnejsie som mal Volvo 460 a tam bol otackomerovy signal privedeny z alternatora. Benzinaky to mali od inducky,atd. Tych variant je asi vela.
Ale to tu preci resime od zacatku jestli se signal nejak zmeni, nebo ne

Ta kombinace bude asi opravdu strasna,protoze jsem obvolaval lidi kolem sebe a nikdo osciloskop nema...
Jojo,vim,zes to psal,zes tam dal starsi typ motoru.
Napsal: 09 led 2015, 09:59
od TomasNM
To vyssie bolo myslene zo srandy

Jasne,ze to riesime od zaciatku.
Mozme to spravit aj naopak.
Ja mam osciloskop a keby sa nasiel v mojom okoli niekto s autom,tak by som to odmeral.
Napsal: 09 led 2015, 10:02
od pepe276
TomasNM píše:To je prave ta tema.

Neupravi ta ECU nejako ten signal od cidla?
Otazka za 1000 bodov.
Este doriesit tu strasnu kombinaciu: Auto+Osciloskop a bude to OK.
Btw,Evasion ma kod P8C original,teraz tam mam P8B.
Este davnejsie som mal Volvo 460 a tam bol otackomerovy signal privedeny z alternatora. Benzinaky to mali od inducky,atd. Tych variant je asi vela.
Ale to tu preci resime od zacatku jestli se signal nejak zmeni, nebo ne

Ta kombinace bude asi opravdu strasna,protoze jsem obvolaval lidi kolem sebe a nikdo osciloskop nema...
Jojo,vim,zes to psal,zes tam dal starsi typ motoru.
Napsal: 09 led 2015, 14:28
od jericho-3
Je si třeba položit otázku, k čemu vám otáčkoměr vůbec je..
Stejně s tím každý jen blafe, někdo dokonce tam leje splašky, tak proč otáčkoměr?
Napsal: 09 led 2015, 18:30
od Aleš
Jde to z toho čidla ze setrváku ,ale musíš tam udělat dělič jinak ti to bude ukazovat 2x více.
Zkus si to stačí 1 tranzistor (čidlo –tranzistor-vstup do otáčkoměru v konektoru původní ecu).
Už je to dááávno když jsem to také řešil.
Napsal: 09 led 2015, 19:39
od TomasNM
jericho-3 píše:Je si třeba položit otázku, k čemu vám otáčkoměr vůbec je..
Stejně s tím každý jen blafe, někdo dokonce tam leje splašky, tak proč otáčkoměr?
Tak,ked uz to tam je,nech to funguje.
Nudi ma pozerat stale na nulu.
Napsal: 09 led 2015, 19:42
od TomasNM
Aleš píše:Jde to z toho čidla ze setrváku ,ale musíš tam udělat dělič jinak ti to bude ukazovat 2x více.
Zkus si to stačí 1 tranzistor (čidlo –tranzistor-vstup do otáčkoměru v konektoru původní ecu).
Už je to dááávno když jsem to také řešil.
Si si 100% isty? Netvaruje to ta MCU este nejako?
Aka je technologia/vystup toho cidla?
Su to 12V impulzy,alebo nejaky spojity surovy signal,napr.Hall sonda alebo indukcia?
Napsal: 12 led 2015, 17:18
od Aleš
Už si to nepamatuji ,ale je tam indukční ten dej do série z B tranzistoru a napájení a vystup
z tranzistoru pošli do tacha .
Napsal: 12 led 2015, 17:23
od TomasNM
Tranzistor takto zapojeny nefunguje ako delic frekvencie,max.iba ako tvarovac signalu. Ked budem mat auto spat zo servisu(
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 68#1011168 ),skusim odmerat to cidlo,aky signal to dava(teda ak je vobec pripojene).
Napsal: 12 led 2015, 23:30
od Aleš

to je snad jasné ,píši ti to abys sis to odzkoušel že to bude ukazovat dvojnásobek a pak si to už doladiš ,jestli se ti povede aspoň tohle
