Stránka 2 z 4
Napsal: 26 čer 2015, 12:38
od MirekX
bajpásovat jak tlustou, tak tenkou hadici k výměníku, (EGR) dát propojky co něco vydrží, aby nějaká hadice nevystřelila a přivázat je tam tak, aby se nemohly o něco prodřít a jezdit, hladinu sledovat až po chvilce, kdy se ten okruh zase naplní a odvzdušní.
Napsal: 26 čer 2015, 15:05
od pavliczeck
Tak nakonec se to otestuje jenom zítra, aby hadice neudělala větší škodu. Vyzkouší se, jestli to bude pořád čudit nebo ne.
Ono je prý hodně divný, že expanzní nádobka je čisťounká, v oleji voda taky není a motor se nechová jinak, než předtím.
Třeba to bude nakonec "jenom" tím výměníkem.
Když jsem řekl, že to má hlavu s označením C, tak mu to přišlo divný, protože Cčka by už praskat neměly....
Uvidíme, dám vědět..
Napsal: 27 čer 2015, 19:30
od pavliczeck
Tak výsledkem propojení hadic a vyřazení výměníku spalin je, že to furt hulí
Nějaké typy a rady?
Napsal: 27 čer 2015, 21:25
od Jirka84
Kdy ti to hulí?jen při rozjezdu nebo porad?Resil jsem podobny problém na bkd.
Napsal: 27 čer 2015, 22:37
od pavliczeck
Hulí mi to furt. Při rozjezdu, při zrychlení (ať jedu jedno jak rychle). Když jsem jel cca. 70km/h, tak jsem za sebou viděl kouř, prostě furt...
Když auto stojí, přidám plyn, tak se objeví kouř a za chvíli zmizí. Udělám to tak 3x a pak chvilku nic, jakoby musela někam "nakapat" voda a po chvilce zase.....
díky za každý názor
Napsal: 28 čer 2015, 10:44
od Jirka84
Hele a nemuzou to bejt vstriky? Olej nemizi vid? Kdyby to takhle hulilo musela by voda mizet hodne.hlavne by to spatne startovalo.
Napsal: 28 čer 2015, 10:46
od Jirka84
Podle me ta voda je vymenik.
Napsal: 28 čer 2015, 12:12
od jericho-3
A barva kouře je jaká?
Napsal: 28 čer 2015, 13:23
od pavliczeck
Po odpojení výměníku to kouří furt. Tím to nebude.
Vstřiky jsou podle VAG v pořádku, jsou 30 tisíc po repasu v Soběslavi a v lednu bylo kvůli podfukujícím vsříků auto v RFauto, kde byly upraveny posedy pro vstřiky. Auto po opravě už necukalo a doposud žádné problémy s vibracemi. Proto si nemyslím, že by byly vstřiky v čudu.
Turbo je prý v super stavu, takže turbo taky OK.
Barva kouře je prý spíše do modra (moje oko amatéra vidí bílí kouř).
Auto měl nastartovaný a podle zkušeností technika, který už pár hlav řešil olej ani voda neutíká, že by to prý bylo "rychlejší".
Olej bez vody a v chladící kapalině taky žádná známka o oleji.
Zkusíme vyměnit palivový filtr, jestli se nenatankoval nějaký sajrajt. Je to pár korun....
Stále platí, že za každý názor budu rád. Děkuji za diskusi a pomoc při hledání problému. V konečném důsledku se hledají indície pro lepší přiblížení problémů.
Hodit auto do servisu a vyměnit novou hlavu za 30 je jednoduchý řešení, nemyslím si však, že na místě.
Napsal: 28 čer 2015, 14:37
od Jirka84
Já bych se zaměřil na vstřiky.to ze byly na repasu nic neznamená.
Napsal: 28 čer 2015, 15:28
od pavliczeck
Ještě dnes si jdu pro auto, tak se poptám na ty vstřiky, ať udělá ještě nějaký test, ale co vím, tak se na hodnoty vstřiků koukal a bylo to v normálu. Ještě mu řeknu, ať to znovu prověří a napíši sem hodnoty.
Napsal: 28 čer 2015, 15:42
od Woko_O
Hodnoty ve VAGu nic neznamenaj! Je to jen orientáční...
Napsal: 28 čer 2015, 16:08
od pavliczeck
Takže mám koupit 4 vstřiky, vyhodit za ně 60 tisíc a buď a nebo?

Určitě je způsob, jak na to přijít...
Napsal: 28 čer 2015, 16:18
od Woko_O
Takže je máš vyndat a nechat přezkoušet jestli správně práší atd.. Samozřejmě to taky stojí prachy ale mín ja nový vstřiky..
Napsal: 28 čer 2015, 16:24
od Jirka84
Jenže i když je vstrik na stolici.tak je neodzkouší ve všech režimech. Tak mi to bylo řečeno v DP.ja dělal nejdřív dvakrát repas vstřikovacu pak jsem stejne koupil nového vstřikovace.a ve finále to bylo turbo o kterém mi tvrdili ze je ok.