Stránka 2 z 3
Napsal: 10 srp 2015, 10:30
od Ladas
nejni to trochu hodně

Napsal: 10 srp 2015, 10:52
od jirka.p
mel jsem 74kw taky

a na 110kw bylo turbo na stropu

s tlakem 1,2 pri prefuku a teplota lezla kolem 100 pri 25°c venku....tohle bude uplne na doraz

urco bych to nechal stahnout
Napsal: 10 srp 2015, 11:05
od borelli
A pánové co to upravovali ti řekli co ? Že 1,4 baru je optimální hodnota ?

Měřili vůbec, kolik tlačí ? Raději sleduj, jestli to přes turbo nezačalo brát olej... Proto jsem se tě přes

ptal, jestli je to série...
Napsal: 10 srp 2015, 13:30
od Romaneek
Ahojte,
měřil jsem mu to já.
Najeli jsme cca.20 svižných km s častou akcelerací po okresce a 20 po dálnici (na dálnici v plném tempu).
Jelikož jsem nepátral po tom, kolik max.může toto turbo tlačit, tak jsem mu řekl ať se zeptá tady Vás.
Ta teplota nasávaného vzduchu se opravdu držela v těchto hodnotách a taky jsem čekal ,že vyleze výše. Je možné, že by se po delší jízdě na dálnici s plynem na podlaze dostala více nahoru.
Co jsem pochopil ,tak v M+H ladili pouze v hale na brzdě, ale na silnici s tím nebyli .
Jsem teď v práci na mobilu, ale pokud máte někdo čas nechte si od něj poslat Log, mrkněte na něj a popř.mu sem rovnou napište, že to turbo tímhle stylem popraví.
R..

Napsal: 11 srp 2015, 15:24
od UchoTD
bez logu,to turbo stým popraví.
Napsal: 11 srp 2015, 18:18
od giuseppep
ten log je hodně dlouhej. Protože jsem zkoušeli různý režimy. Tak jsem vyfotil tam, kde lezla teplota nahoru. Celý log můžu poslat emailem kdyby chtěl někdo vidět a poradit třeba něco jestli to stáhnout a hlavně na kolik. Abych když pojedu po dálnici a v Německu to budu držet 180 tak aby to všechno vydrželo. Moc děkuji.
omlouvám se za kvalitu.
Napsal: 11 srp 2015, 18:44
od duchxt
prvni co to nevydrzi je turbo a to nemusi bejt ani v nemecku

tlacit na tom pidi cvrckovi 1,5 je fakt moc....
Napsal: 11 srp 2015, 18:46
od skoda
Podle mě se to v tom prvním obrázku dost přefukuje a mělo by s tím problém i VA turbo.
Bude tam dost nafty.
A ještě to má mrtvou váhu vzduchu.

Napsal: 11 srp 2015, 19:35
od giuseppep
duchxt píše:prvni co to nevydrzi je turbo a to nemusi bejt ani v nemecku

tlacit na tom pidi cvrckovi 1,5 je fakt moc....
Děkuji chlapi za odpovědi. Zlá Žížala mi napsal, že je pro tutu turbo je 1,25 takže to budu muset nechat stáhnout.
Napsal: 11 srp 2015, 19:48
od giuseppep
skoda píše:Podle mě se to v tom prvním obrázku dost přefukuje a mělo by s tím problém i VA turbo.
Bude tam dost nafty.
A ještě to má mrtvou váhu vzduchu.

Neříkej mi, že mam mrtvou váhu vzduchu

to bych snad poznal ne?

Napsal: 11 srp 2015, 20:48
od jirka.p
pekne tam jede regulace nadoraz

prestat jezdit a pomalu se dokodrcat k ladici aby to stahnul

nez te to bude stat vic

Napsal: 11 srp 2015, 21:10
od skoda
giuseppep píše:skoda píše:Podle mě se to v tom prvním obrázku dost přefukuje a mělo by s tím problém i VA turbo.
Bude tam dost nafty.
A ještě to má mrtvou váhu vzduchu.

Neříkej mi, že mam mrtvou váhu vzduchu

to bych snad poznal ne?

Co je sloupec B. a. G ?
Jestli je to váha tak ta je ko
Sem dej celej log ať tě tu zbytečně neplašim
Napsal: 11 srp 2015, 21:23
od giuseppep
Tady je ještě obrázek co znamenají ty sloupce

Napsal: 12 srp 2015, 09:18
od borelli
Potom dej vědět, jak na to reagovali profi čipaři, kteří ti to upravovali

Napsal: 19 srp 2015, 17:44
od giuseppep
borelli píše:Potom dej vědět, jak na to reagovali profi čipaři, kteří ti to upravovali

Tak jsem se konecne k tomu dostal.Jsem domluvenej ze mi to stahnou aby mi to tlacilo na tech max 1.2 Jinak mi turbo nemerili kdyz to delali.Stahne se to a bude klid.Jenom se zeptam jeste kdyz dam plnej plyn tak ve vyssich otackach cca nad 3500 to zacina drobet hulit.Ne zas jako kamna ale takovy proridli cerny kour. Poradite jestli to nechat nebo taky stahnout aby to vubec nehulilo.Je to jen pri prudke akceleraci. Jinak jsem chtel ostrejsi verzi a proto mi na Motocomu nemerili 116Kw.
Ale nekdo rika ze to tam nebude protoze Motocom svindluje.Tak nevim co je na tom pravdy.Diky za odpovedi.