Stránka 2 z 3

Napsal: 28 srp 2015, 20:29
od Biimbo
Nebo jetý orig. Ale s tím zase nebudou souhlasit ti, co se repasem živí a jejich argument, že pomalu za cenu pěknýho jetýho, máš komplet repas a stav nového :)

Napsal: 29 srp 2015, 21:02
od favo
Stav nového, myslíš vzhledový ? (LOL)

Napsal: 29 srp 2015, 21:17
od Slavkov
favo píše:Stav nového, myslíš vzhledový ? (LOL)
Jasně, tzv. vizuální repas :D ... nezaměnovat s tzv. virtuálním repasem (noteeth)

Napsal: 30 srp 2015, 01:39
od Maniacz
Jsem domluven s olegem na nápravě. Tak uvidíme. To mi chcete říct že žádnej repas nefunguje? Díky

Napsal: 30 srp 2015, 06:32
od RudisTDic
Maniacz píše:Jsem domluven s olegem na nápravě. Tak uvidíme. To mi chcete říct že žádnej repas nefunguje? Díky
některý ano,,ale většinou mám špatný zkušenosti..a není to jen s turbama..

Napsal: 31 srp 2015, 18:09
od Maniacz
Ještě by se mohl vyjádřit Forest :)

Napsal: 31 srp 2015, 21:43
od CATDAVID
ani omylem ho sem netahej,na ty jeho články nejsem zvědavej :D

Napsal: 01 zář 2015, 15:15
od favo
Zatím jsem tu nečetl jedinou diskuzi nad tím, jak někdo koupil repasovaný turbo a fungovalo naprosto bez problémů, jako nové turbo.
To mi stačí k tomu abych si udělal obrázek otom co jsou repas turba zač.
Koupit dobrý repas je asi stejná šance jako vyhrát ve Sportce, taky se najdou tací co vyhráli.
Ten repas dělají jenom lidi a poslední dobou stojí pracovní síla totálně za hovno. Majitel si může udělat dobré jméno, ale pokud chce aby mu firma fungovala naplno, tak chtě nechtě musí někoho dřív nebo později zaměstnat, aby nebyl na vše sám, ale asi jen jeden člověk ze sta k té práci bude přistupovat jako by dával v sázku svoje jméno a pověst.

Napsal: 01 zář 2015, 15:26
od LibangVW
Braly jsem od Olega uz hodne turbin , u VBček se skoro vzdycky muselo sahat na regulaci jinak byl spodek mrtvej presne jak tady popisujete . Nastavit cervika na protitlak , tahlo na prepeti a funguje to . Vetsinou neni cas ztracet cas to zase posilat z5 . Tak pak dejte vedet jak to vyresite :)

Napsal: 01 zář 2015, 19:45
od Maniacz
Praveze se protitlak a predpětí stělovalo... prd platný, snad se to povede napodruhý. Splést se může každý...

Napsal: 01 zář 2015, 20:08
od CATDAVID
červikem si mohl dělat co si chtěl a stejně nanafoukalo a to jsem si pro jistotu natlakoval i vedení ,abych měl jistotu,že nemá nikde díru.

Napsal: 03 zář 2015, 09:29
od netopier
tak teraz nerozumiem , maniac pise ze sa spodok vratil po vyrieseni problemu s hadickou, a David tvrdi ze to stale nejede . tak ako? :)
btw , ten soft na VA na to moze mat vplyv , daj tam seriu a uvidis ....
samozrejme treba ratat s tym, ze VB sa nafukuje neskor ako VA.

Napsal: 03 zář 2015, 19:17
od Maniacz
Jen domněnka, přisuzuji ji chladnějšímu vzduchu.

Napsal: 03 zář 2015, 21:18
od CATDAVID
netopier nevím jak ty,ale já šteluju turbo na základní nastavení a tam je jedno jeký je tam soft.Maniacz je už zvyklej na tu plíseň :-D

Napsal: 04 zář 2015, 09:31
od tantor-bn
CATDAVID píše:ani omylem ho sem netahej,na ty jeho články nejsem zvědavej :D
(LOL) (LOL)