Stránka 2 z 4
Napsal: 30 srp 2015, 17:42
od TDI tech
Pridrety piest na 4tom valci. Neries to a voz sa. Je to kozmeticka chcoroba ASV, kasli nato ten motor nedobijes.
Napsal: 31 srp 2015, 20:04
od čoud
Bych to tipnul co je na videu tak lehce zakarbonované vstřiky zvenku těch dírek. (jeden vstřik víc zamrdanej jinej mín, pokud se ta krusta karbonu před některou dírkou na vstřiku zvětší tak že ten paprsek nafty už nemá rouvnej ale spíš dělá místo mlhoviny velké kapky tak to pak dělá tedle tvrdej chod motoru)Normální to nejní, možná kdybys ty vstřiky vyndal a mechanicky očistil tak by to jelo jak nové auto. Rozprašení paliva nejní symetrické blbě pak atomizuje, spíš se palivo vzněcuje přímo na špičce vstřiku. (správně má palivo hořet u tdi tak aby vzplálo ještě předtím než dolítne na píst a pak taky nemá hořet na těle vstřiku, ohnisko vznícení má být mezi pístem a vstřikem. Proto ten motor na videu tak plácá. Pak tomu taky nepřidá RO protože má menší cetanové číslo než je norma cca 51 cetanu. Taky to zamrdaj dlouhodobě krátké tratě. Zvuk Co je na videu je ještě v normě takovejch tdi má polovička národa.

Napsal: 31 srp 2015, 20:45
od xshreck
Já mám trysku i vstřik jinej a klepavý zvuk ze spodku auta tam mám taky jak popisuje... Před i po se to nezměnilo.
Napsal: 31 srp 2015, 20:55
od čoud
xshreck píše:Já mám trysku i vstřik jinej a klepavý zvuk ze spodku auta tam mám taky jak popisuje... Před i po se to nezměnilo.
Tak ten hydroštel by to pak mohl být taky.
Napsal: 31 srp 2015, 21:08
od čoud
Tak jsem si to video pustil asi 5x a Ten ťukavej zvuk tam nepatří si nemůžu pomoct.

Hydroštel by cvakal asi víc kovově. Možná jak psal Miloš tak hustší olej by to třeba tu vůli pokud by byla mechanická taky možná vyřešil. Motor asv a agr je tuším stejnej akorát agr má obtokové turbo a asv variabilní a pokud mu jde agr motor normálně čistě tak jak má jít tak asv by měl jít zrovnatak

Napsal: 01 zář 2015, 13:22
od Pája 19
Mám nový vstřiky i hydroštely, co ty na to čoude?

Napsal: 01 zář 2015, 14:22
od slovacek.milos
je tomu hodně let co jsem z boše přinesl vstřiky nasadil a

klepec, žádná hrůza ale zvuk divný, vstřiky jsem nechal přezkoušet a vše OK s papírem, no nakonec jsme zjistili že máme blbé podložky
ale to nevím fakt přesně 1,35 a mají tam být 1,1 ale jak píšu to fakt už nevím třeba to bylo naopak, dostali jsme podložky přesné podle vstřiku a

ok
od té doby vždy chci u vstřiku na lístku napsáno jaká má být podložka a přeměřím si ji pro jistotu mikrometrem, aby to zas někdo neojebal,
Napsal: 01 zář 2015, 14:26
od slovacek.milos
je to možná i motor od motoru že někde udělá desetinka na podložce divný zvuk někde můžeš dát dvě na sebe a nic

Napsal: 01 zář 2015, 16:20
od martinsidlo
Dělají to zakarbonované vstřiky. Mám-li to ucourané v zimě,většinou slabě klape. Po protažení je ticho. Co říká VAG na hodnoty jednotlivých válců,jaké jsou odchylky ? U mě je-li odchylka do 0,05, je ticho. Větší odchylka je již slyšet.
Neřešil bych a jezdil. Koupil bych ještě dobré a výkoné radio.
Napsal: 02 zář 2015, 06:15
od slovacek.milos
[quote="martinsidlo"]Co říká VAG na hodnoty jednotlivých válců,jaké jsou odchylky ? U mě je-li odchylka do 0,05, je ticho. Větší odchylka je již slyšet.
nějak mi nedochází jak umí vag u asv změřit jednotlivé válce

co to je odchylka O.O5

Napsal: 03 zář 2015, 15:28
od martinsidlo
Vstřikované množství jednotlivých válců,myslím,že je v mg či v čem.
Napsal: 03 zář 2015, 19:54
od čoud
Pája 19 píše:Mám nový vstřiky i hydroštely, co ty na to čoude?

Pak jedině ten chrastící motor přehlušit nějakou dobrou hudbou
https://www.youtube.com/watch?v=L397TWLwrUU
Napsal: 03 zář 2015, 20:41
od čoud
martinsidlo píše:Vstřikované množství jednotlivých válců,myslím,že je v mg či v čem.
JJ to nějak řídící jednotka doladuje množství vstřikovaného paliva do jednotlivých válců na volnoběh aby byl vyrovnaný chod motoru na volnoběh. Ale jak přesně si to vysvětlit a jestli to je v celém rozsahu otáček doladováno řj taky čerti vědí?
Zajímavej poznatek s tím rozdílným dávkováním paliva v mg na válec a volnoběžným chodem motoru. čeče natom asi něco bude


Napsal: 03 zář 2015, 21:26
od čoud
Taky klepe (cvaká)
Napsal: 31 pro 2015, 13:35
od Raduza
Zdravím.Nechci zakládat nové téma tak doufám že nevadí , že to přidám sem. Máme Tdi AUY 85 kw rok 2001. Po nastartování studeného motoru se po chvilce (cca 5-10 sec) začne ozývat klepání. Připádá mi to jako klepání,nebo cvakání ventilu. Auto máme chvilku a mysleljsem že to bude vadný hydroštel. ty se tedy vyměnily včetně vačky a uložení vačky. Olej je též vyměněn. po vyměně se při prvním startu zdálo zlepšení ale po chvilce to bylo stejné. cvakání se ozývá ze strany rozvodu,tedy jakoby u prvního válce. Byl měřen tlak oleje v hlavě: volnoběh 1,8-2 a při 2000ot. byl tlak těsně pod 4. Hodnoty vstřiku při studeném motoru se pohybuji kolem 0,4 jen první válec 1,7-1,9. Po ohřátí se srovná s ostatními. Nastavení rozvodu dle vag je 0- -0,3. jediné co jsem zatím nestihl tak je měření komprese. auto jinak chytá pěkně, jede jako šlak,nekouří, nežere.
Ted bych prosil odborníky o nějaké nápady ,čím by toto klepání mohlo být.