Výměna turba

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Vici
Aktivista
Příspěvky: 7568
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

No prece od Olega turbopower,forest je jeho reklamni agent:-D
Repas radsi nebrat
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Odpovědi: 0
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

Vici píše:No prece od Olega turbopower,forest je jeho reklamni agent:-D
Repas radsi nebrat
presne tak kup nove origo vyhnes sa zbytocnym komplikaciam preco to netaha od spodu atd..... ;)
m.a.r.e.k
Přispěvovatel
Příspěvky: 866
Odpovědi: 0
Registrován: 01 zář 2011, 21:45

Příspěvek od m.a.r.e.k »

presne tak repasovane turbo uz neni to co origos. nebude tak tahat. aspon moja octavka sa tak prejavila
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Odpovědi: 0
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

m.a.r.e.k píše:presne tak repasovane turbo uz neni to co origos. nebude tak tahat. aspon moja octavka sa tak prejavila
tuto basnicku pocuvam kazdu chvilu po vymene turba auto netaha ako ma,a pitam sa ake turbo si tam daval REPAS ze original turbo je drahe (LOL) (LOL) hosi ked sa chcete kvalitne povozit tak dajte tomu motoru to co potrebuje aspon original veci ten motor sa vam zato odvdaci!!!!ked mas na opicu musis mat aj na banany (noteeth)
m.a.r.e.k
Přispěvovatel
Příspěvky: 866
Odpovědi: 0
Registrován: 01 zář 2011, 21:45

Příspěvek od m.a.r.e.k »

ja som uz odvtedy zastancom origos. repasovane by som do auta uz nedal nic ,
Jiří Ryška
Nováček
Příspěvky: 6
Odpovědi: 0
Registrován: 17 říj 2015, 01:01

Příspěvek od Jiří Ryška »

Zdarec.Myslím si že ne každý má na nové turbo a po namontování repas turba do nového auta je vždy potřeba vyladit neee? :-) Jinak začalo mi při zabíraní turba u VW Passat 1.9 TDI r.v. :2002 tak nějak skřípat či pískat a když neuberu aby turbo zvolnilo ztratím výkon a pak už jen trapné spomalování a nejlépe pit stop kde chcípnu motor a zase funguje pokud to opět nepřeženu což si hlídám.Repas jsem našel za 7 500 ale co když je to nějaká prkotina než jim to turbo odevzdám :-D.Je to složité a s penězma také nic moc.Muže to souviset s výměnou oleje?
p.s.
Aktivista
Příspěvky: 1115
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2010, 09:38
Bydliště: Nová Role

Příspěvek od p.s. »

todle je repasovaný turbo po dvou letech a jednom měsíci touran 2l TDI
Obrázek
ObrázekObrázek
Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Možná to bude znít kruťě, ale když nemám na náhradní díly a provoz auta, tak si ho buď nekoupím nebo se poohlédnu po takovém co nemá tak drahou údržbu.
Někdy je potřeba si přiznat jak se věci mají a smířit se s tím že třeba Passat není auto pro mě, rozhodně to není ostuda.
Třeba taková felicie turbo nemá, na provoz je levná a hlavně když se staráš tak je i neskutečně spolehlivá a to vše za zlomek ceny proti třeba vozům VW.
Mám oba vozy a mohu srovnávat.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Jiří Ryška
Nováček
Příspěvky: 6
Odpovědi: 0
Registrován: 17 říj 2015, 01:01

Příspěvek od Jiří Ryška »

Problém je v tom že já miluji taková auta jako je např Passat 1.9 TDI a věř že jsem se před koupí rozhodoval pro něco méně finančně náročného na opravu atd a to konkrétně nad felicii ale nakonec pro mě bylo Das auto jasná volba a na opravu vždy seženu dokud budu single a pak se budu muset rozhodnout koho financovat jelikož oboje bych neutáhl :-D
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Odpovědi: 0
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Jiří Ryška píše:Zdarec.Myslím si že ne každý má na nové turbo a po namontování repas turba do nového auta je vždy potřeba vyladit neee? :-) Jinak začalo mi při zabíraní turba u VW Passat 1.9 TDI r.v. :2002 tak nějak skřípat či pískat a když neuberu aby turbo zvolnilo ztratím výkon a pak už jen trapné spomalování a nejlépe pit stop kde chcípnu motor a zase funguje pokud to opět nepřeženu což si hlídám.Repas jsem našel za 7 500 ale co když je to nějaká prkotina než jim to turbo odevzdám :-D.Je to složité a s penězma také nic moc.Muže to souviset s výměnou oleje?

To turbo je potreba nejdriv vyndat a podivat se v jakym je stavu . Kolikrat staci ho jen rizdelat , vycistit a podlozit regulaci a zase se v klidu jezdi . Paklize uz ma turbo vule a zacina zrat olej , je nejlepsi ho vymenit . Ovsem za NOVY , s repasem si akorat naseres , neni mesic aby se tady nejaky nepovedeny repas neresil , staci projit forum, uvidis sam . Porad ty samy problemy, jednou nenabiha, dalsi tlaci malo, treti pada do nouzaku , dalsi vubec nereaguje, ani na tahlo ani cervik a podobne , jiny treba jede ale auto uz nema vykon co melo a dalsi a dalsi problemy. Kdyz das novy turbo, tohle vsechno se ti vyhne. Muzes se klidne zeptat mechaniku ze s novym turbem problemy nejsou . A ze je novy drahy je sice pravda, ale ver , ze ve vysledku te vyjde levneji nez nejaky pochybny repas . Pravidelny vymeny oleje jsou samozrejmosti, vyser se na nejaky LL, ale men po patnacti tis , podle normy a vse bude OK .
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Jiří Ryška
Nováček
Příspěvky: 6
Odpovědi: 0
Registrován: 17 říj 2015, 01:01

Příspěvek od Jiří Ryška »

cin píše:
Jiří Ryška píše:Zdarec.Myslím si že ne každý má na nové turbo a po namontování repas turba do nového auta je vždy potřeba vyladit neee? :-) Jinak začalo mi při zabíraní turba u VW Passat 1.9 TDI r.v. :2002 tak nějak skřípat či pískat a když neuberu aby turbo zvolnilo ztratím výkon a pak už jen trapné spomalování a nejlépe pit stop kde chcípnu motor a zase funguje pokud to opět nepřeženu což si hlídám.Repas jsem našel za 7 500 ale co když je to nějaká prkotina než jim to turbo odevzdám :-D.Je to složité a s penězma také nic moc.Muže to souviset s výměnou oleje?

To turbo je potreba nejdriv vyndat a podivat se v jakym je stavu . Kolikrat staci ho jen rizdelat , vycistit a podlozit regulaci a zase se v klidu jezdi . Paklize uz ma turbo vule a zacina zrat olej , je nejlepsi ho vymenit . Ovsem za NOVY , s repasem si akorat naseres , neni mesic aby se tady nejaky nepovedeny repas neresil , staci projit forum, uvidis sam . Porad ty samy problemy, jednou nenabiha, dalsi tlaci malo, treti pada do nouzaku , dalsi vubec nereaguje, ani na tahlo ani cervik a podobne , jiny treba jede ale auto uz nema vykon co melo a dalsi a dalsi problemy. Kdyz das novy turbo, tohle vsechno se ti vyhne. Muzes se klidne zeptat mechaniku ze s novym turbem problemy nejsou . A ze je novy drahy je sice pravda, ale ver , ze ve vysledku te vyjde levneji nez nejaky pochybny repas . Pravidelny vymeny oleje jsou samozrejmosti, vyser se na nejaky LL, ale men po patnacti tis , podle normy a vse bude OK .
JJ mením radši už po 10k ale momentálně jsem trochu pozadu no.JJ snad to bude prkotina ale najít člověka co to zvládne a hlavně tomu ještě víc neuškodí jelikož já jsem anti v autech.Hlavně tedy motoru atd.Njn chtěl jsem das auto opět tak musím počítat že pro ten luxus a hlavně výkon musím taky něco obětovat no :-).U všech aut s turbem se za výkon platí a draze :-(
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Odpovědi: 0
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

cin píše:
Jiří Ryška píše:Zdarec.Myslím si že ne každý má na nové turbo a po namontování repas turba do nového auta je vždy potřeba vyladit neee? :-) Jinak začalo mi při zabíraní turba u VW Passat 1.9 TDI r.v. :2002 tak nějak skřípat či pískat a když neuberu aby turbo zvolnilo ztratím výkon a pak už jen trapné spomalování a nejlépe pit stop kde chcípnu motor a zase funguje pokud to opět nepřeženu což si hlídám.Repas jsem našel za 7 500 ale co když je to nějaká prkotina než jim to turbo odevzdám :-D.Je to složité a s penězma také nic moc.Muže to souviset s výměnou oleje?

To turbo je potreba nejdriv vyndat a podivat se v jakym je stavu . Kolikrat staci ho jen rizdelat , vycistit a podlozit regulaci a zase se v klidu jezdi . Paklize uz ma turbo vule a zacina zrat olej , je nejlepsi ho vymenit . Ovsem za NOVY , s repasem si akorat naseres , neni mesic aby se tady nejaky nepovedeny repas neresil , staci projit forum, uvidis sam . Porad ty samy problemy, jednou nenabiha, dalsi tlaci malo, treti pada do nouzaku , dalsi vubec nereaguje, ani na tahlo ani cervik a podobne , jiny treba jede ale auto uz nema vykon co melo a dalsi a dalsi problemy. Kdyz das novy turbo, tohle vsechno se ti vyhne. Muzes se klidne zeptat mechaniku ze s novym turbem problemy nejsou . A ze je novy drahy je sice pravda, ale ver , ze ve vysledku te vyjde levneji nez nejaky pochybny repas . Pravidelny vymeny oleje jsou samozrejmosti, vyser se na nejaky LL, ale men po patnacti tis , podle normy a vse bude OK .
presne tak!!!
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Odpovědi: 0
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

cin píše:
Jiří Ryška píše:Zdarec.Myslím si že ne každý má na nové turbo a po namontování repas turba do nového auta je vždy potřeba vyladit neee? :-) Jinak začalo mi při zabíraní turba u VW Passat 1.9 TDI r.v. :2002 tak nějak skřípat či pískat a když neuberu aby turbo zvolnilo ztratím výkon a pak už jen trapné spomalování a nejlépe pit stop kde chcípnu motor a zase funguje pokud to opět nepřeženu což si hlídám.Repas jsem našel za 7 500 ale co když je to nějaká prkotina než jim to turbo odevzdám :-D.Je to složité a s penězma také nic moc.Muže to souviset s výměnou oleje?

To turbo je potreba nejdriv vyndat a podivat se v jakym je stavu . Kolikrat staci ho jen rizdelat , vycistit a podlozit regulaci a zase se v klidu jezdi . Paklize uz ma turbo vule a zacina zrat olej , je nejlepsi ho vymenit . Ovsem za NOVY , s repasem si akorat naseres , neni mesic aby se tady nejaky nepovedeny repas neresil , staci projit forum, uvidis sam . Porad ty samy problemy, jednou nenabiha, dalsi tlaci malo, treti pada do nouzaku , dalsi vubec nereaguje, ani na tahlo ani cervik a podobne , jiny treba jede ale auto uz nema vykon co melo a dalsi a dalsi problemy. Kdyz das novy turbo, tohle vsechno se ti vyhne. Muzes se klidne zeptat mechaniku ze s novym turbem problemy nejsou . A ze je novy drahy je sice pravda, ale ver , ze ve vysledku te vyjde levneji nez nejaky pochybny repas . Pravidelny vymeny oleje jsou samozrejmosti, vyser se na nejaky LL, ale men po patnacti tis , podle normy a vse bude OK .
presne tak!!!
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Odpovědi: 0
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

cin píše:
Jiří Ryška píše:Zdarec.Myslím si že ne každý má na nové turbo a po namontování repas turba do nového auta je vždy potřeba vyladit neee? :-) Jinak začalo mi při zabíraní turba u VW Passat 1.9 TDI r.v. :2002 tak nějak skřípat či pískat a když neuberu aby turbo zvolnilo ztratím výkon a pak už jen trapné spomalování a nejlépe pit stop kde chcípnu motor a zase funguje pokud to opět nepřeženu což si hlídám.Repas jsem našel za 7 500 ale co když je to nějaká prkotina než jim to turbo odevzdám :-D.Je to složité a s penězma také nic moc.Muže to souviset s výměnou oleje?

To turbo je potreba nejdriv vyndat a podivat se v jakym je stavu . Kolikrat staci ho jen rizdelat , vycistit a podlozit regulaci a zase se v klidu jezdi . Paklize uz ma turbo vule a zacina zrat olej , je nejlepsi ho vymenit . Ovsem za NOVY , s repasem si akorat naseres , neni mesic aby se tady nejaky nepovedeny repas neresil , staci projit forum, uvidis sam . Porad ty samy problemy, jednou nenabiha, dalsi tlaci malo, treti pada do nouzaku , dalsi vubec nereaguje, ani na tahlo ani cervik a podobne , jiny treba jede ale auto uz nema vykon co melo a dalsi a dalsi problemy. Kdyz das novy turbo, tohle vsechno se ti vyhne. Muzes se klidne zeptat mechaniku ze s novym turbem problemy nejsou . A ze je novy drahy je sice pravda, ale ver , ze ve vysledku te vyjde levneji nez nejaky pochybny repas . Pravidelny vymeny oleje jsou samozrejmosti, vyser se na nejaky LL, ale men po patnacti tis , podle normy a vse bude OK .
jj moja rec ;)
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Odpovědi: 0
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

cin píše:
Jiří Ryška píše:Zdarec.Myslím si že ne každý má na nové turbo a po namontování repas turba do nového auta je vždy potřeba vyladit neee? :-) Jinak začalo mi při zabíraní turba u VW Passat 1.9 TDI r.v. :2002 tak nějak skřípat či pískat a když neuberu aby turbo zvolnilo ztratím výkon a pak už jen trapné spomalování a nejlépe pit stop kde chcípnu motor a zase funguje pokud to opět nepřeženu což si hlídám.Repas jsem našel za 7 500 ale co když je to nějaká prkotina než jim to turbo odevzdám :-D.Je to složité a s penězma také nic moc.Muže to souviset s výměnou oleje?

To turbo je potreba nejdriv vyndat a podivat se v jakym je stavu . Kolikrat staci ho jen rizdelat , vycistit a podlozit regulaci a zase se v klidu jezdi . Paklize uz ma turbo vule a zacina zrat olej , je nejlepsi ho vymenit . Ovsem za NOVY , s repasem si akorat naseres , neni mesic aby se tady nejaky nepovedeny repas neresil , staci projit forum, uvidis sam . Porad ty samy problemy, jednou nenabiha, dalsi tlaci malo, treti pada do nouzaku , dalsi vubec nereaguje, ani na tahlo ani cervik a podobne , jiny treba jede ale auto uz nema vykon co melo a dalsi a dalsi problemy. Kdyz das novy turbo, tohle vsechno se ti vyhne. Muzes se klidne zeptat mechaniku ze s novym turbem problemy nejsou . A ze je novy drahy je sice pravda, ale ver , ze ve vysledku te vyjde levneji nez nejaky pochybny repas . Pravidelny vymeny oleje jsou samozrejmosti, vyser se na nejaky LL, ale men po patnacti tis , podle normy a vse bude OK .
jj moja rec ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“