Výměna turba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: 04 bře 2010, 07:34
- Bydliště: zilina
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: 04 bře 2010, 07:34
- Bydliště: zilina
Odpovědi: 0
tuto basnicku pocuvam kazdu chvilu po vymene turba auto netaha ako ma,a pitam sa ake turbo si tam daval REPAS ze original turbo je drahem.a.r.e.k píše:presne tak repasovane turbo uz neni to co origos. nebude tak tahat. aspon moja octavka sa tak prejavila



-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 17 říj 2015, 01:01
Odpovědi: 0
Zdarec.Myslím si že ne každý má na nové turbo a po namontování repas turba do nového auta je vždy potřeba vyladit neee?
Jinak začalo mi při zabíraní turba u VW Passat 1.9 TDI r.v. :2002 tak nějak skřípat či pískat a když neuberu aby turbo zvolnilo ztratím výkon a pak už jen trapné spomalování a nejlépe pit stop kde chcípnu motor a zase funguje pokud to opět nepřeženu což si hlídám.Repas jsem našel za 7 500 ale co když je to nějaká prkotina než jim to turbo odevzdám
.Je to složité a s penězma také nic moc.Muže to souviset s výměnou oleje?


Možná to bude znít kruťě, ale když nemám na náhradní díly a provoz auta, tak si ho buď nekoupím nebo se poohlédnu po takovém co nemá tak drahou údržbu.
Někdy je potřeba si přiznat jak se věci mají a smířit se s tím že třeba Passat není auto pro mě, rozhodně to není ostuda.
Třeba taková felicie turbo nemá, na provoz je levná a hlavně když se staráš tak je i neskutečně spolehlivá a to vše za zlomek ceny proti třeba vozům VW.
Mám oba vozy a mohu srovnávat.
Někdy je potřeba si přiznat jak se věci mají a smířit se s tím že třeba Passat není auto pro mě, rozhodně to není ostuda.
Třeba taková felicie turbo nemá, na provoz je levná a hlavně když se staráš tak je i neskutečně spolehlivá a to vše za zlomek ceny proti třeba vozům VW.
Mám oba vozy a mohu srovnávat.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 17 říj 2015, 01:01
Odpovědi: 0
Problém je v tom že já miluji taková auta jako je např Passat 1.9 TDI a věř že jsem se před koupí rozhodoval pro něco méně finančně náročného na opravu atd a to konkrétně nad felicii ale nakonec pro mě bylo Das auto jasná volba a na opravu vždy seženu dokud budu single a pak se budu muset rozhodnout koho financovat jelikož oboje bych neutáhl 

Jiří Ryška píše:Zdarec.Myslím si že ne každý má na nové turbo a po namontování repas turba do nového auta je vždy potřeba vyladit neee?Jinak začalo mi při zabíraní turba u VW Passat 1.9 TDI r.v. :2002 tak nějak skřípat či pískat a když neuberu aby turbo zvolnilo ztratím výkon a pak už jen trapné spomalování a nejlépe pit stop kde chcípnu motor a zase funguje pokud to opět nepřeženu což si hlídám.Repas jsem našel za 7 500 ale co když je to nějaká prkotina než jim to turbo odevzdám
.Je to složité a s penězma také nic moc.Muže to souviset s výměnou oleje?
To turbo je potreba nejdriv vyndat a podivat se v jakym je stavu . Kolikrat staci ho jen rizdelat , vycistit a podlozit regulaci a zase se v klidu jezdi . Paklize uz ma turbo vule a zacina zrat olej , je nejlepsi ho vymenit . Ovsem za NOVY , s repasem si akorat naseres , neni mesic aby se tady nejaky nepovedeny repas neresil , staci projit forum, uvidis sam . Porad ty samy problemy, jednou nenabiha, dalsi tlaci malo, treti pada do nouzaku , dalsi vubec nereaguje, ani na tahlo ani cervik a podobne , jiny treba jede ale auto uz nema vykon co melo a dalsi a dalsi problemy. Kdyz das novy turbo, tohle vsechno se ti vyhne. Muzes se klidne zeptat mechaniku ze s novym turbem problemy nejsou . A ze je novy drahy je sice pravda, ale ver , ze ve vysledku te vyjde levneji nez nejaky pochybny repas . Pravidelny vymeny oleje jsou samozrejmosti, vyser se na nejaky LL, ale men po patnacti tis , podle normy a vse bude OK .
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 17 říj 2015, 01:01
Odpovědi: 0
JJ mením radši už po 10k ale momentálně jsem trochu pozadu no.JJ snad to bude prkotina ale najít člověka co to zvládne a hlavně tomu ještě víc neuškodí jelikož já jsem anti v autech.Hlavně tedy motoru atd.Njn chtěl jsem das auto opět tak musím počítat že pro ten luxus a hlavně výkon musím taky něco obětovat nocin píše:Jiří Ryška píše:Zdarec.Myslím si že ne každý má na nové turbo a po namontování repas turba do nového auta je vždy potřeba vyladit neee?Jinak začalo mi při zabíraní turba u VW Passat 1.9 TDI r.v. :2002 tak nějak skřípat či pískat a když neuberu aby turbo zvolnilo ztratím výkon a pak už jen trapné spomalování a nejlépe pit stop kde chcípnu motor a zase funguje pokud to opět nepřeženu což si hlídám.Repas jsem našel za 7 500 ale co když je to nějaká prkotina než jim to turbo odevzdám
.Je to složité a s penězma také nic moc.Muže to souviset s výměnou oleje?
To turbo je potreba nejdriv vyndat a podivat se v jakym je stavu . Kolikrat staci ho jen rizdelat , vycistit a podlozit regulaci a zase se v klidu jezdi . Paklize uz ma turbo vule a zacina zrat olej , je nejlepsi ho vymenit . Ovsem za NOVY , s repasem si akorat naseres , neni mesic aby se tady nejaky nepovedeny repas neresil , staci projit forum, uvidis sam . Porad ty samy problemy, jednou nenabiha, dalsi tlaci malo, treti pada do nouzaku , dalsi vubec nereaguje, ani na tahlo ani cervik a podobne , jiny treba jede ale auto uz nema vykon co melo a dalsi a dalsi problemy. Kdyz das novy turbo, tohle vsechno se ti vyhne. Muzes se klidne zeptat mechaniku ze s novym turbem problemy nejsou . A ze je novy drahy je sice pravda, ale ver , ze ve vysledku te vyjde levneji nez nejaky pochybny repas . Pravidelny vymeny oleje jsou samozrejmosti, vyser se na nejaky LL, ale men po patnacti tis , podle normy a vse bude OK .


-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: 04 bře 2010, 07:34
- Bydliště: zilina
Odpovědi: 0
presne tak!!!cin píše:Jiří Ryška píše:Zdarec.Myslím si že ne každý má na nové turbo a po namontování repas turba do nového auta je vždy potřeba vyladit neee?Jinak začalo mi při zabíraní turba u VW Passat 1.9 TDI r.v. :2002 tak nějak skřípat či pískat a když neuberu aby turbo zvolnilo ztratím výkon a pak už jen trapné spomalování a nejlépe pit stop kde chcípnu motor a zase funguje pokud to opět nepřeženu což si hlídám.Repas jsem našel za 7 500 ale co když je to nějaká prkotina než jim to turbo odevzdám
.Je to složité a s penězma také nic moc.Muže to souviset s výměnou oleje?
To turbo je potreba nejdriv vyndat a podivat se v jakym je stavu . Kolikrat staci ho jen rizdelat , vycistit a podlozit regulaci a zase se v klidu jezdi . Paklize uz ma turbo vule a zacina zrat olej , je nejlepsi ho vymenit . Ovsem za NOVY , s repasem si akorat naseres , neni mesic aby se tady nejaky nepovedeny repas neresil , staci projit forum, uvidis sam . Porad ty samy problemy, jednou nenabiha, dalsi tlaci malo, treti pada do nouzaku , dalsi vubec nereaguje, ani na tahlo ani cervik a podobne , jiny treba jede ale auto uz nema vykon co melo a dalsi a dalsi problemy. Kdyz das novy turbo, tohle vsechno se ti vyhne. Muzes se klidne zeptat mechaniku ze s novym turbem problemy nejsou . A ze je novy drahy je sice pravda, ale ver , ze ve vysledku te vyjde levneji nez nejaky pochybny repas . Pravidelny vymeny oleje jsou samozrejmosti, vyser se na nejaky LL, ale men po patnacti tis , podle normy a vse bude OK .
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: 04 bře 2010, 07:34
- Bydliště: zilina
Odpovědi: 0
presne tak!!!cin píše:Jiří Ryška píše:Zdarec.Myslím si že ne každý má na nové turbo a po namontování repas turba do nového auta je vždy potřeba vyladit neee?Jinak začalo mi při zabíraní turba u VW Passat 1.9 TDI r.v. :2002 tak nějak skřípat či pískat a když neuberu aby turbo zvolnilo ztratím výkon a pak už jen trapné spomalování a nejlépe pit stop kde chcípnu motor a zase funguje pokud to opět nepřeženu což si hlídám.Repas jsem našel za 7 500 ale co když je to nějaká prkotina než jim to turbo odevzdám
.Je to složité a s penězma také nic moc.Muže to souviset s výměnou oleje?
To turbo je potreba nejdriv vyndat a podivat se v jakym je stavu . Kolikrat staci ho jen rizdelat , vycistit a podlozit regulaci a zase se v klidu jezdi . Paklize uz ma turbo vule a zacina zrat olej , je nejlepsi ho vymenit . Ovsem za NOVY , s repasem si akorat naseres , neni mesic aby se tady nejaky nepovedeny repas neresil , staci projit forum, uvidis sam . Porad ty samy problemy, jednou nenabiha, dalsi tlaci malo, treti pada do nouzaku , dalsi vubec nereaguje, ani na tahlo ani cervik a podobne , jiny treba jede ale auto uz nema vykon co melo a dalsi a dalsi problemy. Kdyz das novy turbo, tohle vsechno se ti vyhne. Muzes se klidne zeptat mechaniku ze s novym turbem problemy nejsou . A ze je novy drahy je sice pravda, ale ver , ze ve vysledku te vyjde levneji nez nejaky pochybny repas . Pravidelny vymeny oleje jsou samozrejmosti, vyser se na nejaky LL, ale men po patnacti tis , podle normy a vse bude OK .
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: 04 bře 2010, 07:34
- Bydliště: zilina
Odpovědi: 0
jj moja reccin píše:Jiří Ryška píše:Zdarec.Myslím si že ne každý má na nové turbo a po namontování repas turba do nového auta je vždy potřeba vyladit neee?Jinak začalo mi při zabíraní turba u VW Passat 1.9 TDI r.v. :2002 tak nějak skřípat či pískat a když neuberu aby turbo zvolnilo ztratím výkon a pak už jen trapné spomalování a nejlépe pit stop kde chcípnu motor a zase funguje pokud to opět nepřeženu což si hlídám.Repas jsem našel za 7 500 ale co když je to nějaká prkotina než jim to turbo odevzdám
.Je to složité a s penězma také nic moc.Muže to souviset s výměnou oleje?
To turbo je potreba nejdriv vyndat a podivat se v jakym je stavu . Kolikrat staci ho jen rizdelat , vycistit a podlozit regulaci a zase se v klidu jezdi . Paklize uz ma turbo vule a zacina zrat olej , je nejlepsi ho vymenit . Ovsem za NOVY , s repasem si akorat naseres , neni mesic aby se tady nejaky nepovedeny repas neresil , staci projit forum, uvidis sam . Porad ty samy problemy, jednou nenabiha, dalsi tlaci malo, treti pada do nouzaku , dalsi vubec nereaguje, ani na tahlo ani cervik a podobne , jiny treba jede ale auto uz nema vykon co melo a dalsi a dalsi problemy. Kdyz das novy turbo, tohle vsechno se ti vyhne. Muzes se klidne zeptat mechaniku ze s novym turbem problemy nejsou . A ze je novy drahy je sice pravda, ale ver , ze ve vysledku te vyjde levneji nez nejaky pochybny repas . Pravidelny vymeny oleje jsou samozrejmosti, vyser se na nejaky LL, ale men po patnacti tis , podle normy a vse bude OK .

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: 04 bře 2010, 07:34
- Bydliště: zilina
Odpovědi: 0
jj moja reccin píše:Jiří Ryška píše:Zdarec.Myslím si že ne každý má na nové turbo a po namontování repas turba do nového auta je vždy potřeba vyladit neee?Jinak začalo mi při zabíraní turba u VW Passat 1.9 TDI r.v. :2002 tak nějak skřípat či pískat a když neuberu aby turbo zvolnilo ztratím výkon a pak už jen trapné spomalování a nejlépe pit stop kde chcípnu motor a zase funguje pokud to opět nepřeženu což si hlídám.Repas jsem našel za 7 500 ale co když je to nějaká prkotina než jim to turbo odevzdám
.Je to složité a s penězma také nic moc.Muže to souviset s výměnou oleje?
To turbo je potreba nejdriv vyndat a podivat se v jakym je stavu . Kolikrat staci ho jen rizdelat , vycistit a podlozit regulaci a zase se v klidu jezdi . Paklize uz ma turbo vule a zacina zrat olej , je nejlepsi ho vymenit . Ovsem za NOVY , s repasem si akorat naseres , neni mesic aby se tady nejaky nepovedeny repas neresil , staci projit forum, uvidis sam . Porad ty samy problemy, jednou nenabiha, dalsi tlaci malo, treti pada do nouzaku , dalsi vubec nereaguje, ani na tahlo ani cervik a podobne , jiny treba jede ale auto uz nema vykon co melo a dalsi a dalsi problemy. Kdyz das novy turbo, tohle vsechno se ti vyhne. Muzes se klidne zeptat mechaniku ze s novym turbem problemy nejsou . A ze je novy drahy je sice pravda, ale ver , ze ve vysledku te vyjde levneji nez nejaky pochybny repas . Pravidelny vymeny oleje jsou samozrejmosti, vyser se na nejaky LL, ale men po patnacti tis , podle normy a vse bude OK .
