Stránka 2 z 4
Napsal: 18 srp 2007, 11:02
od AlesShi
jestli mam spotrebu 7 nebo 8 to uz me nebere, hlavne ze to poradne pojede

Napsal: 18 srp 2007, 12:34
od Vecernicek
Dovolte mi abych se přimíchal do diskuze.
Nebylo by levnější tam dát vstřiky ze serie, ale ze silnějšího motoru např. 81kW (popř. 96kW) ???
jen se ptám fakt nevím, řeším podobnou otázku u Toleda 1,9TDI 66
Napsal: 18 srp 2007, 12:44
od Huml
2 Večerniček: a co máš za motor v tom Toledu? jestli máš turbo s obtokem a chceš to zvýšení výkonu řešit jen tryskama, dej tam sprint 502, dobrej nárust výkonu a nekouří tak jak 764
Napsal: 18 srp 2007, 13:07
od Sifon
Vecernicek píše:
Nebylo by levnější tam dát vstřiky ze serie, ale ze silnějšího motoru např. 81kW (popř. 96kW) ???
Tie z 96kw tam nepojdu lebo je to PD

Napsal: 18 srp 2007, 16:57
od LuHill
cai,nekde sem to tu psal...do motoru AFN,81 kw...sem nechaval dat pplus 764 (jeste je tam priplacly turbo ze 130 ..oboje daval do motoru andre) a jede to vyborne...ty sprinty jezdej taky hodne fajn jak sem mel moznost vyzkouset...spotreba je docela zla ..ale jenom v pripade ze to tlacim nevim kolik si to bere v tu chvili a radsi ani nechci...a kdyz to tlacim tak dost...jinak jizda v klidu = spotreba v klidu..mozna lepsi o trosku...ale neni to znat nejak moc..kazdopadne koupe nelituju ani omylem,jen to chce jeste soft a jiny veci...
Napsal: 18 srp 2007, 17:03
od JasteR
davej píše:Nechci jezdit na vzduch jenom že je rozdil v cene sprint 764 a powerplus 764 2600Kč. Tak jestli se je vyplatí vůbec kupovat? Jeslti to na něčem bude znát?
..na vykonu..
Napsal: 18 srp 2007, 18:52
od Vecernicek
Huml píše:2 Večerniček: a co máš za motor v tom Toledu? jestli máš turbo s obtokem a chceš to zvýšení výkonu řešit jen tryskama, dej tam sprint 502, dobrej nárust výkonu a nekouří tak jak 764
AHU, na kolik vyjdou?

(stačí odkaz)
Napsal: 18 srp 2007, 19:16
od AlesShi
Vecernicek píše:Huml píše:2 Večerniček: a co máš za motor v tom Toledu? jestli máš turbo s obtokem a chceš to zvýšení výkonu řešit jen tryskama, dej tam sprint 502, dobrej nárust výkonu a nekouří tak jak 764
AHU, na kolik vyjdou?

(stačí odkaz)
5k
http://dieselpower.cz/doc/prices/vw_cenik_trysek_mo.pdf
to bych spis koupil naky jety 81ky, sezenes za rohodne lepsi peniz a zas takovej rozdil nebude
Napsal: 18 srp 2007, 19:35
od JasteR
pokud chces aby to trochu jelo a kdyz uz do toho investovat tak bych dal jedinne powerplus764 ...hlavne ne proboha naky jety 81cky ty v serii nic moc, a u jetejch nepoznas stav..
Napsal: 19 srp 2007, 01:42
od AlesShi
JasteR píše:pokud chces aby to trochu jelo a kdyz uz do toho investovat tak bych dal jedinne powerplus764 ...hlavne ne proboha naky jety 81cky ty v serii nic moc, a u jetejch nepoznas stav..
treba od Titana by byly jak novy

Napsal: 19 srp 2007, 23:10
od Huml
JasteR píše:pokud chces aby to trochu jelo a kdyz uz do toho investovat tak bych dal jedinne powerplus764 ...hlavne ne proboha naky jety 81cky ty v serii nic moc, a u jetejch nepoznas stav..
pokud nepočítá s dalšíma úpravama je to zbytečná investice a navíc na 66kW už nebude ten výkonovej nárůst takovej (málo vzduchu)s ohledem k ceně co stojí proti těm S502 nebo S764.
Napsal: 20 srp 2007, 18:37
od Vecernicek
děkuji 5 tkč je docela příjemná cena
Spotřeba teda podle vás může i klesnout?
a ten výkon je opravdu +20koní? Nebo spíš jen pružnost/dynamika motoru?
Napsal: 20 srp 2007, 18:48
od Huml
spíš +30k

Napsal: 20 srp 2007, 19:24
od TDI GT
davej píše:Nechci jezdit na vzduch jenom že je rozdil v cene sprint 764 a powerplus 764 2600Kč. Tak jestli se je vyplatí vůbec kupovat? Jeslti to na něčem bude znát?
to chce někoho kdo měl ty sprint 764
a dal si tam Powerplus 764 jestli poznal rozdil...

sem chytrej že?
Napsal: 20 srp 2007, 19:28
od Vecernicek
Huml píše:spíš +30k

si ze mě děláš srandu?
