Stránka 2 z 4

Napsal: 18 srp 2007, 11:02
od AlesShi
jestli mam spotrebu 7 nebo 8 to uz me nebere, hlavne ze to poradne pojede :D

Napsal: 18 srp 2007, 12:34
od Vecernicek
Dovolte mi abych se přimíchal do diskuze.

Nebylo by levnější tam dát vstřiky ze serie, ale ze silnějšího motoru např. 81kW (popř. 96kW) ??? ;)

jen se ptám fakt nevím, řeším podobnou otázku u Toleda 1,9TDI 66

Napsal: 18 srp 2007, 12:44
od Huml
2 Večerniček: a co máš za motor v tom Toledu? jestli máš turbo s obtokem a chceš to zvýšení výkonu řešit jen tryskama, dej tam sprint 502, dobrej nárust výkonu a nekouří tak jak 764

Napsal: 18 srp 2007, 13:07
od Sifon
Vecernicek píše: Nebylo by levnější tam dát vstřiky ze serie, ale ze silnějšího motoru např. 81kW (popř. 96kW) ??? ;)
Tie z 96kw tam nepojdu lebo je to PD ;)

Napsal: 18 srp 2007, 16:57
od LuHill
cai,nekde sem to tu psal...do motoru AFN,81 kw...sem nechaval dat pplus 764 (jeste je tam priplacly turbo ze 130 ..oboje daval do motoru andre) a jede to vyborne...ty sprinty jezdej taky hodne fajn jak sem mel moznost vyzkouset...spotreba je docela zla ..ale jenom v pripade ze to tlacim nevim kolik si to bere v tu chvili a radsi ani nechci...a kdyz to tlacim tak dost...jinak jizda v klidu = spotreba v klidu..mozna lepsi o trosku...ale neni to znat nejak moc..kazdopadne koupe nelituju ani omylem,jen to chce jeste soft a jiny veci...

Napsal: 18 srp 2007, 17:03
od JasteR
davej píše:Nechci jezdit na vzduch jenom že je rozdil v cene sprint 764 a powerplus 764 2600Kč. Tak jestli se je vyplatí vůbec kupovat? Jeslti to na něčem bude znát?
..na vykonu..

Napsal: 18 srp 2007, 18:52
od Vecernicek
Huml píše:2 Večerniček: a co máš za motor v tom Toledu? jestli máš turbo s obtokem a chceš to zvýšení výkonu řešit jen tryskama, dej tam sprint 502, dobrej nárust výkonu a nekouří tak jak 764
AHU, na kolik vyjdou? (crazy) (stačí odkaz)

Napsal: 18 srp 2007, 19:16
od AlesShi
Vecernicek píše:
Huml píše:2 Večerniček: a co máš za motor v tom Toledu? jestli máš turbo s obtokem a chceš to zvýšení výkonu řešit jen tryskama, dej tam sprint 502, dobrej nárust výkonu a nekouří tak jak 764
AHU, na kolik vyjdou? (crazy) (stačí odkaz)
5k
http://dieselpower.cz/doc/prices/vw_cenik_trysek_mo.pdf

to bych spis koupil naky jety 81ky, sezenes za rohodne lepsi peniz a zas takovej rozdil nebude

Napsal: 18 srp 2007, 19:35
od JasteR
pokud chces aby to trochu jelo a kdyz uz do toho investovat tak bych dal jedinne powerplus764 ...hlavne ne proboha naky jety 81cky ty v serii nic moc, a u jetejch nepoznas stav..

Napsal: 19 srp 2007, 01:42
od AlesShi
JasteR píše:pokud chces aby to trochu jelo a kdyz uz do toho investovat tak bych dal jedinne powerplus764 ...hlavne ne proboha naky jety 81cky ty v serii nic moc, a u jetejch nepoznas stav..
treba od Titana by byly jak novy :-)

Napsal: 19 srp 2007, 23:10
od Huml
JasteR píše:pokud chces aby to trochu jelo a kdyz uz do toho investovat tak bych dal jedinne powerplus764 ...hlavne ne proboha naky jety 81cky ty v serii nic moc, a u jetejch nepoznas stav..
pokud nepočítá s dalšíma úpravama je to zbytečná investice a navíc na 66kW už nebude ten výkonovej nárůst takovej (málo vzduchu)s ohledem k ceně co stojí proti těm S502 nebo S764.

Napsal: 20 srp 2007, 18:37
od Vecernicek
děkuji 5 tkč je docela příjemná cena

Spotřeba teda podle vás může i klesnout?

a ten výkon je opravdu +20koní? Nebo spíš jen pružnost/dynamika motoru?

Napsal: 20 srp 2007, 18:48
od Huml
spíš +30k ;)

Napsal: 20 srp 2007, 19:24
od TDI GT
davej píše:Nechci jezdit na vzduch jenom že je rozdil v cene sprint 764 a powerplus 764 2600Kč. Tak jestli se je vyplatí vůbec kupovat? Jeslti to na něčem bude znát?


to chce někoho kdo měl ty sprint 764
a dal si tam Powerplus 764 jestli poznal rozdil... :) sem chytrej že?

Napsal: 20 srp 2007, 19:28
od Vecernicek
Huml píše:spíš +30k ;)
si ze mě děláš srandu? :o