Jaké trysky?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

davej
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Registrován: 18 črc 2007, 10:05
Odpovědi: 0

Jaké trysky?

Příspěvek od davej »

Zdravím. Chtěl jsem se zeptat mám VW golv IV,1.9TDi 66KW, ALH,r.v.98. Vstřiky ještě na tomhle motoru nebyli nejspíš meněni a chtěl bych tam dát nový a hned s nima zvednout výkon a přitom pokud možno zachovat spotřebu a o kolik by se eventuelně zvýšil výkon. Tak bych vědět Váš názor a skušenosti. Jaký tam mám dát: POWERPLUS502, POWERPLUS520, SPRINT502, SPRINT520, SPRINT764 ? Díky
culda
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 27 led 2007, 10:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

o.k.

Příspěvek od culda »

myslím že když si to tu přečteš tak zjistíš ,že ti každej asi poradí sprint 764
Uživatelský avatar
vwysi
Přispěvovatel
Příspěvky: 150
Registrován: 23 led 2006, 21:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od vwysi »

JJ SPRINT 764. Můžu vřele doporučit :D
davej
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Registrován: 18 črc 2007, 10:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od davej »

Díky za radu, dám na Vás. Jdu je objednat :-D
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

davej píše:Díky za radu, dám na Vás. Jdu je objednat :-D

Sprint 764 nebo lepe Powerplus 764

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
jardax
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 28 čer 2006, 11:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od jardax »

Před cca 2 týdny jsem si nechal u Humla v Brně namontovat do Okty 66kW r.v.2004, najeto 135t km Sprint 764 a po ujetí 1500km mám následující poznatky - auto je daleko pružnější a živější, změna výkonu je opravdu poznat. Předtím jsem tam měl nějaký údajně škodovácký čip, v nízkých točkách byl velký krouťák, ale ve vyšších to bylo úplně zdechlé. Teď po výměně trysek a se sériovým čipem jde auto pěkně za plynem v celém spektru otáček. Průměrná spotřeba při stejném stylu jízdy klesla z 5.0 na 4.7l/100km. Jediný nedostatek co jsem zaznamenal, je nesprávné měření okamžité/průměrné spotřeby, ŘJ holt výměnu nepoznala a tvrdí že jezdím za 3.5l/100km :)
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

jardax píše:Před cca 2 týdny jsem si nechal u Humla v Brně namontovat do Okty 66kW r.v.2004, najeto 135t km Sprint 764 a po ujetí 1500km mám následující poznatky - auto je daleko pružnější a živější, změna výkonu je opravdu poznat. Předtím jsem tam měl nějaký údajně škodovácký čip, v nízkých točkách byl velký krouťák, ale ve vyšších to bylo úplně zdechlé. Teď po výměně trysek a se sériovým čipem jde auto pěkně za plynem v celém spektru otáček. Průměrná spotřeba při stejném stylu jízdy klesla z 5.0 na 4.7l/100km. Jediný nedostatek co jsem zaznamenal, je nesprávné měření okamžité/průměrné spotřeby, ŘJ holt výměnu nepoznala a tvrdí že jezdím za 3.5l/100km :)
tak si to nech sestelovat ne ? ten pocitac jde nastavit na spravnou hodnotu...
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

flekyc píše:
jardax píše:Před cca 2 týdny jsem si nechal u Humla v Brně namontovat do Okty 66kW r.v.2004, najeto 135t km Sprint 764 a po ujetí 1500km mám následující poznatky - auto je daleko pružnější a živější, změna výkonu je opravdu poznat. Předtím jsem tam měl nějaký údajně škodovácký čip, v nízkých točkách byl velký krouťák, ale ve vyšších to bylo úplně zdechlé. Teď po výměně trysek a se sériovým čipem jde auto pěkně za plynem v celém spektru otáček. Průměrná spotřeba při stejném stylu jízdy klesla z 5.0 na 4.7l/100km. Jediný nedostatek co jsem zaznamenal, je nesprávné měření okamžité/průměrné spotřeby, ŘJ holt výměnu nepoznala a tvrdí že jezdím za 3.5l/100km :)
tak si to nech sestelovat ne ? ten pocitac jde nastavit na spravnou hodnotu...
o tolko az nie. treba tam nastavit offset v rj a potom ti to pojde
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

BH motor píše:
flekyc píše:
jardax píše:Před cca 2 týdny jsem si nechal u Humla v Brně namontovat do Okty 66kW r.v.2004, najeto 135t km Sprint 764 a po ujetí 1500km mám následující poznatky - auto je daleko pružnější a živější, změna výkonu je opravdu poznat. Předtím jsem tam měl nějaký údajně škodovácký čip, v nízkých točkách byl velký krouťák, ale ve vyšších to bylo úplně zdechlé. Teď po výměně trysek a se sériovým čipem jde auto pěkně za plynem v celém spektru otáček. Průměrná spotřeba při stejném stylu jízdy klesla z 5.0 na 4.7l/100km. Jediný nedostatek co jsem zaznamenal, je nesprávné měření okamžité/průměrné spotřeby, ŘJ holt výměnu nepoznala a tvrdí že jezdím za 3.5l/100km :)
tak si to nech sestelovat ne ? ten pocitac jde nastavit na spravnou hodnotu...
o tolko az nie. treba tam nastavit offset v rj a potom ti to pojde
..a jak ? Ptal sem se Reeshy aby me upravil spotrebu na MaxiDotu a pry neumi :( ...ale ted jsem mel na chvili jinou jednotku a ted mma uz zase svoji s jeho softem a uz to tolik nepromeruje..

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Uživatelský avatar
AlesShi
Přispěvovatel
Příspěvky: 586
Registrován: 17 úno 2006, 18:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od AlesShi »

je to znatelnej rozdil sprint a powerplus? Prave po tech PWR koukam, tak jestli tam bude nakej ten nmetrik navic je beru
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

AlesShi píše:je to znatelnej rozdil sprint a powerplus? Prave po tech PWR koukam, tak jestli tam bude nakej ten nmetrik navic je beru
Meli by byt trochu lepsi..

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
davej
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Registrován: 18 črc 2007, 10:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od davej »

Ty Powerplus 764 jsou taky kapánek dražší 8284Kč :( Když bych je tam dal tak bych měl výkon ještě vetší a spotřebu při normální jizdě ještě menší???
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

davej píše:Ty Powerplus 764 jsou taky kapánek dražší 8284Kč :( Když bych je tam dal tak bych měl výkon ještě vetší a spotřebu při normální jizdě ještě menší???
RE: Chcete jezdit na vzduch ci co ? Mas nafrak ne tak ti to pojede max za 8L a ne za 15L jako u benzinu tak tohle bych neresil....Pokud budes jezdit stejne jako se seriovkou tak zustane spotreba ahodna, ne li nizzsii..-

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

JasteR píše:
davej píše:Ty Powerplus 764 jsou taky kapánek dražší 8284Kč :( Když bych je tam dal tak bych měl výkon ještě vetší a spotřebu při normální jizdě ještě menší???
RE: Chcete jezdit na vzduch ci co ? Mas naftak ne? tak ti to pojede max za 8L a ne za 15L jako u benzinu tak tohle bych neresil....Pokud budes jezdit stejne jako se seriovkou, tak zustane spotreba sahodna, ne li nizzsii..-

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
davej
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Registrován: 18 črc 2007, 10:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od davej »

Nechci jezdit na vzduch jenom že je rozdil v cene sprint 764 a powerplus 764 2600Kč. Tak jestli se je vyplatí vůbec kupovat? Jeslti to na něčem bude znát?
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“