Stránka 2 z 2
Napsal: 16 pro 2015, 12:10
od slovacek.milos
ani pravděpodobně, pokud nefachčí snímač jehly řídící jednotka neví, počátek, kolik paliva, neběží tdi graf, motor jede jak sdi
Napsal: 16 pro 2015, 13:00
od Eqwidirium
Tak ted jsem zmeril odpor a nemeril jsem jednou 96,5 pak 97,6 a naposled 98,x ohmu + jsme zmeril napětí který jde do toho štekru k senzoru a tam bylo 11,04 V, ktery se pomalinku snižoval bo jsem měl zapnuté zapalování a nénastartovany motor
jinak tady je ta davka ale za studena

Napsal: 16 pro 2015, 14:19
od slovacek.milos
dej sem za tepla vstřikované množství a hodnotu počátku vstřiku
a ještě mrkni na vstřikované množství za tepla zda bude příklad pořád 3,4 mg a nebo se tato hodnota bude měnit třeba v rozmezí ,2,4 až 4.6
Napsal: 16 pro 2015, 14:39
od Eqwidirium
ok a co tim hodláš zjistit ? jinak me spis desi ta 3 hodnota co si pamatuju tak mi to spadlo pod vyhrazenou mez
Napsal: 16 pro 2015, 14:41
od slovacek.milos
[quote="Eqwidirium"]ok a co tim hodláš zjistit ? asi tvůj problém
Napsal: 16 pro 2015, 14:48
od Eqwidirium
ja to cekal ze to tak vyzní

ale neni to mysleny spatne. jen je to blbe znejici otazka myslel jsem to jako ze jaka zavada te napada ze chces znat ty hodnoty
Napsal: 16 pro 2015, 15:06
od slovacek.milos
Eqwidirium píše:ja to cekal ze to tak vyzní

ale neni to mysleny spatne. jen je to blbe znejici otazka myslel jsem to jako ze jaka zavada te napada ze chces znat ty hodnoty
no pokud máš počátek zablouděný že se ti nezobrazuej tak ti to třeba hulí nebo nestartuje a pokud ti lítá volnodávka tak máš polámané péra v čeroadle