Stránka 2 z 2
Napsal: 27 pro 2015, 21:38
od adi
Takze jsem zkousel odpojit:
Altik,zhavici rele + kabel tlusty,vsechny velky pojistky co jsou na jednotce v pravo podsklem na podbehu,2 velky pojistky u akumulatoru a porad je veliky odber.
Kde najdu pojistky k vysouvacim dverim?
Napsal: 28 pro 2015, 10:41
od geo
Kleštákem si změř ty silný vodiče co kde uvidíš k jednotkám a postupně si najdi okruh kterej to napájí.Až zjistíš jestli to je vzadu nebo vpředu tak se to dá odvodit.Tažný to má?
Napsal: 28 pro 2015, 18:53
od adi
geo píše:Kleštákem si změř ty silný vodiče co kde uvidíš k jednotkám a postupně si najdi okruh kterej to napájí.Až zjistíš jestli to je vzadu nebo vpředu tak se to dá odvodit.Tažný to má?
vezmu to osciloskopem a dam vedet.Tazny to ma.Kde je u toho jednotka taznyho?
Napsal: 28 pro 2015, 19:24
od geo
Stačí ten klešták napojit na multimetr taky to tak dèlám když jsem línej a měřím takovej odběr.Tažák bych hledal v zadním boku přesně nevím.
Napsal: 31 pro 2015, 08:02
od adi
Mam nove info.
Zjistil jsem ze to 15A odber nema,jelikoz mi fixluje ampermetr.Nakonec jsem koupil novy klestovy ampermetr a odber je 0.9A.Tak jsem znovu zacal postupne odpojovat vsechny pojistky.V motorovym prostoru na strane spolujezdce je jednotka BSM,na ktery je pripnutych dalsich 8velkych pojistek.
Pri rozpojeni te velke pojistky na pozici 2 mi spadl odber.Nevite co vse napaji tato pojistka?Ja jsem zjistil ze napaji ABS,ale pokud odpojim ABS jednotku,tak mi odber nespadne.A nesedi mi ani velikost te pojistky (je tam 50A,a podle toho co jsem nasel na netu by mela byt 60A)
Napsal: 31 pro 2015, 17:26
od adi
Tak uz jsem na to prisel kde se ztraci odber.Ve svazku od jednotky ABS od staleho napeti z pojistky 2 (60A) bylo napojeno stale plus na jednotku motoru.Odstrihl jsem tento dodelavany kabel (kabel nekdo napojil na kabel ktery jde na jednotku motoru,zjistil jsem ze tento kabel jde na jednotce motoru na pin 1M - je to prostredni konektor).Po preruseni kabelu od jednotky abs odber spadl,ale momentalne je problem,ze nejde vozidlo nastartovat-chybi na jednotce motoru napeti na pinu 1M.
Prosim mohl by mi nekdo poslat schema kde je vodic ktery je napojen na jednotce motoru na pinu 1M napojen?
Jednotka je:
BOSCH 0 281 011 363
EDC15C2
96 525 902 80
Jedna se mi hlavne o pin 1M
dekuji
Napsal: 01 led 2016, 11:23
od Čert
A kdybys ho tam dodal z místa napájeném za zapalováním?
Napsal: 01 led 2016, 12:06
od geo
Schema máš na fcd akorád se to muže lišit kdy budeš mít bsm v motoru tam je to podle autodat vivid to uvádí do bsi tak uvidíš.
Napsal: 01 led 2016, 19:01
od adi
geo píše:Schema máš na fcd akorád se to muže lišit kdy budeš mít bsm v motoru tam je to podle autodat vivid to uvádí do bsi tak uvidíš.
Tohle ma jednotku Bsm v motoru a jednotku BSI za kastlikem spolujezdce.Takze napajeni jednotky motoru mam hledat v motorovem prostoru v jednotce BSM ?
Napsal: 01 led 2016, 19:51
od geo
Asi ano pin a5 na bsm máš tam i číslo vodiče.Ty autodata maj ty schemata většinou přesně ten vivid mě už doslova sere asi přeběhnem na autodata nebo doplatíme bosch na esi ale zatím máme podporu elitu a schemata seženou.
Napsal: 08 led 2016, 15:39
od adi
geo píše:Asi ano pin a5 na bsm máš tam i číslo vodiče.Ty autodata maj ty schemata většinou přesně ten vivid mě už doslova sere asi přeběhnem na autodata nebo doplatíme bosch na esi ale zatím máme podporu elitu a schemata seženou.
Diky moc.Nakonec byl problem v napajeni ecu motoru.Na jednotce ABS na trvalym napaleni (staly plus) nekdo napojil na jednotku motoru plus,jenze toto plus melo byt na jednotce motoru od klicku,a zde bylo napajeni trvale,takze odber delala samotna ecu motoru.Pak jsem odcvakl toto plus a sel po kabelovym svazku a nasel jsem tam shnily plusovy kabel,ktery mel napajet jednotku motoru od klicku.Po pripajeni vse funguje a motor baterie se uz nevybiji.Vsem Vam moc dekuji za pomoc a za schema.