Přesně tak, zdánlivá "kravina" může přijít na pěkné peníze..Vůbec neřeším, když je to drahé, strávit týden hledáním závady , když za rohem je expert na tyto problémy nemá cenu..Kolikrát tam pošlu zákazníka, prestiž neprestiž
Čau,tak jsem vyměnil kroužky na vstřikách a žádná změna starty po delším stání cca 8hod pořád stejné start tak 5x po 10s jak chytne tak jde motor hned pravidelně,dál už nevím co s tím.
pak bych se chtěl zeptat na hodnotu bod zažehu -5,0 u studeného motoru je to OK?
a co ta změna hodnot vstřiku?
studený motor
teplý motor
dík
LaB píše:Pokud je ten motor studenej, kde se bere ta teplota 37.8? Není to na úplně studenej motor, zvlášť v lednu, hodně?
Dobra připomínka, auto mám v garazi pri startu tam bylo 9 a nez jsem se rozhodl to nafotit teplota vylezla nahoru.
A i pri odpojeni teplotniho cidla motor startuje stale stejne.
řeším stejný problém . chyba bude v zlaku paliva který spadne. může byt nějaky zpětny ventyl KO že pustí naftu zpět do nadrže ci nějaka netěsnost palivového vedené ale to bys poznal že nekde prolína nafta
Ferenc 4motion píše:řeším stejný problém . chyba bude v zlaku paliva který spadne. může byt nějaky zpětny ventyl KO že pustí naftu zpět do nadrže ci nějaka netěsnost palivového vedené ale to bys poznal že nekde prolína nafta
Zpetny ventil jsem mel venku a je 100% funkcni.jediny co me jeste napadlo tak tandemove cerpadlo ze by mu trvalo nez natlakuje soustavu na potrebny tlak?
zkus přes noc napři. zacpat klempířskejma kleštěma vracečku do nadrže pote co zhasneš auto a ráno po nastartování ji sundej a pokud chytne je jasny že padá nafta taky jsem to zkoušel
Ferenc 4motion píše:zkus přes noc napři. zacpat klempířskejma kleštěma vracečku do nadrže pote co zhasneš auto a ráno po nastartování ji sundej a pokud chytne je jasny že padá nafta taky jsem to zkoušel
divné tedy mě to pomohlo startovalo to normalně i při -8 pak tkže ted musím zjistit jak jsou na tom ty ventyli na zpátečně a pokud ani to nepomuže tak je nejspíš tandem jasná volba už po druhé
A urcite jsi zacpal zpátečku? jen zdali seš si tim jist pokud ano tak kde? pridaní foto by bylo asi lepší . je možné že tlak se strácí natom zpetném ventilu.