Co poskladat do BXE - spolahlivost/vykon

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Martin.D píše:
marena tdi píše:nebude pasovat EGR vedení a předehřev. Tak že výměna kus za kus to rozhodně není .
Já si například koupil taky BXE a jen jsem vyměnil turbo a udělal softwer na míru. Spojka a vstřiky jsou puvodní. Jede to pěkně ale s jídlem roste chut . Pro větší porci kobyl by to stejně chtělo 6g převodovku :( .
Skutočne máš povodnú spojku (t.j. 228 2 hmotu a drží ti to ? ) , pretože ja mám " len " 340 nm a pri každom prudšom pridaní plynu v okoli 2000 ot mi dá spojka resp.dvojhmota patrične najavo , že sa jej to nepáči ( auto má 120 tis km ) nešmyká ale vybruje ako o život.
A práve riešim niečo podobné keďže skor či neskor tam pojde VB a skutočne netuším či tam dať originál - a či jednohmotu
A aj graf v tvojom vlákne ( aktuálny ) by sa nám ostatným zišiel :D :D

A ďalšia otázka , aby som nezakladal nové vlákno , čo všetko treba na prestavbu na 6Q pretože po dialnici s touto prevodovkou je to tragédia , a približne čo by to stálo .....
Ano . Spojkova sada je stale originalni Sachs 228 mm . Lamela neklouze . Co se tyce dvojhmoty tak te se to v kazdem pripade nelibi , pokud ji zaslapnes plny pod dva tisice . Do jednohmoty bych rozhodne nesel. Prestavba na 6g je draha zalezitost ale pokud si clovek chce auto nechat tak bych do toho sel. Co se tyka dilu je treba koupit - prevodovku,poloosy,drzak prevodovky,silentlob prevodovky,spojkova sada, zesilovac spojkoveho ucinku,hydrotrubka,starter,meziplech,veskere srouby .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

origo dvouhmota u BXE má naprd životnost už na sérii, jednohmota je řešení, ale je zde určité riziko, že to může schytat kliková hřídel, zvlášť pokud se tomu bude nakládat v nízkých otáčkách. Klikovka na BXE už není tak masivní jako třeba na rotačkách, všechno už se dnes šidí :roll: Nejlepší bude asi 6q s velkou dvouhmotou, jak píše marena, ale je to malá investice :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
borelli
Přispěvovatel
Příspěvky: 583
Registrován: 01 říj 2007, 09:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od borelli »

Přimlouval bych se za ten aktuální graf pro vaše Audi A3 Sportback :) Jinak z těm 180HP musí být krouťák tak 380-390 Nm ne ? Že to zvládne origo 228mm lamela bez HDS ... Zřejmě dobrej oddíl ;)
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od tukydydes »

Šesti GANG tam jde narvat z VW Passat B7 1,6TDi Blue-motion.
Kód převodovky MYP. Bez žádných úprav pouze výměna převodovky kus za kus. Bohužel zůstává malá spojka 228mm.
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

borelli píše:Přimlouval bych se za ten aktuální graf pro vaše Audi A3 Sportback :) Jinak z těm 180HP musí být krouťák tak 380-390 Nm ne ? Že to zvládne origo 228mm lamela bez HDS ... Zřejmě dobrej oddíl ;)
Graf dám na jaře . Auto mám už měsic zazimované a spz depozit :) .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
amater
Aktivista
Příspěvky: 1115
Registrován: 07 bře 2007, 07:38
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od amater »

turbo kamna power píše:origo dvouhmota u BXE má naprd životnost už na sérii, jednohmota je řešení, ale je zde určité riziko, že to může schytat kliková hřídel, zvlášť pokud se tomu bude nakládat v nízkých otáčkách. Klikovka na BXE už není tak masivní jako třeba na rotačkách, všechno už se dnes šidí :roll: Nejlepší bude asi 6q s velkou dvouhmotou, jak píše marena, ale je to malá investice :)
Dobre a sla by tam bez vacsich uprav ina kluka?
tukydydes píše:Šesti GANG tam jde narvat z VW Passat B7 1,6TDi Blue-motion.
Kód převodovky MYP. Bez žádných úprav pouze výměna převodovky kus za kus. Bohužel zůstává malá spojka 228mm.
6q len preto aby som ho mal nepotrebujem, ak by to bolo potrebne alebo vyhodne, dobre... ale nechystam sa na tom zavodit a nejazdim dialnice ani z 50% mojho rocneho najazdu....
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

amater píše:Dobre a sla by tam bez vacsich uprav ina kluka?
jo, můžeš tam dát kliku z rotačky ;) a nebo celý střeva z ASZ/ARL

tady si počti: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... xe&start=0
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

bez úprav a výměny ojnic AXR a kdyžtak mám jak novou jen je tak o třetinu těžší než BXE protože to byla ještě poctivější práce a ne tyhle bahna co produkovali...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
amater
Aktivista
Příspěvky: 1115
Registrován: 07 bře 2007, 07:38
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od amater »

Ok a co kluka z ASV? Ojnice a piesty su na tom ako? Lepsie dat ine alebo ponechat BXE? Bol by som radsej keby tam bola silnejsia kluka, taham 1200kg karavan, takze ten napor tam bude....
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

ASV taky může být
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“