Jaká spojka pro podélný motor?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Pokud se nepletu, tak setrvák z pětiválce na čtyřválec nepasuje
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
jk.rx
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 25 led 2008, 21:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od jk.rx »

To nevím... proto jsem chtěl fotku s nějakýma rozměrama.... Máš nějaké zkušenosti?
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Uživatelský avatar
honza.biker
Přispěvovatel
Příspěvky: 404
Registrován: 02 dub 2009, 18:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Vřesovice

Příspěvek od honza.biker »

Kdyby jsi to tady trochu četl, nevymýšlel bys dávno vymyšlené. Jinou spojku do toho nedostaneš a s jednohmoutou u 6q z toho uděláš rozklepanou hromadu plechu, kde ti buď praskne časem klika, nebo se rozsype převodovka. Navíc řešení je naprosto jednoduché a elegantní. Dáš nový setrvačník LUK, přeobloženou lamelu od Renovaku a tento přítlačák http://ccc-motorsport.de/index.php?opti ... ory_id=528

A s tím výkonem ta spojka to auto 2x přežije. A jak už jsem jednou psal, na tvůj kroutící moment a výkon je i ten přítlačák zbytečnost.
Audi A4 B8 3.0 TDI 176KW S-line Avant Quattro
jk.rx
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 25 led 2008, 21:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od jk.rx »

Jo na to už jsem koukal... ty máš v A4 jakou převodovku? V mojí by měl být 240mm setrvačník tedy bych minimálně potřeboval jinej startér ne?
Naposledy upravil(a) jk.rx dne 27 led 2016, 17:53, celkem upraveno 1 x.
jk.rx
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 25 led 2008, 21:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od jk.rx »

honza.biker píše:Kdyby jsi to tady trochu četl, nevymýšlel bys dávno vymyšlené. Jinou spojku do toho nedostaneš a s jednohmoutou u 6q z toho uděláš rozklepanou hromadu plechu, kde ti buď praskne časem klika, nebo se rozsype převodovka. Navíc řešení je naprosto jednoduché a elegantní. Dáš nový setrvačník LUK, přeobloženou lamelu od Renovaku a tento přítlačák http://ccc-motorsport.de/index.php?opti ... ory_id=528

A s tím výkonem ta spojka to auto 2x přežije. A jak už jsem jednou psal, na tvůj kroutící moment a výkon je i ten přítlačák zbytečnost.
Ano četl jsem že pro příčné motory s 6 rychlostní převodovkou není jednohmota dobrá.... Pro podélné jsem to ale nikde nenašel....

Ty máš v autě dvouhmotu luk s přeobloženou lamelou a přítlačákem sachs?

Mě vždy tvrdily že sachs se lukem nedá kombinovat.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“