Jaká spojka pro podélný motor?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jk.rx
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2008, 21:34

Jaká spojka pro podélný motor?

Příspěvek od jk.rx »

Poohlížím se po spojce se setrvačníkem.....
Převodovka je passat 3BG 6 rychlostí tedy předpokládám že z motoru AVF a tedy potřebuji sadu dle převodovky a to 240mm. Motor je AFN golf3
S výkonem bych se rád pohyboval přes 200 koní... vdedukoval jsem si že se pak krouťák pohybuje kolem 450 NM.
Řešení pro příčné motory je hafo ať už jako puzzle nebo jako sady sachs a podobně.....
Přemýšlím o NAtional s HDS obložením od renovaku..... po pár emailech padla hodnota 400 NM jako ohlas od uživatelů že to dává....
Pokud bych ale ponechal dvouhmotu dokáží dodat silnější přítlačák a přeobložit sériovou lamelu..... Z reakcí na forech jsem vydedukoval že dvouhmotnostní setrvačník to nevydrží.....
Na sadu national bohužel pasuje jen přítlačák national a dělají jen serii...
Rád bych se vešel do 20000 Kč..... tedy úplně se mi nechce jít do setrváku helixautosport to už vychází přes 30000......Zase lepší než dát spojku za 12000 po měsíci ji zničit a stejně investovat cca 30000
Skládal někdo někde nějakou sadu s lepším pítlačákem??? Nedaří se mi to najít.... jedno řešení jsem snad i objevil ale jen pro 228mm..... Otázka je jestli nebude lepší použí 228 mm sadu.... pak už asi jen vyřešit startér...
Ty sady os sachse race mají jednohmotu? dají se koupit v elitu? Momentálně nejsem schopen se do katalogu elitu podívat....

Díky za reakce :)
Naposledy upravil(a) jk.rx dne 22 led 2016, 10:44, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2014, 15:39

Příspěvek od mecKo »

400 Nm zas nie je až taká palba, dvojhmota to znesie, záleží ako sa naloží spodok (resp nenalozi...) (hm)
jk.rx
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2008, 21:34

Příspěvek od jk.rx »

Právě že se může pohybovat přes těch 400nm..... předpokládám že lamela to dá a slabý článek je přítlačák když je dělaný 310 NM....

Spíš by mě zajímala osobní zkušenost v podstatě by mi stačilo když vydrží přes 10000 km

Žádný pevný starty neplánuj..... To by mi asi nevydrželi klouby na poloosách (LOL)
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2377
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Spojka 228 jednohmota + hds + sachs udrzi 450NM
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
jk.rx
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2008, 21:34

Příspěvek od jk.rx »

No ale setrváky pro podélné motory a příčné se zaměňovat nedají ne?
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

přesně tak nejdou ale pokud máš 5q jde použít jednohmota z A4 TDI
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
jk.rx
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2008, 21:34

Příspěvek od jk.rx »

Já si to neumím udělat jednoduchý a levný takže mám 6 rychlostní (LOL)
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2377
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

když nechas preobložit serii lamelu na hds.....tak i serie spojka 240mm ti musí udržet 450NM ne?? pokud nedas valeo :D
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
jk.rx
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2008, 21:34

Příspěvek od jk.rx »

Přeobložený sachs by byl fajn aleco ten strvačník?
škoda že luk nedělá pevné setrváky... na to sachs dělá přítlačák http://eshop.renovak.cz/pritlacny-talir ... w-240mmluk

Už jsem na tom strávil pár hodin a zatím do dvacky nic nesložil (wallbash)
jk.rx
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2008, 21:34

Příspěvek od jk.rx »

tohle http://eshop.renovak.cz/spojkovy-kit-he ... -vw--240mm mi přijde už zbytečný
tuhlem bych asi cenově skousl ale ta mi tam asi nepůjde
http://eshop.renovak.cz/spojkovy-kit-he ... -vw--228mm
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2377
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

neresil bych nic....koupil sadu sachs.....a lamelu bych nechal preoblozit a setrvak nechal dvouhmotu. Stejne jednohmotu na 6Q nedoporucujou.......pokud je to stejny i u podélného motoru coz presne nevím..... :)
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
jk.rx
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2008, 21:34

Příspěvek od jk.rx »

Je fakt že co jsem zatím dohledal tak ty sady sachs race jsou taky dvouhmoty...

Jednu takovou sestavu už kamarád má ale bez rozebrání už nejde zjistit z čeho tam jsou díly.... tam ta jedhmota nedělá nic čeho by se dalo všimnout....
jk.rx
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2008, 21:34

.

Příspěvek od jk.rx »

Překlep
Uživatelský avatar
honza.biker
Přispěvovatel
Příspěvky: 404
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2009, 18:19
Bydliště: Vřesovice

Příspěvek od honza.biker »

Moc to řešíš ;-) Jestli máš do 450nm přeoblož lamelu a jezdi. Když budeš chtít jo investovat, dej zesílený Sachs performace přítlačák. Setrvačník mám originál, najeto 150tis a přes 500Nm a funguje jak má.
Audi A4 B8 3.0 TDI 176KW S-line Avant Quattro
jk.rx
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2008, 21:34

Příspěvek od jk.rx »

Zatím mám vizi .... jednohmta z audi 100 má 240MM, pán slíbil že nafotí a přeměří... přeobložit lamelu na HDS a sachs performance přítlačák
předpokládám že za lepší cenu to asi neseženu? http://dufy.cz/autodily/audi/100-4a-c4/ ... 5B0%5D=294
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“