Stránka 2 z 2

Napsal: 27 led 2016, 14:25
od turbo kamna power
Pokud se nepletu, tak setrvák z pětiválce na čtyřválec nepasuje

Napsal: 27 led 2016, 14:57
od jk.rx
To nevím... proto jsem chtěl fotku s nějakýma rozměrama.... Máš nějaké zkušenosti?

Napsal: 27 led 2016, 15:13
od toefuk

Napsal: 27 led 2016, 16:02
od honza.biker
Kdyby jsi to tady trochu četl, nevymýšlel bys dávno vymyšlené. Jinou spojku do toho nedostaneš a s jednohmoutou u 6q z toho uděláš rozklepanou hromadu plechu, kde ti buď praskne časem klika, nebo se rozsype převodovka. Navíc řešení je naprosto jednoduché a elegantní. Dáš nový setrvačník LUK, přeobloženou lamelu od Renovaku a tento přítlačák http://ccc-motorsport.de/index.php?opti ... ory_id=528

A s tím výkonem ta spojka to auto 2x přežije. A jak už jsem jednou psal, na tvůj kroutící moment a výkon je i ten přítlačák zbytečnost.

Napsal: 27 led 2016, 17:42
od jk.rx
Jo na to už jsem koukal... ty máš v A4 jakou převodovku? V mojí by měl být 240mm setrvačník tedy bych minimálně potřeboval jinej startér ne?

Napsal: 27 led 2016, 17:51
od jk.rx
honza.biker píše:Kdyby jsi to tady trochu četl, nevymýšlel bys dávno vymyšlené. Jinou spojku do toho nedostaneš a s jednohmoutou u 6q z toho uděláš rozklepanou hromadu plechu, kde ti buď praskne časem klika, nebo se rozsype převodovka. Navíc řešení je naprosto jednoduché a elegantní. Dáš nový setrvačník LUK, přeobloženou lamelu od Renovaku a tento přítlačák http://ccc-motorsport.de/index.php?opti ... ory_id=528

A s tím výkonem ta spojka to auto 2x přežije. A jak už jsem jednou psal, na tvůj kroutící moment a výkon je i ten přítlačák zbytečnost.
Ano četl jsem že pro příčné motory s 6 rychlostní převodovkou není jednohmota dobrá.... Pro podélné jsem to ale nikde nenašel....

Ty máš v autě dvouhmotu luk s přeobloženou lamelou a přítlačákem sachs?

Mě vždy tvrdily že sachs se lukem nedá kombinovat.