Stránka 2 z 2
Napsal: 08 dub 2006, 21:17
od stinger
A co teprve takový zvuk řadového šestiválce v PV3S ve 2000 otáčkách

Napsal: 08 dub 2006, 21:35
od origoš
jen by mě zajímalo jestli to v té 1,4 taky najezdí (vydrží)tolik kiláků co nafta?
Řekl bych, že ani náhodou. Když jsem byl mladej kluk, tak jsem si nadupal Pionýra. Vážil jsem 80kG a jelo to se mnou i přes 80km/hod. Ale nikdy to dlouho nevydrželo. Po krátké době odešla klika, nebo to sežralo kroužky aby byla nějaká změna.
Dostat výkon z malého obsahu je vždy vyváženo nižší životností, musí být výkon posazen do vyšších otáček, výkonová i momentová křivka je strmá a vrcholy jsou dost blízko sebe, což znamená malou "pružnost" a neustále řadit. Já mám raději klapklap a bez starostí.
To s tím pionýrem byl samozřejmě extrém, motor na tyhle úpravy nebyl navržen. Dnes jsou úplně jiné možnosti jak technologické, tak i materiálové. Takže konstrukce jistě poskytne životnost úměrnou dnešním požadavkům, ale reserva tam bude nepartná.
Vždy když čtu o nějakém revolučním řešení, tak si vzpomenu na zákon o zachování energie.
Napsal: 12 dub 2006, 08:57
od kartmen
origoš píše:Né, že bych to chtěl rozpytvávat, ale kdo "porozumí" dieselu, tak opravdu benzín dává do Resistinu a nebo v něm občas něco umeje. Mám spoustu kamarádů diesláků a hodně z nich před lety tvrdilo, že nafta patří do kamen. Když jim to dneska připomenu, ta akorát pokrčí rameny a řeknou: To jsem byl ještě blbej. Prostě každý musí k ropě "dozrát". Jsou ovšem lidé, kteří nedozrají. A v tom případě mají smůlu. Dobře jim tak. A my jim ty benžonky rádi opravíme.
Jako tvý kámoši jsem k ropě dospěl i já! Byl jsem zarytej benzíňák, ale to se jednou pro vždy změnilo! Kdybych tak věděl dřív, že je nějaký dieselpower.forum, tak už bych chrochtal dávno, chyběly konzultace a zkušenosti. Holt mladej a blbej!

Vzdáte se nafty ???
Napsal: 28 dub 2006, 11:10
od violator
Na to musím odpovědět: NIKDY !!!!!
Re: Vzdáte se nafty ???
Napsal: 28 dub 2006, 20:15
od Boriss
violator píše:Na to musím odpovědět: NIKDY !!!!!
nikdy

Napsal: 01 kvě 2006, 23:04
od zdenace
Jo diesel je diesel.
Napsal: 07 kvě 2006, 16:17
od oliofiat
Jo to předvedlo - třeba PD, kde odcházejí vačky,zvuk jak zetor 25 po 50 letech a nepatrně vyšší výkon proti Common Raillu za cenu kurevsky nižší životnosti.
Chápu, že každej vývoj se nezdaří, ale nevím proč bych něco takovýho obdivoval. Stejně už od toho upouštějí.
A tady k tomu je pěkný, že malej motor má pekelnej výkon, ale obsah ničím nenahradíš, to je staré známé a takových motorů už tady bylo víc-koupit něco za nehoráznej peníz a po 100000 km to zahodit - nevím. Ono stačí že dnes jsou normální auta tak na 3 roky nebo těch 100000. Životnosti piana se už nedočkáme
