ještě to téma naposledy oživím, protože jsem to musel vzdát a mazda půjde k autoelektrikáři. oddělal jsem ten podběh, žádné kostřící body jsem tam neviděl. našel jsem ale viz foto pod airboxem a ty jsou v pořádku (proměřeno žárovkovou zkoušečkou proti plusu. na řj jde jeden stálý plus a jeden spínaný tak, jak je to v tom výkresu (jen nemůžu ověřit čísla pinů, protože svorkovnice není popsaná. mínusy tam taky jsou. otevřel jsem ty pojistkovky zezadu. je to systém jako třeba u felicie. žádný tišťák ale naohýbané plechy. takže tam bych problém neviděl, navíc vypadají dobře (žádná oxidace). zkoušel jsem hledat nějaké nastřihlé dráty kvůli tajnému vypínači. nic kromě dodělání automatického svícení jsem nenašel. takže to vzdávám. to relé má dva tlustší jazýčky (na jednom je plus a na druhém mínus) a dva slabší (na jednom je mínus a na druhém nic) a stejně netahá. zkoušel jsem jiné relé a znova procinkat všechny pojistky - bez výsledku.
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Ty tlustší jazýčky- to je silový obvod, který to relé spíná. To plus je je silové a to mínus, které jsi naměřil, není mínus ale nějaký spotřebič, který má větší výkon (malý vnitřní odpor) a proto se to ti tváří jako mínus, ale mínus to není. Pusť do toho plus a uvidíš, co se ti rozběhne. V podstatě ti stačí ty dva tlusté jazýčky proklemovat.
Ty slabší jazáčky to je ovládání relé (cívka), pokud jsi tam naměřil stálé mínus, tak to znamená, že to relé je ovládáné plusem, který tam z nějakého důvodu nemáš. A tydy hledej chybu, prostě jdi po tom drátu a najdi, co ho ovládá.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
aha tak to jsem nevěděl, že ty slabší jsou pro cívku...logiku to má, každopádně jde to do hlavního svazku, který je v husím krku. těžko to rozbandážovat. spíš to chce schéma. ale stejně je mi divné, že naprosto stejné relé je v pojistkovce u nohou a tam není nic.
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
ale stejně je mi divné, že naprosto stejné relé je v pojistkovce u nohou a tam není nic.
nechápu, co ta není?
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
nikde. prostě tam není plus ani na jednom z těch čtyřech zdířek. ale já netuším k čemu to relé je. jen je mi podezřelé, že všechny ostatní relátka jsou černá a tohle je modré s nápisem denso stejně jako to v motoru které nedrží a denso je i řj
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
tak ještě jednou prolez pojistky, i ty někde schované a když ani to nepomůže, zkus tam pustit na ty silové kontakty plus a uvidíš, co ti poběží. nejdřív tam to plus ale pošli pro jistotu přes nějaký slabší drát. V dokumentaci jsi nenašel k čemu to je?
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
tak já se ti podívám. Co je to za auto a co to má být za relé?
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
mazda 6 rv 2005 2,0 crdi (snad je to tak) 100kw....je to relé na obrázku vyznačené, ale jestli se tomu nadává hlavní relé (main relé) nebo relé napájení řj - to nevím. díky...no a u těch nohou vlevo (viz obr. to by mě taky zajímalo, co to je)
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
tak v autodatech je to relé u tebe na fotce s šipkou označeno jako relé č. 10 a je to engine control relay- tedy relé ovládání motoru. Schema elektriky mazdyv autodatech bohužel nemám.
Když koukám na to tvé schema, tak je to asi tak součástka č. 90 - hlavní relé a když do toho koukám, tak do něj jde plus z klíčku přes pojistku a ovládané je mínusem z řídící jednotky ale číslo pinu, je na tom tvém obrázku špatně čitelné.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Tak si vypinuj ten konektor a proměř si, zdali tam ten mínus jde.
A jestli to bude někde přerušené tajným vypínačem, tak mám u tebe grepového rádlera.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec