kryt na masce (fabia 1. generace)

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

zero1724 píše:Nevím, ale třeba Boleslav - Děčín, jsem jel podle předpisů za 3,7l/100... před půl rokem třeba za 5-5,5l
To je oc tu bezi. Dalsi vec je, jestli se bavime o udaji z palubniho pocitace, nebo realne zmerenou spotrebu (natankovat plnou, odjet trasu, dotankovat a spocitat spotrebu). Pred pul rokem je dlouha doba a je evidentni, ze jsi na shodne trase nemel uplne shodne podminky. Vse se vsim souvisi, jak uz bylo naznaceno. Nestaci jen jet stejnou trasu stejnou rychlosti. I kdybys mel celou dobu zapnutej tempomat. Maji na to vliv pneu, teplota, vlhkost vzduchu, smer a rychlost (proti)vetru atp.

Kdyz se to vsechno secte v jednu chvili, tak ti to asi vykouzli usmev na tvari, ale tech 33% rozhodne nelze povazovat pouze za vysledek ucpani der v horni masce chladice a asi se neda ocekavat, ze se ti to bude darit docilit kdykoliv. Pokud ano, jsi dite stesteny :-)
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Odpovědi: 0
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Ono nejde o stejné trasy, třeba Ústí - Praha úspora 0,5l/100km, a ano budík mi po chiptuningu ukazuje o litr víc než je reálná, takže počítám spotřebu dle tankovaného paliva, viz výše tvuj příklad. Právě, že vozidlo začalo komplexně žrát méně paliva než předtím, čím to je nevím, určitě to nebude jen maskou v chladiči :)
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Odpovědi: 0
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Raději mi poraďte jak stahnout spotřebu u passata AVF 4x4, tzn. stálý pohon - torzen... spotřeba nejde pod 7,5... ani když se snažim sebevíce, je tam vcelku šetrný soft, trochu to pomohlo, ale proti fabce je to peklo a navíc se vleču jak smrad... někdo nějakou vychytávku? :)
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Milda92
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2015, 20:42
Bydliště: Mohelnice

Příspěvek od Milda92 »

zero1724 píše:Raději mi poraďte jak stahnout spotřebu u passata AVF 4x4, tzn. stálý pohon - torzen... spotřeba nejde pod 7,5... ani když se snažim sebevíce, je tam vcelku šetrný soft, trochu to pomohlo, ale proti fabce je to peklo a navíc se vleču jak smrad... někdo nějakou vychytávku? :)
Úzký gumy:-)
Wv golf IV egeneration ASZ+soft TDIfun 122kw@392nm-Prodáno
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

zero1724 píše:Raději mi poraďte jak stahnout spotřebu u passata AVF 4x4, tzn. stálý pohon - torzen... spotřeba nejde pod 7,5... ani když se snažim sebevíce, je tam vcelku šetrný soft, trochu to pomohlo, ale proti fabce je to peklo a navíc se vleču jak smrad... někdo nějakou vychytávku? :)
Vychytavkou muze byt opravdu kvalitni chip. Kdo to chipoval? Nam u predokolky po nachipovani u Superba AWF klesla spotreba o litr ihned, nasledne v celkovem dlouhodobem prumeru o jeste vice - chip od Richarda.

Nekdy vice znamena mene (spotreba) ... jinymi slovy, sice s vyssi aktualni spotrebou ale nepomerne kratsi dobu clovek zrychluje, takze ve finale setri. Mam teorii, ze nejhorsi je "vleci se jako smrad".
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Odpovědi: 0
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

No, ano, ale ne stálá 4 kolka, tam je to tření trochu někde jinde než u předokolky...:/ i dálnice tempomat 130 km/h pod 7,2 - 7,5 prostě nejde, gumy je pravda 225/45r17
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

zero1724 píše:Raději mi poraďte jak stahnout spotřebu u passata AVF 4x4, tzn. stálý pohon - torzen... spotřeba nejde pod 7,5... ani když se snažim sebevíce, je tam vcelku šetrný soft, trochu to pomohlo, ale proti fabce je to peklo a navíc se vleču jak smrad... někdo nějakou vychytávku? :)
Začal bych kontrolou ložisek a brzd, jestli nepřibržďují, ale to by bylo znát. Jedině zkusit nějaký lehčí kola, užší gumy s nízkým valivým odporem (michelin energy saver apod..), nafoukat je na trochu větší tlak a doufat... Předpokládám, že motor je ok (vstřiky, předvstřik, atd.), filtry nové?
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Obavam se, ze tech 7,5l/100 je u staleho pohonu 4x4 velmi slusna hodnota.
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

to bych neřekl, stará Audi 100/A6 C4 dokázala i s pětiválcem 2.5 quattro jezdit v pohodě za 6.5 - 7l/100km...
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Odpovědi: 0
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

někde je tam zakopanej pes, vstřiky v pohodě, rozvody na 0 ;) foukám 2,8... Je tam cejtit ta hmota... já když vzpomenu na mou starou rotačku AFN v b5 combi, co jezdila za 5,5 max 6, tak z tohohle brečim, ale zatáčky to umí jezdit moc krásně...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“