Stránka 2 z 2
Napsal: 23 dub 2016, 06:54
od fabiátor
zero1724 píše:Nevím, ale třeba Boleslav - Děčín, jsem jel podle předpisů za 3,7l/100... před půl rokem třeba za 5-5,5l
To je oc tu bezi. Dalsi vec je, jestli se bavime o udaji z palubniho pocitace, nebo realne zmerenou spotrebu (natankovat plnou, odjet trasu, dotankovat a spocitat spotrebu). Pred pul rokem je dlouha doba a je evidentni, ze jsi na shodne trase nemel uplne shodne podminky. Vse se vsim souvisi, jak uz bylo naznaceno. Nestaci jen jet stejnou trasu stejnou rychlosti. I kdybys mel celou dobu zapnutej tempomat. Maji na to vliv pneu, teplota, vlhkost vzduchu, smer a rychlost (proti)vetru atp.
Kdyz se to vsechno secte v jednu chvili, tak ti to asi vykouzli usmev na tvari, ale tech 33% rozhodne nelze povazovat pouze za vysledek ucpani der v horni masce chladice a asi se neda ocekavat, ze se ti to bude darit docilit kdykoliv. Pokud ano, jsi dite stesteny

Napsal: 23 dub 2016, 15:51
od zero1724
Ono nejde o stejné trasy, třeba Ústí - Praha úspora 0,5l/100km, a ano budík mi po chiptuningu ukazuje o litr víc než je reálná, takže počítám spotřebu dle tankovaného paliva, viz výše tvuj příklad. Právě, že vozidlo začalo komplexně žrát méně paliva než předtím, čím to je nevím, určitě to nebude jen maskou v chladiči

Napsal: 27 dub 2016, 14:20
od zero1724
Raději mi poraďte jak stahnout spotřebu u passata AVF 4x4, tzn. stálý pohon - torzen... spotřeba nejde pod 7,5... ani když se snažim sebevíce, je tam vcelku šetrný soft, trochu to pomohlo, ale proti fabce je to peklo a navíc se vleču jak smrad... někdo nějakou vychytávku?

Napsal: 27 dub 2016, 22:32
od Milda92
zero1724 píše:Raději mi poraďte jak stahnout spotřebu u passata AVF 4x4, tzn. stálý pohon - torzen... spotřeba nejde pod 7,5... ani když se snažim sebevíce, je tam vcelku šetrný soft, trochu to pomohlo, ale proti fabce je to peklo a navíc se vleču jak smrad... někdo nějakou vychytávku?

Úzký gumy:-)
Napsal: 27 dub 2016, 23:05
od Forest
zero1724 píše:Raději mi poraďte jak stahnout spotřebu u passata AVF 4x4, tzn. stálý pohon - torzen... spotřeba nejde pod 7,5... ani když se snažim sebevíce, je tam vcelku šetrný soft, trochu to pomohlo, ale proti fabce je to peklo a navíc se vleču jak smrad... někdo nějakou vychytávku?

Vychytavkou muze byt opravdu kvalitni chip. Kdo to chipoval? Nam u predokolky po nachipovani u Superba AWF klesla spotreba o litr ihned, nasledne v celkovem dlouhodobem prumeru
o jeste vice - chip od Richarda.
Nekdy vice znamena mene (spotreba) ... jinymi slovy, sice s vyssi aktualni spotrebou ale nepomerne kratsi dobu clovek zrychluje, takze ve finale setri. Mam teorii, ze nejhorsi je "vleci se jako smrad".
Napsal: 28 dub 2016, 00:32
od zero1724
No, ano, ale ne stálá 4 kolka, tam je to tření trochu někde jinde než u předokolky...:/ i dálnice tempomat 130 km/h pod 7,2 - 7,5 prostě nejde, gumy je pravda 225/45r17
Napsal: 28 dub 2016, 15:33
od turbo kamna power
zero1724 píše:Raději mi poraďte jak stahnout spotřebu u passata AVF 4x4, tzn. stálý pohon - torzen... spotřeba nejde pod 7,5... ani když se snažim sebevíce, je tam vcelku šetrný soft, trochu to pomohlo, ale proti fabce je to peklo a navíc se vleču jak smrad... někdo nějakou vychytávku?

Začal bych kontrolou ložisek a brzd, jestli nepřibržďují, ale to by bylo znát. Jedině zkusit nějaký lehčí kola, užší gumy s nízkým valivým odporem (michelin energy saver apod..), nafoukat je na trochu větší tlak a doufat... Předpokládám, že motor je ok (vstřiky, předvstřik, atd.), filtry nové?
Napsal: 28 dub 2016, 18:26
od fabiátor
Obavam se, ze tech 7,5l/100 je u staleho pohonu 4x4 velmi slusna hodnota.
Napsal: 28 dub 2016, 18:36
od turbo kamna power
to bych neřekl, stará Audi 100/A6 C4 dokázala i s pětiválcem 2.5 quattro jezdit v pohodě za 6.5 - 7l/100km...
Napsal: 28 dub 2016, 19:48
od zero1724
někde je tam zakopanej pes, vstřiky v pohodě, rozvody na 0

foukám 2,8... Je tam cejtit ta hmota... já když vzpomenu na mou starou rotačku AFN v b5 combi, co jezdila za 5,5 max 6, tak z tohohle brečim, ale zatáčky to umí jezdit moc krásně...