1) zadavatel mluvil o originalnim vyfuku, ten je u ASZ z nerezu?favo píše:Proč se bát koroze výfuku který je z nerezu ?
Na svém ASZ mám stále originál výfuk a s korozí teda problém nemám.
2) pokud je vyfuk vyrabeny z nerezu, neni zarukou, ze nebude v mistech svaru nachylny na korozi (mezikrystalova koroze vlivem vyssiho teplotniho zatizeni)
3) u neomotaneho pri castem provozu nemusi byt s korozi takovy problem jako s omotanym protoze jak spravne podotkl, ta omotavka muze pusobit jako zdroj vlhkosti paklize se tam dostane ... ja osobne bych to na vyfuk, ktery neni koroziodolny nedaval paklize bych se s nim nebyl pripraven rozloucit...
... ikdyz, reseni by tu bylo: cely vyfuk natrit cely vyfuk barvou na vyfuky (nebal bych se udelat i vice nateru), peclive vypalit, nasledne omotat a pak idealne nastrikat. Jde o to, ze spodni nater by ochranil od koroze a horni nastrik od toho, aby z toho neodlitavala vlakna ... je malo tak prijemnych veci jako sklokeramicke vlakno v jemne kuzi

PS: u nerezoveho vyfuku bych natiral v mistech svaru (nezapomenout zdrsnit, aby nater drzel) - kde neni kyslik, neni ani koroze
