Stránka 2 z 3

Napsal: 22 zář 2016, 20:10
od janpelikanbk23
tak jsem dnes pořídil motor asz za 5 tis rozdelal ho do sroubku a nestacil se divit jak je zacchovalej ani jedna sala neprodrena na měd a na klice a ojnicich to pomale vypadalo jak kdyz se daji uplne nove :D taky sem zjistil ze rozdil v pistech bxe a asz je hlavne v mazaní asz ma mazací kanal skrz píst bxe vubec pak to nafotim a dam sem klika je robustnejsi a tesi a ojnice ma sirsi steny u kliky ale co teda musim rict mam doma 3 pd hlavy bxe arl a ted i asz a uplne vsechny maj vymlaceny ulození pd vstřiku a sou tam hrany to se inzenyrum nepovedlo udelat poradne ani jednou :(:D

Napsal: 23 zář 2016, 10:19
od sniper--
Hlavně pozor na ty hlavy, budeš muset použít asz nebo arl. Hranky ti zalapuje ten kdo ti bude dělat hlavu. Jinak u bxe je ta klika extrémně odlehčená i když se porovná třeba z agr

Napsal: 23 zář 2016, 11:50
od janpelikanbk23
proc asz nebo arl ? jakej je rozdil v bxe kvuli ventilum ? ja tu hlavu necham prevlozkovat asi at mam od toho pokoj

Napsal: 23 zář 2016, 12:11
od Vici
jo ventily jsou jinak proti pístům, hlavy nejde zaměnit

Napsal: 23 zář 2016, 13:16
od mato8625
Vici píše:jo ventily jsou jinak proti pístům, hlavy nejde zaměnit
a jak jinak? hmm

Napsal: 30 zář 2016, 16:33
od majoTDI
objednavacie cislo pre hlavu BXE aj ARL je rovnake ,03G103351C, vacky su tiez rovnake,ten rozdiel by som aj ja rad vedel, dik.

Napsal: 30 zář 2016, 16:42
od Tomas.cz
majoTDI píše:objednavacie cislo pre hlavu BXE aj ARL je rovnake ,03G103351C, vacky su tiez rovnake,ten rozdiel by som aj ja rad vedel, dik.
Staré motory, mají tlustší hlavy ventilů a vybrání v pístech je hlubší, u novějších motorů jsou o 0,5mm slabší hlavy ventilů a vybrání v pístech je taky nižší. Když dáš starou hlavu na nový motor, budou písty mlátit do ventilů, obráceně bude nižší komprese.
Jak píšeš obj. číslo pro hlavu to ano, ale porovnej si obj. čísla ventilů.

Napsal: 30 zář 2016, 17:15
od majoTDI
ok,chapem, cize rozdiel je vo ventiloch. Dik za informaciu, lebo mam nachystanu hlavu ARL keby daco...., mam 440tis km a zatial vsetko drzi ,
ale asi aj nejaku ASV kluku si zaobstaram podla toho co tu citam :-)

Napsal: 01 říj 2016, 20:49
od mato8625
Tomas.cz píše:
majoTDI píše:objednavacie cislo pre hlavu BXE aj ARL je rovnake ,03G103351C, vacky su tiez rovnake,ten rozdiel by som aj ja rad vedel, dik.
Staré motory, mají tlustší hlavy ventilů a vybrání v pístech je hlubší, u novějších motorů jsou o 0,5mm slabší hlavy ventilů a vybrání v pístech je taky nižší. Když dáš starou hlavu na nový motor, budou písty mlátit do ventilů, obráceně bude nižší komprese.
Jak píšeš obj. číslo pro hlavu to ano, ale porovnej si obj. čísla ventilů.
Ventily u nových motorov sú kratšie,ale presahy ventilov sú rovnaké
;)

Napsal: 01 říj 2016, 21:56
od janpelikanbk23
Zítra to vše zmerim a napisu jak to vlastně je zatím co jsem změřil bxe má přesah 0,6 ale ty už jsem jednou zabrusoval a asz má 1 mm délku sem zatím nezkoumal

Napsal: 02 říj 2016, 19:43
od majoTDI
janpelikanbk23 píše:Zítra to vše zmerim a napisu jak to vlastně je zatím co jsem změřil bxe má přesah 0,6 ale ty už jsem jednou zabrusoval a asz má 1 mm délku sem zatím nezkoumal
Mam doma komplet ARL hlavu, tiez to odmeriam a uvidime.

Napsal: 04 říj 2016, 14:46
od sniper--
Nemusíte nic měřit, je to tak. Jinakcje to vidět i na pistech

Napsal: 05 říj 2016, 17:54
od majoTDI
Zmeral som na ARL hlave, presah ventilov je cca 0,8mm

Napsal: 05 říj 2016, 18:35
od peter.H
Chapi taka otazka mam peknu hlavu z BXE chcel som ju dat na moje ARL 300PS no ako to tu citam tak to nepasuje ked som ju kupoval tak som tiez kukal na cisla hlavy a vacky (LOL)

Takze sa to neda pouzit a keby sa dali arl ventyli a zapustili by sa hlbsie??

Napsal: 05 říj 2016, 21:44
od majoTDI
BXE na blok ARL ti sadne, kedze presah ventilov na BXE je mensi....