VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)
Moderátoři: šulda , Moderátoři
janpelikanbk23
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2014, 21:01
Příspěvek
od janpelikanbk23 » 13 zář 2016, 13:59
ahoj nedavno se mě zadřela ojnice na klice na 1 valci z ceho by bylo nejlepsid at tam hw aby to vydrzelo cca 200 koni nebo mam nechat prebrousit kliku a dat vsude nove panve ?
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Příspěvek
od TDI tech » 13 zář 2016, 21:27
vybrus alebo motor BJB, prip. BKC
janpelikanbk23
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2014, 21:01
Příspěvek
od janpelikanbk23 » 13 zář 2016, 22:23
Bjb mají stejný problém a bkc je 2.0 ty mají stejný uložení kliky a zdvih ojnic ? Přemýšlíme že tam napasuji nějak asv nebi arl
janpelikanbk23
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2014, 21:01
Příspěvek
od janpelikanbk23 » 13 zář 2016, 22:24
Bjb mají stejný problém a bkc je 2.0 ty mají stejný uložení kliky a zdvih ojnic ? Přemýšlíme že tam napasuji nějak asv nebi arl
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Bydliště: Rokycany
Příspěvek
od sniper-- » 14 zář 2016, 10:06
Ja osobne bych dal streva asz nebo arl
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
janpelikanbk23
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2014, 21:01
Příspěvek
od janpelikanbk23 » 14 zář 2016, 12:42
vydím to tak taky ted jen premyslim jesi arl nema neco jinac nez bxe aby to tam pasovalo krom toho krouzku na cidlo otacek
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Příspěvek
od TDI tech » 14 zář 2016, 21:21
sniper-- píše: Ja osobne bych dal streva asz nebo arl
Tak to nejede. EDC16 ma snimanie uhloveho zrychlenia kluky Hallovim snimacom. A motor ASZ/ARL ma indukcny
janpelikanbk23
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2014, 21:01
Příspěvek
od janpelikanbk23 » 15 zář 2016, 08:27
to ma zadná novinka ale da se to predelat
a hold budu muset kdyz vsechny novejsi 1.9 maji spodek nahovno !!!
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Příspěvek
od TDI tech » 15 zář 2016, 19:54
pridem sa na to kuknut ako to prerobis
janpelikanbk23
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2014, 21:01
Příspěvek
od janpelikanbk23 » 15 zář 2016, 20:48
Normálně oddelas ten kroužek plechovej co je na klíce a na místo toho nasadis na kliku přírubu s kruhem co máj novější tdi ten kruh pro čidlo se nasazuje jen na osazení na klíce kam se šroubuje setrval
janpelikanbk23
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2014, 21:01
Příspěvek
od janpelikanbk23 » 21 zář 2016, 21:54
netusite esi se da pouzit klika s ojnicema a pistama z podelneho motru avf awx ? 96 kw ? tenhle motor by mel vydrzet stejne jako asv ne ?
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Bydliště: Rokycany
Příspěvek
od sniper-- » 22 zář 2016, 06:24
Z podelnaku na pricny ano, pasuje. ASV je uplne neco jineho, predpokladamvze jsi mel na mysli ASZ
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Bydliště: Rokycany
Příspěvek
od sniper-- » 22 zář 2016, 06:33
TDI tech píše: sniper-- píše: Ja osobne bych dal streva asz nebo arl
Tak to nejede. EDC16 ma snimanie uhloveho zrychlenia kluky Hallovim snimacom. A motor ASZ/ARL ma indukcny
Ale jde. Do BXE uz jdem daval dvakrat kliku jednou z ALH a druhou z ATD , sundas ten impusni plechovej kruh a nalisujes tam zpet simering se snimanim , tak jak to je na origo klice a cau.
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
janpelikanbk23
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2014, 21:01
Příspěvek
od janpelikanbk23 » 22 zář 2016, 12:44
jo pardon asz
tak to je fajn co se divam tak motory z podelnych sou levnejsi a pokud se daji vnitrnosti preskladat do podelneho je to super jen doufam ze ten spodek 96 kw neco vydzi