Závoďák aneb golf II 81kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

ClooWn
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Odpovědi: 0
Registrován: 22 lis 2012, 20:26
Bydliště: Jablonec

Příspěvek od ClooWn »

turbo kamna power píše:AFN je starší generace TDI, je tam hodně věcí jinak oproti ASV/AHF, ale do G2 je vhodnější a nějaký ty koně to vydrží. Toledo 1L je postavený na základě Golfa 2, takže proto je to nejvhodnější dárce, dá se sehnat levně a použít se dá vše, motor, převodovka, nápravy, brzdy, pedály, chladič, atd.

Navíc pokud je v plánu mechanika, tak s přimhouřenýma očima AFN vypadá podobně jako 1.6TD, takže by i STK mohla jít. Když dáš mechanický čerpadlo, tak tam necháš komplet elektriku z 1.6TD a je to bez řídící jednotky.
Pokud bude v tom Golfu nová elektrika, tak je jednodušší a lepší zanechat el. čerpadlo, jen vyměníš motorovou el. a zacvakneš do pojistkovnice.
Mechanika je lepší na vzhled a jednodušší na zástavbu. El. čerpadlo s jednotkou se dá líp ladit, líp to jede a má to lepší zvuk, spotřebu i emise :D

Rozumím rozumím já právě chtěl aby to vypadalo co nejvíc jak ta 1.6ka..ale zase by jsme chtěli aspoň nějakej ten základ těch 130kw aby to aspoň malinko jelo a to by asi to AFN nevydrželo ne? respektive by to možná ani nedalo...ale zase takhle bez jednotky není žádný ladění...takže tam asi bohužel půjde z o1 nebo nevím...problém není v tom kolik je s tím práce ale kolik to bude stát protože to bude zdržovat postup a to jestli to projde/neprojde technickou...takže nevím rád si nechám poradit ale přitom chci nějak tak +- zůstat na svých představách...
VW Golf MkIV RV:99 1.9 TDI/PD 85kW AJM-EGR OFF
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

130kw to AFN vydrží, pokud bude v dobrém stavu ;) být tebou, tak to udělám tak, že bych koupil to Toledo, zastavěl to do Golfa, ale bez cooleru a s mechanickou pumpou z TD, aby to třeba prošlo nějak STK. A po STK tam dal i motorovou el., jednotku a čerpadlo origo z AFN a můžeš ladit :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
ClooWn
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Odpovědi: 0
Registrován: 22 lis 2012, 20:26
Bydliště: Jablonec

Příspěvek od ClooWn »

turbo kamna power píše:130kw to AFN vydrží, pokud bude v dobrém stavu ;) být tebou, tak to udělám tak, že bych koupil to Toledo, zastavěl to do Golfa, ale bez cooleru a s mechanickou pumpou z TD, aby to třeba prošlo nějak STK. A po STK tam dal motorovou el., jednotku a čerpadlo origo z AFN a můžeš ladit :)
To zní jako fajn plán :) jednoduchý a jasný takže nevím proč bych se toho neměl držet :) a kdyžtak po 2 letech přestavba zase na mechaniku no :D :D asi by to za to stálo

PS:neví někdo kolik kg má prázdná G2 jen s předníma sedačkama a motorem a plnou nádrží?
VW Golf MkIV RV:99 1.9 TDI/PD 85kW AJM-EGR OFF
ClooWn
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Odpovědi: 0
Registrován: 22 lis 2012, 20:26
Bydliště: Jablonec

Příspěvek od ClooWn »

a ještě další věc tedy prosím...když seženu spodek motoru ASZ nebo ARL půjde na něj přidělat hlava z ASV nebo AHF ? a jak je to s držákem čerpadla a rozvodama? opět díky moc :)
VW Golf MkIV RV:99 1.9 TDI/PD 85kW AJM-EGR OFF
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33630
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

podle mě absolutní nesmysl scestný sen který bych ti raději doporučil rozchlastat, vyrobíš něco co je k ničemu, maximálka na nějaký vyškov tuning kde ti dá každý na prdel a přestaně tě to bavit,

do toho golfa tak 1,8 turbobenál načipovat a možná ti to něco řekne
ClooWn
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Odpovědi: 0
Registrován: 22 lis 2012, 20:26
Bydliště: Jablonec

Příspěvek od ClooWn »

slovacek.milos píše:podle mě absolutní nesmysl scestný sen který bych ti raději doporučil rozchlastat, vyrobíš něco co je k ničemu, maximálka na nějaký vyškov tuning kde ti dá každý na prdel a přestaně tě to bavit,

do toho golfa tak 1,8 turbobenál načipovat a možná ti to něco řekne
Díky za příspěvek :)
VW Golf MkIV RV:99 1.9 TDI/PD 85kW AJM-EGR OFF
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20288
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

ClooWn píše:
Fantik píše:V dnešní době bude problém s technickou.

Pro jakej účel by se to stavilo?
S největší pravděpodobností pro zábavu...řekl bych na závody ale s dnešní konkurencí nemá cenu stavět závoďáka když člověk nemá mega v kapse..takže takovej socka závoďák :) aneb co si sám uděláš to máš :) Technickou řešíme hlavně kvůli značkám a problémům s policii...jde o to že když budeme chtít blbnout tak né vždy je volnej nějakej okruh nebo tak a za druhé kvůli tomu že ho nechceme stále tahat na podvalu někam :) může po ose :)
Nechci ti brát iluze a nevím do jakých úprav se chceš pouštět, ale mega to je dneska tak na špičkovou motokáru (rofl) , vím o čem mluvím ;)
Postupně jsem všechny závodní aktivity ( motokáry,MX ) vzdal, protože z vlastní kapsy je to prostě finančně nezvladatelný, nehledě na to jakej je to žrout času
Ale to´t můj názor, nechci nikoho od ničeho zrazovat, je třeba pár zapálených bláznů, taky jsem býval takovej.. :D
Tak hodně zdaru
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20288
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

ClooWn píše:
Fantik píše:V dnešní době bude problém s technickou.

Pro jakej účel by se to stavilo?
S největší pravděpodobností pro zábavu...řekl bych na závody ale s dnešní konkurencí nemá cenu stavět závoďáka když člověk nemá mega v kapse..takže takovej socka závoďák :) aneb co si sám uděláš to máš :) Technickou řešíme hlavně kvůli značkám a problémům s policii...jde o to že když budeme chtít blbnout tak né vždy je volnej nějakej okruh nebo tak a za druhé kvůli tomu že ho nechceme stále tahat na podvalu někam :) může po ose :)
Nechci ti brát iluze a nevím do jakých úprav se chceš pouštět, ale mega to je dneska tak na špičkovou motokáru (rofl) , vím o čem mluvím ;)
Postupně jsem všechny závodní aktivity ( motokáry,MX ) vzdal, protože z vlastní kapsy je to prostě finančně nezvladatelný, nehledě na to jakej je to žrout času
Ale to´t můj názor, nechci nikoho od ničeho zrazovat, je třeba pár zapálených bláznů, taky jsem býval takovej.. :D
Tak hodně zdaru
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33630
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="ClooWn"]a ještě další věc tedy prosím.

před chvíli jsem se díval na zahradu, mladý měl podobnou úchylku koupil si odjety vyrabovaný závodní automobil renault clio,
až přešel od počítače do dílny a zjistil že to není žádná adrenalínová zábava, ale jen dřina, zasunul auto do kopřiv stojí tam víc jak pět let ;) nač si dělat život složitější než je (LOL)
ClooWn
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Odpovědi: 0
Registrován: 22 lis 2012, 20:26
Bydliště: Jablonec

Příspěvek od ClooWn »

aktuálně to vypadá tak že půjdeme do g3ky kvůli tomu aby nebyl takový problém s tecvhnickou...koupíme jen komplet kastly bez motoru se vším ostatním komplet i s dovozem asi za 10ku..poté spodek pdčka asi taky za 8-10tis potom hlavu z 81čky společně s čerpadlem a turbem z 96/110 což si myslím že se dá za dalších 14,15 tisíc což dohromady jsme na 35tisících...potom jen intercooler dopředu a vstřiky a soft-dalších 15 tisíc... což už jsme na 50ti a vlastně máme hotovo...poté jen vybrakovat zadní sedačky a interiér a později rám...ale od chvíle co bude soft už je vlastně hotovo a auto může jezdit..takže si myslím že to bude v pohodě motokára s +- 150kw a na tak lehký auto to bude stačit pro zábavu...a později ještě sedačky a pásy...toť vše :) nějakej extrém? nemyslím si ...
VW Golf MkIV RV:99 1.9 TDI/PD 85kW AJM-EGR OFF
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Ještě počítej tak 20-30tis. kč za podvozek a brzdy. Doporučuju použít jako základ komplet nápravy z GTI/VR6 ;) výkon je sice hezkej, ale bez dobrýho šasi se nesvezeš :) a sedačky+pásy dát hned od začátku, to je taky základ, bez kterýho se nedá jezdit :) jo a taky počítej, že u mk3 golfa bude nějaká práce na kastli :D


roman1648: dá se závodit i levně a se skoro sériovými auty :) není to sice tak profi, ale zábava zaručena :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Felipe
Přispěvovatel
Příspěvky: 639
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2007, 14:15
Bydliště: Benešovsko a okolí

Příspěvek od Felipe »

ClooWn: na 150 kW v G3 potřebuješ už lepší podvozek - co jede musí brzdit a zatáčet. Jak tady někdo psal, zkus karting.... stojí to taky raketu, ale svezeš se tak jako nikdy (a stačí ti na to Felda pickup pro převoz.
ClooWn
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Odpovědi: 0
Registrován: 22 lis 2012, 20:26
Bydliště: Jablonec

Příspěvek od ClooWn »

turbo kamna power píše:Ještě počítej tak 20-30tis. kč za podvozek a brzdy. Doporučuju použít jako základ komplet nápravy z GTI/VR6 ;) výkon je sice hezkej, ale bez dobrýho šasi se nesvezeš :) a sedačky+pásy dát hned od začátku, to je taky základ, bez kterýho se nedá jezdit :) jo a taky počítej, že u mk3 golfa bude nějaká práce na kastli :D


roman1648: dá se závodit i levně a se skoro sériovými auty :) není to sice tak profi, ale zábava zaručena :)
Brzdy a podvozek jsem zapomněl jen napsat ale na ten půjde +- dalších 15 tis no a práce na kastli nevadí protože se celý auto bude stříkat u kámoše za hubičku :) a o tu legraci jde především..víme že nezlomíme rekord ale občas nějakou tra't zajet jen tak pro naší radost z toho že jsme se svezly a když to dobře dopadne bude jednou třeba i svezení na nurburgringu o nějakém volném víkendu :) nestavíme raketu ale jen auto na zábavu :)
VW Golf MkIV RV:99 1.9 TDI/PD 85kW AJM-EGR OFF
ClooWn
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Odpovědi: 0
Registrován: 22 lis 2012, 20:26
Bydliště: Jablonec

Příspěvek od ClooWn »

Felipe píše:ClooWn: na 150 kW v G3 potřebuješ už lepší podvozek - co jede musí brzdit a zatáčet. Jak tady někdo psal, zkus karting.... stojí to taky raketu, ale svezeš se tak jako nikdy (a stačí ti na to Felda pickup pro převoz.
to mě neláká právě :( to už mě víc lákají ty drift trike jestli víš o čem mluvím :)
VW Golf MkIV RV:99 1.9 TDI/PD 85kW AJM-EGR OFF
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20288
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

jojo, rychle a zběsile
tak do toho ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“