Stránka 2 z 4

Napsal: 01 říj 2016, 23:24
od ClooWn
turbo kamna power píše:AFN je starší generace TDI, je tam hodně věcí jinak oproti ASV/AHF, ale do G2 je vhodnější a nějaký ty koně to vydrží. Toledo 1L je postavený na základě Golfa 2, takže proto je to nejvhodnější dárce, dá se sehnat levně a použít se dá vše, motor, převodovka, nápravy, brzdy, pedály, chladič, atd.

Navíc pokud je v plánu mechanika, tak s přimhouřenýma očima AFN vypadá podobně jako 1.6TD, takže by i STK mohla jít. Když dáš mechanický čerpadlo, tak tam necháš komplet elektriku z 1.6TD a je to bez řídící jednotky.
Pokud bude v tom Golfu nová elektrika, tak je jednodušší a lepší zanechat el. čerpadlo, jen vyměníš motorovou el. a zacvakneš do pojistkovnice.
Mechanika je lepší na vzhled a jednodušší na zástavbu. El. čerpadlo s jednotkou se dá líp ladit, líp to jede a má to lepší zvuk, spotřebu i emise :D

Rozumím rozumím já právě chtěl aby to vypadalo co nejvíc jak ta 1.6ka..ale zase by jsme chtěli aspoň nějakej ten základ těch 130kw aby to aspoň malinko jelo a to by asi to AFN nevydrželo ne? respektive by to možná ani nedalo...ale zase takhle bez jednotky není žádný ladění...takže tam asi bohužel půjde z o1 nebo nevím...problém není v tom kolik je s tím práce ale kolik to bude stát protože to bude zdržovat postup a to jestli to projde/neprojde technickou...takže nevím rád si nechám poradit ale přitom chci nějak tak +- zůstat na svých představách...

Napsal: 01 říj 2016, 23:32
od turbo kamna power
130kw to AFN vydrží, pokud bude v dobrém stavu ;) být tebou, tak to udělám tak, že bych koupil to Toledo, zastavěl to do Golfa, ale bez cooleru a s mechanickou pumpou z TD, aby to třeba prošlo nějak STK. A po STK tam dal i motorovou el., jednotku a čerpadlo origo z AFN a můžeš ladit :)

Napsal: 01 říj 2016, 23:35
od ClooWn
turbo kamna power píše:130kw to AFN vydrží, pokud bude v dobrém stavu ;) být tebou, tak to udělám tak, že bych koupil to Toledo, zastavěl to do Golfa, ale bez cooleru a s mechanickou pumpou z TD, aby to třeba prošlo nějak STK. A po STK tam dal motorovou el., jednotku a čerpadlo origo z AFN a můžeš ladit :)
To zní jako fajn plán :) jednoduchý a jasný takže nevím proč bych se toho neměl držet :) a kdyžtak po 2 letech přestavba zase na mechaniku no :D :D asi by to za to stálo

PS:neví někdo kolik kg má prázdná G2 jen s předníma sedačkama a motorem a plnou nádrží?

Napsal: 02 říj 2016, 16:01
od ClooWn
a ještě další věc tedy prosím...když seženu spodek motoru ASZ nebo ARL půjde na něj přidělat hlava z ASV nebo AHF ? a jak je to s držákem čerpadla a rozvodama? opět díky moc :)

Napsal: 02 říj 2016, 17:40
od slovacek.milos
podle mě absolutní nesmysl scestný sen který bych ti raději doporučil rozchlastat, vyrobíš něco co je k ničemu, maximálka na nějaký vyškov tuning kde ti dá každý na prdel a přestaně tě to bavit,

do toho golfa tak 1,8 turbobenál načipovat a možná ti to něco řekne

Napsal: 03 říj 2016, 13:56
od ClooWn
slovacek.milos píše:podle mě absolutní nesmysl scestný sen který bych ti raději doporučil rozchlastat, vyrobíš něco co je k ničemu, maximálka na nějaký vyškov tuning kde ti dá každý na prdel a přestaně tě to bavit,

do toho golfa tak 1,8 turbobenál načipovat a možná ti to něco řekne
Díky za příspěvek :)

Napsal: 03 říj 2016, 14:15
od roman1648
ClooWn píše:
Fantik píše:V dnešní době bude problém s technickou.

Pro jakej účel by se to stavilo?
S největší pravděpodobností pro zábavu...řekl bych na závody ale s dnešní konkurencí nemá cenu stavět závoďáka když člověk nemá mega v kapse..takže takovej socka závoďák :) aneb co si sám uděláš to máš :) Technickou řešíme hlavně kvůli značkám a problémům s policii...jde o to že když budeme chtít blbnout tak né vždy je volnej nějakej okruh nebo tak a za druhé kvůli tomu že ho nechceme stále tahat na podvalu někam :) může po ose :)
Nechci ti brát iluze a nevím do jakých úprav se chceš pouštět, ale mega to je dneska tak na špičkovou motokáru (rofl) , vím o čem mluvím ;)
Postupně jsem všechny závodní aktivity ( motokáry,MX ) vzdal, protože z vlastní kapsy je to prostě finančně nezvladatelný, nehledě na to jakej je to žrout času
Ale to´t můj názor, nechci nikoho od ničeho zrazovat, je třeba pár zapálených bláznů, taky jsem býval takovej.. :D
Tak hodně zdaru

Napsal: 03 říj 2016, 14:18
od roman1648
ClooWn píše:
Fantik píše:V dnešní době bude problém s technickou.

Pro jakej účel by se to stavilo?
S největší pravděpodobností pro zábavu...řekl bych na závody ale s dnešní konkurencí nemá cenu stavět závoďáka když člověk nemá mega v kapse..takže takovej socka závoďák :) aneb co si sám uděláš to máš :) Technickou řešíme hlavně kvůli značkám a problémům s policii...jde o to že když budeme chtít blbnout tak né vždy je volnej nějakej okruh nebo tak a za druhé kvůli tomu že ho nechceme stále tahat na podvalu někam :) může po ose :)
Nechci ti brát iluze a nevím do jakých úprav se chceš pouštět, ale mega to je dneska tak na špičkovou motokáru (rofl) , vím o čem mluvím ;)
Postupně jsem všechny závodní aktivity ( motokáry,MX ) vzdal, protože z vlastní kapsy je to prostě finančně nezvladatelný, nehledě na to jakej je to žrout času
Ale to´t můj názor, nechci nikoho od ničeho zrazovat, je třeba pár zapálených bláznů, taky jsem býval takovej.. :D
Tak hodně zdaru

Napsal: 03 říj 2016, 14:49
od slovacek.milos
[quote="ClooWn"]a ještě další věc tedy prosím.

před chvíli jsem se díval na zahradu, mladý měl podobnou úchylku koupil si odjety vyrabovaný závodní automobil renault clio,
až přešel od počítače do dílny a zjistil že to není žádná adrenalínová zábava, ale jen dřina, zasunul auto do kopřiv stojí tam víc jak pět let ;) nač si dělat život složitější než je (LOL)

Napsal: 03 říj 2016, 15:51
od ClooWn
aktuálně to vypadá tak že půjdeme do g3ky kvůli tomu aby nebyl takový problém s tecvhnickou...koupíme jen komplet kastly bez motoru se vším ostatním komplet i s dovozem asi za 10ku..poté spodek pdčka asi taky za 8-10tis potom hlavu z 81čky společně s čerpadlem a turbem z 96/110 což si myslím že se dá za dalších 14,15 tisíc což dohromady jsme na 35tisících...potom jen intercooler dopředu a vstřiky a soft-dalších 15 tisíc... což už jsme na 50ti a vlastně máme hotovo...poté jen vybrakovat zadní sedačky a interiér a později rám...ale od chvíle co bude soft už je vlastně hotovo a auto může jezdit..takže si myslím že to bude v pohodě motokára s +- 150kw a na tak lehký auto to bude stačit pro zábavu...a později ještě sedačky a pásy...toť vše :) nějakej extrém? nemyslím si ...

Napsal: 03 říj 2016, 17:08
od turbo kamna power
Ještě počítej tak 20-30tis. kč za podvozek a brzdy. Doporučuju použít jako základ komplet nápravy z GTI/VR6 ;) výkon je sice hezkej, ale bez dobrýho šasi se nesvezeš :) a sedačky+pásy dát hned od začátku, to je taky základ, bez kterýho se nedá jezdit :) jo a taky počítej, že u mk3 golfa bude nějaká práce na kastli :D


roman1648: dá se závodit i levně a se skoro sériovými auty :) není to sice tak profi, ale zábava zaručena :)

Napsal: 03 říj 2016, 19:00
od Felipe
ClooWn: na 150 kW v G3 potřebuješ už lepší podvozek - co jede musí brzdit a zatáčet. Jak tady někdo psal, zkus karting.... stojí to taky raketu, ale svezeš se tak jako nikdy (a stačí ti na to Felda pickup pro převoz.

Napsal: 03 říj 2016, 20:12
od ClooWn
turbo kamna power píše:Ještě počítej tak 20-30tis. kč za podvozek a brzdy. Doporučuju použít jako základ komplet nápravy z GTI/VR6 ;) výkon je sice hezkej, ale bez dobrýho šasi se nesvezeš :) a sedačky+pásy dát hned od začátku, to je taky základ, bez kterýho se nedá jezdit :) jo a taky počítej, že u mk3 golfa bude nějaká práce na kastli :D


roman1648: dá se závodit i levně a se skoro sériovými auty :) není to sice tak profi, ale zábava zaručena :)
Brzdy a podvozek jsem zapomněl jen napsat ale na ten půjde +- dalších 15 tis no a práce na kastli nevadí protože se celý auto bude stříkat u kámoše za hubičku :) a o tu legraci jde především..víme že nezlomíme rekord ale občas nějakou tra't zajet jen tak pro naší radost z toho že jsme se svezly a když to dobře dopadne bude jednou třeba i svezení na nurburgringu o nějakém volném víkendu :) nestavíme raketu ale jen auto na zábavu :)

Napsal: 03 říj 2016, 20:13
od ClooWn
Felipe píše:ClooWn: na 150 kW v G3 potřebuješ už lepší podvozek - co jede musí brzdit a zatáčet. Jak tady někdo psal, zkus karting.... stojí to taky raketu, ale svezeš se tak jako nikdy (a stačí ti na to Felda pickup pro převoz.
to mě neláká právě :( to už mě víc lákají ty drift trike jestli víš o čem mluvím :)

Napsal: 04 říj 2016, 06:28
od roman1648
jojo, rychle a zběsile
tak do toho ;)