Stránka 2 z 2

Napsal: 05 říj 2016, 07:27
od vwphun
Souhlas.

Napsal: 05 říj 2016, 11:10
od slovacek.milos
jendapb píše:dělá se u těch mrdek nějak před vstřik?
má to takovej tupej zvuk a žereto 7.5l/100
diag. už je ok
jedine změna mapy a to umí jen kdo čiipuje, spotřebu hledej ve výkonu motoru, váha turbo, špatné naftě, v zabržděnému podvozku, čidlo teploty motoru, vzduchu a paliva, v olšové noze, v deceleraci atd,

Napsal: 11 říj 2016, 12:06
od slovacek.milos
opět mi přistál tento zázračný stroj, chytne hulí za pět vteřin zdechne, a tak pořád dokola

pokud dám hadr na výfuk chytne zdechne za 2 vteřiny a pak už jen chce chytnout, dusí ho egr,

asi otevřený egr co jiného

má cenu ho čistit, nebo nový, zaslepit? euro 4 asi ne co? nebo jiný nápad? dík

Napsal: 11 říj 2016, 12:09
od roman1648
EGR KO
dát nový ;)

Napsal: 11 říj 2016, 12:12
od slovacek.milos
roman1648 píše:EGR KO
dát nový ;)
taky to tak vidím, uvidím co majitel ceny tam vidím skoro desítka

Napsal: 25 říj 2016, 06:45
od slovacek.milos
roman1648 píše:EGR KO
dát nový ;)
dík už to fachčí ještě mě zmátlo že ho někdo odpojil, nový egr a ok

Napsal: 25 říj 2016, 07:04
od roman1648
Asi na zkousku no a pak to nechal tak uz
tech egr jsme menili fakt uz desitky,ale to se sere snad na vsech novejsich autech....

Napsal: 25 říj 2016, 09:04
od slovacek.milos
roman1648 píše:Asi na zkousku no a pak to nechal tak uz
tech egr jsme menili fakt uz desitky,ale to se sere snad na vsech novejsich autech....

začalo to postupně přestat táhnout až to nentočil, jednoduché je vytáhnout egr trubku z plastového sání dva šroubky, dát tam hadru jakože ucpat a hned víš