peugeot 307 1.6HDI po výměně vstřikovačů chyby
Moderátoři: šulda, Moderátoři
peugeot 307 1.6HDI po výměně vstřikovačů chyby
Dobrý den,
vyměnil jsem ve svém peugeot 1.6HDI 80kw vstřiky
naprogramoval je a od té doby spotřeba 8l/100km rosvěcuje se diag.motoru
a píše chyby.
P0113 obvod snímače teploty nasávaného vzduchu-zkrat obvodu na plus-pol baterie nebo rozpojený obvod
-přerušovaný
P0104-Signál snímače průtoku
-přerušovaný
to by měla být váha vzduchu, ale je mi divné že do výměny vstřiků to bylo OK
potom
P2033 signál teploty čističe částic blíže k motoru- teplota příliš nízká
- přerušovaný
a to bylo před výměnou taky ok
Prosím o rado a tip
Děkuji
vyměnil jsem ve svém peugeot 1.6HDI 80kw vstřiky
naprogramoval je a od té doby spotřeba 8l/100km rosvěcuje se diag.motoru
a píše chyby.
P0113 obvod snímače teploty nasávaného vzduchu-zkrat obvodu na plus-pol baterie nebo rozpojený obvod
-přerušovaný
P0104-Signál snímače průtoku
-přerušovaný
to by měla být váha vzduchu, ale je mi divné že do výměny vstřiků to bylo OK
potom
P2033 signál teploty čističe částic blíže k motoru- teplota příliš nízká
- přerušovaný
a to bylo před výměnou taky ok
Prosím o rado a tip
Děkuji
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33529
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
já ti jen napíšu co ta bestie umí,
nešla natočit tři vstřiky v háji, pak to týden jelo při předání majiteli KO odešlo čerpadlo jedna hlava se zasekla,
paráda ZAS TO JELO najednou oět jsem nenatočil odešlo čidlo na liště ukazoivalo asi 715 tlak trvale neměně,
čidlo tlaku KO to jsem měniul dvakrát nakone c to bylo N75 i když to hlásí čidlo plnícího tlaku,
tak stímto motorem je to jak u blbých na dvorečku nic divného, spravíš jedno pos se další
nešla natočit tři vstřiky v háji, pak to týden jelo při předání majiteli KO odešlo čerpadlo jedna hlava se zasekla,
paráda ZAS TO JELO najednou oět jsem nenatočil odešlo čidlo na liště ukazoivalo asi 715 tlak trvale neměně,
čidlo tlaku KO to jsem měniul dvakrát nakone c to bylo N75 i když to hlásí čidlo plnícího tlaku,
tak stímto motorem je to jak u blbých na dvorečku nic divného, spravíš jedno pos se další
k nám těch 1.6hdi jezdí dobře 20 a jsou s tím minimální problémy, musíš lidi naučit na častý výměny olejů a zapomenout na nalévání nafty z kanystru od Franty z JZD, pak není problém
zajímalo by mě co je na těchto motorech tak katastrofální ? netrpí to na hlavy,spotřeba super,v zimě to chytá jak benziňák,80kw výkonově OK, ty co k nám jezdí mají některý najeto hrubě přes 300tis.,olej to nežere, nic
to že nejdou vstřiky ven je bohužel syndrom každýho motoru kde nejsou vstřiky v oleji, je to pod oknem a občas tam zateče..
zajímalo by mě co je na těchto motorech tak katastrofální ? netrpí to na hlavy,spotřeba super,v zimě to chytá jak benziňák,80kw výkonově OK, ty co k nám jezdí mají některý najeto hrubě přes 300tis.,olej to nežere, nic
to že nejdou vstřiky ven je bohužel syndrom každýho motoru kde nejsou vstřiky v oleji, je to pod oknem a občas tam zateče..
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33529
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
[quote="roman1648"]
zajímalo by mě co je na těchto motorech tak katastrofální ?
měl jsem jednu pani ta určitě tankovala OMV, dávala i vif, auto vevnitř vypadalo jak nové, ale věčně stála, altík, praskla vstřikovací trubka její výměna je vzadu orgazmus, problémy s přepadama, nakonec trysky odešly dlouhý start, rozdělali jsme i nádrž tam čisto, koš bílý, věčné problémy s elektrikou, čidlo, nechci ani vzpomínat co všechno se vys, pak pani přišla o řidičák kvůli zdraví a já mám klid
zajímalo by mě co je na těchto motorech tak katastrofální ?
měl jsem jednu pani ta určitě tankovala OMV, dávala i vif, auto vevnitř vypadalo jak nové, ale věčně stála, altík, praskla vstřikovací trubka její výměna je vzadu orgazmus, problémy s přepadama, nakonec trysky odešly dlouhý start, rozdělali jsme i nádrž tam čisto, koš bílý, věčné problémy s elektrikou, čidlo, nechci ani vzpomínat co všechno se vys, pak pani přišla o řidičák kvůli zdraví a já mám klid
Ten motor má omezenou životnost , je to vše poddimenzované se špatnou mazací politikou.. V dobách jeho vývoje se páni inženýři předháněli ve snižování množství oleje a dokonce se vyskytli i pitomci, kteří propagovali možnost "trvalé náplně". Prostě dnešní inženýři jsou místo na okruhu při testování v klimatizované kanceláři u počítače a s jeho pomocí jej "testují" pomocí čísel a grafů..Ale jinak to jede jako benzin, než to lehne.. 

nepropadat panice...