Napsal: 27 pro 2016, 13:29
https://ulozto.cz/!qSQSaIiUUoY1/log-01-011-xxx-xxx-csv
https://ulozto.cz/!JY5QfOG44vq1/log-01-003-xxx-xxx-csv
takze pridavam logy z mojho merania.
Prve som testoval G70 ( snimac mnozstva nasavaneho vzduchu )
Druhe som otestoval turbo ( je po repase )
logy posudte niesom odbornikm davam do povedomia ze odchylky mozu byt sposobene nie velmi dobrym "chipom", ktory "mam"
Teraz k mojmu problemu, ktory je pre mna vyrieseny a auticko znova ide jak ma.:
Prve co si pozri ked mas ten isty ci podobny problem su poistky:
-SB 10 ( 10A ) poistka v E-boxe, treba povytiahnut aj relatko nad nou ( moze byt trochu prioxidovane, kto ho vie )
-skontroluj tlakove hadice z turba ci niesu derave alebo rozpojene
-nasavanie vzduchu, ci dava spravny podtlak ( 0,9bar ) a ci sa casom nestraca a ci su vsetky hadicky pozapajane.
-N239+N75+N18 to jest zdruzenu jednotku ( prefuknut, piny ci niesu zaoxidovane )
-precistit G70 a zdruzeny G31+G42 ( skontrolovat piny aj tu )
-na turbe odpojit regulaciu a rukou potlacit ci sa hybe, u mna asi bola po repase zaseknuta a po rozhybani a podtlakovani naskocila, samozrejme po celkovom odpojeni regulacie musi regulacia chodit volnucko
-ked nepomaha nic z toho potom musis vyhrnut rukavy a pre vymenou G70 ju precinkat ci nemas prerusenu kabelaz, to iste so zdruzenou G31+G42 a zdruzenou N239+N75+N18 vsetko cinkat priamo na J248
pred dvoma rokmi sa mi totiz stalo ze som mal prerusenu kabelaz a musel som ju vymenit
Tolko k teme vela zdaru pri tvojej oprave

https://ulozto.cz/!JY5QfOG44vq1/log-01-003-xxx-xxx-csv
takze pridavam logy z mojho merania.
Prve som testoval G70 ( snimac mnozstva nasavaneho vzduchu )
Druhe som otestoval turbo ( je po repase )
logy posudte niesom odbornikm davam do povedomia ze odchylky mozu byt sposobene nie velmi dobrym "chipom", ktory "mam"
Teraz k mojmu problemu, ktory je pre mna vyrieseny a auticko znova ide jak ma.:
Prve co si pozri ked mas ten isty ci podobny problem su poistky:
-SB 10 ( 10A ) poistka v E-boxe, treba povytiahnut aj relatko nad nou ( moze byt trochu prioxidovane, kto ho vie )
-skontroluj tlakove hadice z turba ci niesu derave alebo rozpojene
-nasavanie vzduchu, ci dava spravny podtlak ( 0,9bar ) a ci sa casom nestraca a ci su vsetky hadicky pozapajane.
-N239+N75+N18 to jest zdruzenu jednotku ( prefuknut, piny ci niesu zaoxidovane )
-precistit G70 a zdruzeny G31+G42 ( skontrolovat piny aj tu )
-na turbe odpojit regulaciu a rukou potlacit ci sa hybe, u mna asi bola po repase zaseknuta a po rozhybani a podtlakovani naskocila, samozrejme po celkovom odpojeni regulacie musi regulacia chodit volnucko
-ked nepomaha nic z toho potom musis vyhrnut rukavy a pre vymenou G70 ju precinkat ci nemas prerusenu kabelaz, to iste so zdruzenou G31+G42 a zdruzenou N239+N75+N18 vsetko cinkat priamo na J248
pred dvoma rokmi sa mi totiz stalo ze som mal prerusenu kabelaz a musel som ju vymenit

Tolko k teme vela zdaru pri tvojej oprave

