jak se vám ohřívá motor TDi + co venkovní klapka

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Teď jezdím citronem 1.9D a za 4km mám provozní teplotu. Mercedes ještě dříve ale ten opravdu topí tak že hoří tkaničky u bot :D
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

slovacek.milos píše:v kolik bude svítit natočíš auto na východ a dneska z chaty jsem odjížděl v jednu s krásným autem, všichni škrabali (LOL)
jo, chce to přemýšlet, pěkně čelním sklem za sluníčkem pokud to jde, protože když to svítí na zadek auta tak se přední sklo škrábe 2x (i zevnitř) ale to je stará felda do který asi trochu zatéká a vnitřní vlhkost s krátkými jízdami....
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

burton.b22 píše:Teď jezdím citronem 1.9D a za 4km mám provozní teplotu. Mercedes ještě dříve ale ten opravdu topí tak že hoří tkaničky u bot :D
No tak predkomurky topi daleko lepe.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Uživatelský avatar
Kamil-TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 304
Registrován: 17 pro 2011, 11:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Kamil-TDI »

Domecek píše:docela výrazně rychleji se ohřívá tdi co má chlazenej egr vodou. Možná by se tam ten chladič spalin dal domontovat
Přesně tak,po kiláku už to fučí do vnitř fakt krásně teplý. Octávka co jsem míval tak po 8km. A to je ráno -8°C. (wallbash)
Škoda Octavia Scout 2,0tdi 110kw CRMB manuál :-)
renos.renos
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 25 kvě 2011, 01:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od renos.renos »

Mám Boru TDI_PD... EGR off... po kilometru už to topí.. nicméně cesta do práce 10km.. převážně městem.. a na 90 mohu zapomenout.. provozní na budíkách zhruba tak 15 km... ale topí to skutečně už tak po jednom kilometru...
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5015
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Přídavné 3 žhavičky,co mají zde koupené OI TDI, přes vypínač na plný výkon,100% zatížení altíku při dožhavování,2. rychlost větráku a než vypne dožhavování,mám rozmrzlý koláč na předním skle ( mezitím oškrábány boční okna ). Vše při -7°C a mlze.
P.S. Do topení jde cca 70°C teplá.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
alni
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 20 lis 2013, 23:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od alni »

hodím to sem, možná sa to niekomu zíde ak ich bude meniť:
žhaviče na vodu tam pasujú kus za kus z dukata -dodajú viac tepla, sú lacnejšie a nepripájajú sa fajkou(ktorá už bude dosť pravdepodobne rozpadnutá) ale sú na očko(M5)
GN 917

http://autodielygafa.sk/zhaviaca-svieck ... 17%5D.html
OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33542
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

alni píše:hodím to sem, možná sa to niekomu zíde ak ich bude meniť:
žhaviče na vodu tam pasujú kus za kus z dukata -dodajú viac tepla, sú lacnejšie a nepripájajú sa fajkou(ktorá už bude dosť pravdepodobne rozpadnutá) ale sú na očko(M5)
GN 917

http://autodielygafa.sk/zhaviaca-svieck ... 17%5D.html
to si jako myslíš že žhavící svíčka dá vác tepla jak svíčka na vodu?
alni
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 20 lis 2013, 23:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od alni »

je to tiež na vodu, len iný typ ;)

tak som to pohladal, čo sú tam z výroby majú odber 14A,
z dukata 18A
Naposledy upravil(a) alni dne 03 led 2017, 18:41, celkem upraveno 2 x.
OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od stanomx »

tiež mám tie tri sviečky na vypínač... ja čakám na dožhavovanie, potom zapnem vypínač.. alternátor má ajtak sem tam 100%dfload, budík na napätie na palubke ak to náhodou ide pod 13V tak to vypínam (ale to mám 90ku alternátor) originál vodné sviece majú po 18A tuším. čiže tá svieca z dukata je ok
inak ja mam 90° na budiku za minutu stania bez ohrevu a potom asi 6-8 km (100km/h) pri -5 s ohrevom, ventilator na trojku hi, zadeklovany motor zospodu, egr-off (planujem znovuzapojit.. aspon na zimu)
______
EDIT: nebude to to isté? http://www.cc-autodily.cz/svicka-zhavici-fel-1-9-2_2
abo rovno origo na toto http://www.cc-autodily.cz/svicka-zhavici-octavia-1
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1643
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

43km do práce, po dálnici.. Ručička vyleze tak o dvě čárky max.. Důvod nevím.. Topí to, chyby nikde nejsou..
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Já mám bufíka, takže nebudu psát co a jak, ale co se týká toho jak stále zmiňujete rozdíl teploty vody a oleje, tak u TDi s výměníkem olej/voda je rozdíl v teplotách cca 3-4°C po celou dobu zahřívání, než dosáhne voda teploty kolem 87°C, dál jsem to nesledoval a víc mi teplota vody už neleze.
Jinak bez bufíku po cca 7-8 km mi začíná foukat teplý vzduch a po cca 10-12 km už je v autě teplo. Samozřejmě záleží na tom jak moc mrzne.

Jinak co mě překvapilo tak jedničková kokta s motorem 1,6 75kw je na tom s teplem v zimě stejně jako moje TDi bez bufíku.

Miloši, nemá ta kokta 1,2 TSi už náhodou chlazený výfukový svody ?
Tam by ohřev měl být rychlejší.

Jinak nejlepší auto na topení co jsem kdy měl, je felda 1.3 MPi. Ráno příjdu, nastartuji, jdu oškrábat okna a než to dokončím, už fouká teplý vzduch. Po cca 1.km už mám v autě teplo.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

já při ohřívání mám rozdíl teploty vody oproti oleji cca 20C (olej se zahřívá pomaleji - 70C voda je 50C olej)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
macan371538
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 22 led 2014, 16:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od macan371538 »

Úpravy v popisku a teplotu chlad. kapaliny na 90°C při cca -5° mám někde po 10/12km, teplota oleje je skoro vždy o - 20°C méně než Voda v chladiči a na 90°C (olej) dosáhnu za cca 15km....
Golf IV, 1.9tdi ATD, MAFF off, KAT off, EGR off, TSA 180 @1.55bar, HDS57, Launch Controll, Popcorn Limiter, 204 hp 405Nm, Soft by ME :*
alni
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 20 lis 2013, 23:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od alni »

keď sa vôbec pohne ručička vody, olej je už na 60°C (merané v hlave)
a kým sa vystre, olej cez 80°C
OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“