Stránka 2 z 2
Napsal: 03 led 2017, 12:08
od roman1648
jj, to je jasný no...
problém je že ti nadělí auto za já nevím 400tis. korun a po záruce ja se něco zásadního posere tak ti řeknou oprava 180 a nemusí to pomoct...

Napsal: 04 led 2017, 10:59
od octaviask
mam tu servisne priručky, manual a pod k tesla autám, je to momentalne dost ziadané na zahraničnych forach... tak isto diagnostika pre teslu je sranda
Poviem vam chlapi...nič dobre nas necaka.... hento neopraví doma ani megajver.
V kombinacii s 2000 barovým CR systémom a vývojom k este vyssim tlakom kde si pomaly budete musiet kupit filtračné papieriky a filtrovať si naftu z benzinky kym ju nalejete..... je to pohroma.
Napsal: 04 led 2017, 22:56
od Marek001
octaviask píše:mam tu servisne priručky, manual a pod k tesla autám, je to momentalne dost ziadané na zahraničnych forach... tak isto diagnostika pre teslu je sranda
Poviem vam chlapi...nič dobre nas necaka.... hento neopraví doma ani megajver.
V kombinacii s 2000 barovým CR systémom a vývojom k este vyssim tlakom kde si pomaly budete musiet kupit filtračné papieriky a filtrovať si naftu z benzinky kym ju nalejete..... je to pohroma.
Ale veď nehádžme flintu do žita. Ja si dobre pamätám, keď sme začali robiť prvé Favority, Felicie so vstrekovaním tak pomaly som okolo toho chodil po špičkách. Potom Octavia, to bol zas iný svet... Potom CAN-BUS, Renaulty s kartou alebo hocičo iné, ale furt sme to nejako dali. Že by Tesla a spol. bol posledný kliniec do rakvy pre nás, "normálnych"?
Napsal: 04 led 2017, 23:32
od octaviask
ved to zas nie...len vravim ze sa to uz nebude dat robit doma na kolene

Napsal: 05 led 2017, 10:21
od dream7000
ono samo o sebe budeme pomaly od ropakov prechádzať na elektromobily....teda vraj....takže to bude zase o niečom úplne inom...otázka ale znie či sa toho my dožijeme, alebo až budúca generácia
Napsal: 05 led 2017, 15:14
od jericho-3
Ale veď nehádžme flintu do žita. Ja si dobre pamätám, keď sme začali robiť prvé Favority, Felicie so vstrekovaním tak pomaly som okolo toho chodil po špičkách. Potom Octavia, to bol zas iný svet... Potom CAN-BUS, Renaulty s kartou alebo hocičo iné, ale furt sme to nejako dali. Že by Tesla a spol. bol posledný kliniec do rakvy pre nás, "normálnych"?[/quote]
Bude to jako se vším, nejdřív se budou naparovat ti vyškolení , pak to reál ukáže , co to bude za sráče a skončí to výměnou celých komponentů a baterií, které budou drahé-levné jako je to dnes u dílů.. Bude to jako u tanků /např. Abrams/, kdy během krátkého času se vyndá celý agregát, od ktereho se odpojí poloosy apod. a odveze se na výměnu za stejný, repasovaný kus, který opravili specialisté vhodně vyškolení v bílých pláštích... Mechanik bude výměňář, což je už vlastně i dnes..

Napsal: 06 led 2017, 10:48
od dream7000
tak operácia sa podarila, zo 6 zhavičov vyšlo von 5, jeden samozrejme sa zlomil, ale Martin T. /sosdiesel.sk/ dlhoročný fachman v tomto odbore ho mal za pár minút vonku.....osadené nové BERU aj s rj BERU a auto štartuje....

Napsal: 06 led 2017, 16:59
od Ladas
když jsi u těch tanků tak Leopard II má podobný systém pro opravy agregátů protože to je daleko lepší pro servisování třeba takovej panther byl top tank ale servisovatelnost hrozná někde jsem o tom viděl dokument a mělo to snad Maybach 12V motor původně do letadel kolem 700 kobyl
Napsal: 06 led 2017, 20:03
od dream7000
Napsal: 07 led 2017, 12:14
od jericho-3
Ladas píše:když jsi u těch tanků tak Leopard II má podobný systém pro opravy agregátů protože to je daleko lepší pro servisování třeba takovej panther byl top tank ale servisovatelnost hrozná někde jsem o tom viděl dokument a mělo to snad Maybach 12V motor původně do letadel kolem 700 kobyl
Ano, mechanici museli být tvrdí hoši. Třeba Tiger 1, postrach bojiště vážil 60 tun, a musel používat dvoje pásy, ty převozní/užší/ a ty bojové /širší/, takže aby se vešel na vagon, tak tam najel s převozními,/které se montovaly v továrně/ , a jak sjel dolů, muselo se neprodleně přezout na bojové, aby se nebořil a byla rozložena jeho váha.. Představa, že nastoupivší mecháni museli i během bojů okolo tohle provést je něco, co si nedovedeme představit. Kdo napínal pásy na tanku, ví o co jde./ale je možné, že Tyger to měl snažší než téčka/ A tank měl další svá omezení, poddimenzovaná převodovka se nesměla použít na vyproštění jiného tanku, jinak mohla odejít a bylo po boji. A například tank se mohl opustit, pouze v případě, že hořel a v tanku byla přítomna nálož,/byl tam spínač s časovačem výbuchu/ kterou musela posádka použít v případě opuštění tanku,/ aby se nedostal do rukou nepřítele,/ jinak jí hrozil trestní prapor./. Samozřejmě praxe byla asi trochu jiná...
