Stránka 2 z 2

Napsal: 20 led 2017, 17:49
od vladimir127
Nechcel som aby sa tu rozprudila debata o tom kto vie viac o zhaveni.Na zaciatku som chcel le jednoduchu informaciu od niekoho kto ma 96 kw passata a ako dlho mu to zhavi pri -20.Ale dakujem aj za tie rozporuplne informacie.Skusil so napichnut nove cidlo teploty vody.Uz teraz je riadna kosa tak uvidim rano.Inak na starych dieslovych motoroch sa mi prezhavovanie neosvedcilo .Udajne vtedy dochadza ku vyhoreniu kyslika z predkomorky a motor chyta tazzsie.Myslim stare D aTD aby ma niekto nechytal za slovo.

Napsal: 20 led 2017, 17:50
od senioring1
slovacek.milos píše:
honzas1 píše:Já bych si tipnul ze rozzhavene..
počkáme na senoringa ;)
Roztavený koniec a nafúknutý driek . Takú žhavku by som nechcel vyberať .

Napsal: 20 led 2017, 17:58
od slovacek.milos
senioring1 píše:
slovacek.milos píše: Roztavený koniec a nafúknutý driek . Takú žhavku by som nechcel vyberať .
kecáš si teoretik


vem si žhavku na agr připoj na baterku, dej na ni nabíječku a

pak napiš jak hezky svítí za tři dny za týden,

já to vím ;) nejsem teoretik ;)

Napsal: 20 led 2017, 18:06
od senioring1
[quote="slovacek.milos"]
Myslím si ,že trocha teorie by ti nezaškodilo. Zapojiť žhavku na nabíjačku a na tvrdý zdroj je obrovský rozdiel . ( ale to ty samozrejme vieš a chceš sa len pobaviť )

Napsal: 20 led 2017, 19:06
od stanomx
batéria na nabíjačkou nieje tvrdý zdroj?

Napsal: 20 led 2017, 19:39
od slovacek.milos
senioring1 píše:
slovacek.milos píše:
honzas1 píše:Já bych si tipnul ze rozzhavene..
počkáme na senoringa ;)
Roztavený koniec a nafúknutý driek . Takú žhavku by som nechcel vyberať .
je to jak píšeš netrvá to ani minutu a nafoukne se, dal jsem žhavku z alh,



žil jsem z pokusu před mnoha lety měl jsem žhavku z nějakého golfa TD rožla se špička a svítila snad týden pak jsem ji odpojil,


z alh se rožne špička pak se rožhaví celá a do minuty se nafoukne kdy střelí už jsem nečekal už jsem toho nechal ;)

Napsal: 20 led 2017, 19:41
od šulda
senioring1 píše:Zapojiť žhavku na nabíjačku a na tvrdý zdroj je obrovský rozdiel .
Zkus si to přečíst ještě jednou. Nikde tam nepíše o připojení žhaviče na nabíječku.

Napsal: 20 led 2017, 19:44
od slovacek.milos
[quote="senioring1"][quote="slovacek.milos"]

mi to tak prostě zaujalo protože jsem dnes vyráběl zajímavý stroj malou kovovou misku a pod ní žhavku z feldy,

do misky naleješ nějaký desifenčkní sajrajt, strčíš do úlu a připojíš do auta na zapalovač, cca za tři minuty se ten sajrat vypaří do úlu, no kdybych tam dal žhavku z alh asi by to moc dlouho nefachčilo a je fakt že jsem z alh nikdy tak dlouho nezkoušel ;)

Napsal: 20 led 2017, 20:16
od stanomx
no dobre ale po naštartovani to dožhavuje 1min stále... mne na starom PD pochybujem že je tam nejake obmedzenie prudove idem dať stare žhaviče na baterku cez štarterkáble zajtra čo sa stane

Napsal: 20 led 2017, 20:27
od senioring1
slovacek.milos píše:
senioring1 píše:
slovacek.milos píše: počkáme na senoringa ;)
Roztavený koniec a nafúknutý driek . Takú žhavku by som nechcel vyberať .
je to jak píšeš netrvá to ani minutu a nafoukne se, dal jsem žhavku z alh,



žil jsem z pokusu před mnoha lety měl jsem žhavku z nějakého golfa TD rožla se špička a svítila snad týden pak jsem ji odpojil,


z alh se rožne špička pak se rožhaví celá a do minuty se nafoukne kdy střelí už jsem nečekal už jsem toho nechal ;)
Je to tým , že niekedy sa používali 12V žhaviče a dnes sa používajú rýchložhaviče 7V a 5 V ,pričom je SW ošetrená dľžka žhavenia .

Napsal: 20 led 2017, 21:11
od slovacek.milos
senioring1 píše:
slovacek.milos píše:
senioring1 píše: Je to tým , že niekedy sa používali 12V žhaviče a dnes sa používajú rýchložhaviče 7V a 5 V ,pričom je SW ošetrená dľžka žhavenia .
to jo to je jasné, ale alh je žhavič na 12V zajdu do dílny a mrknu jestli jsem nepřipojil nějakou žhavku co je na méně voltů,

jinak žhavič neřízený 4,4 V ti schoří asi ve 4 vteřině

Napsal: 20 led 2017, 21:24
od slovacek.milos
senioring1 píše:
slovacek.milos píše: Je to tým , že niekedy sa používali 12V žhaviče a dnes sa používajú rýchložhaviče 7V a 5 V ,pričom je SW ošetrená dľžka žhavenia .
ta svíčka co ti píšu je LDM 1156 S.2 11V

za pár vteřin se rožla celá a pak se navoukla jak kužela kdyžtak ji mohu ještě připojit kdy bouchne ;) jsem přesvědcen že je z alh nebo agr co šel motor o šrotu