rozdíl mezi AVF a AWX

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1728
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

pitrisek píše:Děkuji všem, tandem už je vyměněn, ale stále špatné studené starty. Napadá mě po nastartovaní a mírném ohřátí se vstřiky srovnají plus mínus kolem nuly, jen druhý je mínus 1. Mě to přijde jako když se musí vytvořit tlak mezi vstřiky a tandemem, divné ale že to blbě chytne i když to zkusím hned po dvou minutách. Jen za studena. čidlo chlazení ukazuje správné hodnoty
a nepadá ti třeba nafta?,nepřisává to někde? u filtru u toho plastového Tčka? špatně starty od doby co se dělala hlava?a za tepla v pohodě? a další věc jestli to vůbec žhaví? když zastudena chytne,tak nějaký kouř z výfuku?bílí?
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
pitrisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 904
Registrován: 05 bře 2007, 20:03
Odpovědi: 0
Bydliště: západ

Příspěvek od pitrisek »

Hele žhavky jsou nový, už se v tom někdo vrtal na hadicích jsou zpětný ventily, kouř po startu světle šedý
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1728
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

neznamená že jsou nové žhavky ta že to žhaví :) chce to sundat žhavicí lištu a proměřit zda tam jde opravdu proud :) já to dělám pomocí žarovky a víš hned :) a ten kouř by to vysvětloval(nespálená nafta)na hadicích zpětné ventily? má to podávačku v nádrži?funguje?
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
pitrisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 904
Registrován: 05 bře 2007, 20:03
Odpovědi: 0
Bydliště: západ

Příspěvek od pitrisek »

žhaví to , kontrola na H7, podávačka v nádrži chodí , právě že i když zapnu klíček 5x tak to startí na hovno to by se k tandemu mělo ovzdušnit,
cedan
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 03 čer 2007, 09:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Re: rozdíl mezi AVF a AWX

Příspěvek od cedan »

Zajima me jak toto tema dopadlo.... studeny start spatny, druhy start uz v pohode. 1.9TDI AVF 6q man quattro.
Mam evidentne uplne ten samy problem🤔
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1423
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Re: rozdíl mezi AVF a AWX

Příspěvek od anydraj »

Jsou zhavice spravne ?
Me PD AUY v zime taky blbe startovalo
Novy zhavice
Jen jsem si nevsimnul, ze me dosly zhavice s rotacky
Jsou kratsi cca o 5 mm, jinak stejne
Nezhavilo to ve spalovaku, ale uvnitr komurky
Majklovec
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 14 led 2020, 16:26
Odpovědi: 0
Bydliště: 1234567

Re: rozdíl mezi AVF a AWX

Příspěvek od Majklovec »

V těchto teplotách to musí chytat na drc studené i bez žhavení.
Padá nafta nebo nízké kompresní tlaky?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“