Stránka 2 z 3

Napsal: 08 úno 2017, 10:42
od Boratt234
Octavak1.9 96kw píše:ty hodnoty se me zdaji byt ok.rozhodne nic aby to melo vliv na starty.kdyz mu to spatne startuje i pri 8st tak to zhavkama nebube.a tlaky bych meril za studena kdyz je problem se studenyma startama,nafta nepada?
Tlaky budu samozřejmě měřit za studena, zkusil jsem dát průhlednou hadici a žádna bublinka tam není, zkusil jsem i auto dát zadkem na nájezdy aby byl čumák dolů a vše úplně stejné žádná změna

Napsal: 08 úno 2017, 13:14
od Octavak1.9 96kw
zkus prodlouzit delku zhaveni starty se zlepsi co nezvladne komprese dozene zhaveni.pokud teda budes mit male tlaky

Napsal: 08 úno 2017, 17:14
od stanomx
george40 píše:dal jsi tam správné žhaviče ? Existují dva typy žhavičů s rozdílnou délkou žhavíví armatury - v závislosti na typu mororu (datumu jeho výroby). Když se použijí žhaviče s armaturou 20mm místo 25mm, tak je při startu v zimě problém...
ale neni, ono to natoči aj bez 2 žhavičov uplne vpohode
pri takychto hodnotach si myslim ze najskor problem v nafte, ak máš možnosť, napojiť obe hadice od filtra do pet fľašky, daj tam pol litra nafty, natoč to, vypni to a vyskúšaj potom keď sa ti ochladi motor kedy by už mal byť problém, len nech su hadice v nafte a bacha z nádrže bude tlačiť podávacie čerpadlo, takže zaslepiť (napr do termoventilu) alebo je tam niekde poistka na to čerpadlo neviem aké číslo
to je ešte také posledné čo by som skúšal, potom kompresia

Napsal: 10 úno 2017, 08:05
od Boratt234
george40 píše:dal jsi tam správné žhaviče ? Existují dva typy žhavičů s rozdílnou délkou žhavíví armatury - v závislosti na typu mororu (datumu jeho výroby). Když se použijí žhaviče s armaturou 20mm místo 25mm, tak je při startu v zimě problém...
Tak včera jsem chtěl zkusit změřit tlaky ale nějaký koumák vytrousil těsnění z rychlospojky u budíku, ale na rady jsem zkusil žhaviče, vzal jsem kus pásoviny vyvrtal díry, závity, abych měl všechny čtyři žhaviče vedle sebe nacvakl jsem lištu na žhavky připojil kostru a zapnul klíček, žhaviče naběhli všechny čtyři zárověň ale sotva se rozžhavili tak hned pohasínali. bylo venku -2 a žhavilo to tak max 5 vteřin, dočetl jsem se zde na foru zkusit odpojit teplotní čidlo. po odpojení čidla to žhavilo cca 20vteřin myslím, při odpojeném čidle při -10 dnes ráno auto chytlo téměř na brnk motor trochu zakolísal ale hnedka běžel, takže to v závěru vypadá na teplotní čidlo

Napsal: 10 úno 2017, 10:30
od Boratt234
https://m.youtube.com/watch?v=rk1AZSxC_nQ.
Takhle vypadá mě žhavení při -2 , co myslite, není to dost krátké při takové teplotě ? Jak by se dala jinak prodloužit doba zhaveni

Napsal: 10 úno 2017, 10:46
od Octavak1.9 96kw
mam jeste octavii 1.9tdi 96kw mel jsem spatny vsechny zhavicky a pri -5 startovala na drnc

Napsal: 12 úno 2017, 00:46
od stanomx
zmeraj este tu kompresiu asi bude problem tam, dlzka zhavenia nevyzerala ze nieje OK, ale da sa to predlzit cez zakladne nastavenie

Napsal: 13 úno 2017, 22:53
od Bořena
Zdravím pánové, potřebuju radu a nevím kde psát... mám Boru 1.9tdi 85kw a mám problém stím že auto netlačí jak má. Podtlak. regulace je nová váha vzduchu taky a dnes měněn ventil N75 na který ukázala i diagnostika, ale pořád žádná změna ... Auto občas má snahu jet ale to trvá bohužel jen chvilku, tak doufám že se tady najde někdo kdo by mi poradil díky za odpovědi :)

Napsal: 16 úno 2017, 19:08
od Octavak1.9 96kw
Boratt234 píše:https://m.youtube.com/watch?v=rk1AZSxC_nQ.
Takhle vypadá mě žhavení při -2 , co myslite, není to dost krátké při takové teplotě ? Jak by se dala jinak prodloužit doba zhaveni
uz si zavadu vyresil?

Napsal: 16 úno 2017, 21:11
od Boratt234
Ahojte kluci, dnes jsem se konečně dostal ke změření tlaků a popravdě mám po chuti, testováno zhruba na 3-4 otočky motoru, válec 1 a 2 dosáhl cca 18bar, válec 3 a 4 dosáhl cca 22bar , takže bych řek že to bude ona příčina, co si otom myslíte? Mohlo by stačit pouze prekrouzkovat, nebo jaký máte názor? A jinak strašně moc děkuji vám všem za ochotu a pomoc při Bádání a hledání příčiny

Napsal: 16 úno 2017, 21:35
od Octavak1.9 96kw
sezen jinej motor a je to.nejlip u kteryho muzes predem zmerit tlaky,jak se otepli bude ti to zase startovat tak do dalsi zimy bude dost casu to dat do kupy

Napsal: 16 úno 2017, 21:54
od blonn
Kup prej jinej motor (noteeth) nebo novy auto ne (LOL)

Napsal: 17 úno 2017, 00:19
od stanomx
zatial predĺž žhavenie, ak su tlaky naozaj také tak je to už slabšie
RJ motor
login 12233
prispôsobenie kanal 12
origo 32768 - znižovaním sa interval predlžuje
a vyskúšal by som zistiť kadiaľ tlak uniká s pomocou kompresora, napoj na valec a tlač a počúvaj odkiaľ to syčí, možno je chyba inde ako v spodku

Napsal: 17 úno 2017, 06:37
od Boratt234
Ještě jen, jeden známy co dělá jednotky atd,. tak mi poradil zvýšit startovací dávku, mohlo by to pomoci? Chci to jen přechodně na cca 2 měsíce než něco našetřím, a pak bych shodil hlavu vytahl písty a nechám změřit blok ovalitu apod,..

Napsal: 17 úno 2017, 10:19
od stanomx
mohlo by to pomôcť, dávka je prispôsobenie kanál 5, pre zvýšenie dávky treba hodnotu zvýšiť