Teplý motor VW nestartuje

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

ty máš 1z tam bych spíš měl podezření na kolečko na klice a tudíž horší předvstřik (pozor s tim kolečkem pokud budou jen trochu házet řemenice nečekej a řeš to) a s tim čidlem pokud je odpojené dobré tak se mi občas z nevysvětlitelných důvodů stalo, že pokud jsem nechal klíček dýl tak točilo taky dlouho prostě od polohy zastrčit hned skus polohu start mělo by to blafnout ( nevim proč to dělalo, ale dělalo) a pokud už s tim nejezdíš nějak extrémě dlouho tak ta hlava jeste pude
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

tomáš karbus píše:ty máš 1z tam bych spíš měl podezření na kolečko na klice a tudíž horší předvstřik (pozor s tim kolečkem pokud budou jen trochu házet řemenice nečekej a řeš to) a s tim čidlem pokud je odpojené dobré tak se mi občas z nevysvětlitelných důvodů stalo, že pokud jsem nechal klíček dýl tak točilo taky dlouho prostě od polohy zastrčit hned skus polohu start mělo by to blafnout ( nevim proč to dělalo, ale dělalo) a pokud už s tim nejezdíš nějak extrémě dlouho tak ta hlava jeste pude
Jj , TDi graf by ho nemilosrdně odhalil. (noteeth)
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Odpovědi: 0
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Zkuste chalani startovat tak jak jsem to odhalil já. Teplej motor, když se mu nechtělo jsem startoval následovně: Otočit klíčkem velmi rychle z polohy o až na konečnou. Chytl okamžitě, nestačil si to spočítat. Jakmile jsem jen malinkej okamžik posečkal v poloze 1, nebo jsem jen pomalu točil klíčkem, tak jen samí ble ble ble ble a nic. 8)
Passat 4motion AVF
Jendabodie
Nováček
Příspěvky: 9
Odpovědi: 0
Registrován: 11 zář 2007, 17:06

Příspěvek od Jendabodie »

Chlapi, tak jsem na tom úplně stejně jako vy. Dnes jsem odpojil to správný čidlo a motor naskočil hned. Akorát jsem asi blbej, ale pořád si nemůžu dát dohromady souvislost mezi teplotním čidlem a údajně vadným startérem??? :o Vy jo? No když to vezmu selským rozumem, tak mi nic na závadu startéru neukazuje?!? Vám jó? Zkusím to píchnout ještě na diagnostiku, protože jsem slyšel taky takový názor, že řídící jednotka v sobě může mít uloženo několik chyb, čímž je pomalejší a dělá to neplechu. ale vůbec nevím. Prosímtě, až vyměníš ten startér, dej prosím vědět jestli to pomohlo. Zatím díkes ;)
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Jendabodie píše:Chlapi, tak jsem na tom úplně stejně jako vy. Dnes jsem odpojil to správný čidlo a motor naskočil hned. Akorát jsem asi blbej, ale pořád si nemůžu dát dohromady souvislost mezi teplotním čidlem a údajně vadným startérem??? :o Vy jo? No když to vezmu selským rozumem, tak mi nic na závadu startéru neukazuje?!? Vám jó? Zkusím to píchnout ještě na diagnostiku, protože jsem slyšel taky takový názor, že řídící jednotka v sobě může mít uloženo několik chyb, čímž je pomalejší a dělá to neplechu. ale vůbec nevím. Prosímtě, až vyměníš ten startér, dej prosím vědět jestli to pomohlo. Zatím díkes ;)
pokud je čidlo odpojeno. Řj si myslí,že je -42°a dá na start více nafty a žhaví. Spojitost se starterem je jasná. Je to tu popsáno mnohokrát.
Uživatelský avatar
iconek
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Odpovědi: 0
Registrován: 15 srp 2007, 17:11
Bydliště: praha 8

Příspěvek od iconek »

já bych to taky typoval na to kolecko na klice,zkus zkontrolovat predvstřik....ja to pred zjistenim zavady taky resil tim ze jsem mel,odpojeny cidlo na teplotu a pozdeji sem zhavil pres drat a nakonec to nechtelo chytit vubec.....udelej kontrolu rozvodu a hlavne toho kolecka drive než se ti pretoci na klice......u me se nastesti jen vymačkalo ale stale drzelo rozvody pohromade......pred par tejdny sem jel pro typka kteramu se v italii to kolecko protocilo a potkal se mu motor...byl na odpis....oprava vymenou motoru...koukni na to
Mercedes 115,2.3 diesel....volvo 740 2.5 benzin.....Golf 3 1.9 TDI .....
Lukas.J.J
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Odpovědi: 0
Registrován: 09 kvě 2007, 16:01
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Lukas.J.J »

Tak teď jste mi dali, řemenice na klice (teda řemenice na drážkovej řemen) šmajdá, to vím, ale nikdy jsem tomu nevěnoval pozornost a ani tady jsem to nehledal a nezkoumal. Jen jsem sundal kryt na rozvody, protože pán se mi dušoval, že je dělal asi před rokem a řemen nevypadá nějak moc staře, takže jsem si řekl, že to ještě vydrží. Takže myslíte shodit řemeny a spodní řemenici a zkouknout to?
Teď abych se bál někam jet (hm) A včera to byly takový závody po D8 :bang:
Fočus 1,6TDCI
T4 MTDI
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

jo z 1z neváhej a proved kontrolu
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Výměna kladek a řemene není záruka toho,že kolo na klice není vymačkané. Může to odejít i po čerstvé výměně rozvodů, pokud to nebylo zkontrolováno nebo vyměněno. :(
Lukas.J.J
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Odpovědi: 0
Registrován: 09 kvě 2007, 16:01
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Lukas.J.J »

To je mi jasné... Jen teď váhám, jestli se do toho "po kutilsku" vrhnout sám, nebo to někomu svěřit.
TDI jsem si z benzíňáka stavěl sám, ale do tohodle se mi nějak nechce... :( I když když si to jednou zkusim, tak buď se to naučim, nebo budu shánět jinej motor (noteeth)
Fočus 1,6TDCI
T4 MTDI
Adík
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Odpovědi: 0
Registrován: 10 dub 2007, 18:50

Příspěvek od Adík »

Tak jsem dnes vymenil ten STARTER a fakt to pomohlo ma mnohem vetsi otacky jak ten Bosch, akorat kdyz je to teply tak se mi stejne trikrat otoci nez chytne ale tomu se nedivim mam na tachometru 250,000km ale myslim ze je stopro stocena protoze ji mela firma tak ma odhadem 350,000- 400,000km :( . Hele bejt tebou tak se nebojim tam dat ten novej starter od Valea. Verim ze ti to urcite pomuze.
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Odpovědi: 0
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

A nebo překroužkovat ;)
Passat 4motion AVF
Jendabodie
Nováček
Příspěvky: 9
Odpovědi: 0
Registrován: 11 zář 2007, 17:06

Příspěvek od Jendabodie »

Adík píše:Tak jsem dnes vymenil ten STARTER a fakt to pomohlo ma mnohem vetsi otacky jak ten Bosch, akorat kdyz je to teply tak se mi stejne trikrat otoci nez chytne ale tomu se nedivim mam na tachometru 250,000km ale myslim ze je stopro stocena protoze ji mela firma tak ma odhadem 350,000- 400,000km :( . Hele bejt tebou tak se nebojim tam dat ten novej starter od Valea. Verim ze ti to urcite pomuze.
Tak to gratuluji k odstranění závady, ale hlava mi to nějak nechce pobral že je to startérem. No nic, hlava nehlava ho nespíš taky vyměním a bude klid. Ještě zkusím kámoše, aby mi to projel počítačem, jestli to nepíše nějakou chybu. Ale díky za info. Na kolik tě nakonec vyšel ten startér Valeo? No tak se měj a ať autí pěkně jezdí a nezlobí ;) To už je pěkná porce km, ale na ty motory to nic není, když se o něj člověk trošku stará :) 8)
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

hoši tohle dělá už vyběhaná rozdělovací hlava v čerpadle na tu bych se zaměřil a ve faq máš návod na odpor k teplotnímu čidlu, který tento problém vyřeší a zas nějaký čas bude chytat na brnk
Adík
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Odpovědi: 0
Registrován: 10 dub 2007, 18:50

Příspěvek od Adík »

Hale popravde ja jsem tomu taky neveril ze to je starterem moc se mi dotoho nechtelo ale pk me premluvili a nelituju toho. vysel me na 3000kc No jeste si necham prejit striky jak jsou na tim pochybuju ze to nekdo delal predemnou. Preji ji at ti to brzo startuje a dela ti jen radost a ne starost. :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“