Teplý motor VW nestartuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
Odpovědi: 0
ty máš 1z tam bych spíš měl podezření na kolečko na klice a tudíž horší předvstřik (pozor s tim kolečkem pokud budou jen trochu házet řemenice nečekej a řeš to) a s tim čidlem pokud je odpojené dobré tak se mi občas z nevysvětlitelných důvodů stalo, že pokud jsem nechal klíček dýl tak točilo taky dlouho prostě od polohy zastrčit hned skus polohu start mělo by to blafnout ( nevim proč to dělalo, ale dělalo) a pokud už s tim nejezdíš nějak extrémě dlouho tak ta hlava jeste pude
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
Odpovědi: 0
Jj , TDi graf by ho nemilosrdně odhalil.tomáš karbus píše:ty máš 1z tam bych spíš měl podezření na kolečko na klice a tudíž horší předvstřik (pozor s tim kolečkem pokud budou jen trochu házet řemenice nečekej a řeš to) a s tim čidlem pokud je odpojené dobré tak se mi občas z nevysvětlitelných důvodů stalo, že pokud jsem nechal klíček dýl tak točilo taky dlouho prostě od polohy zastrčit hned skus polohu start mělo by to blafnout ( nevim proč to dělalo, ale dělalo) a pokud už s tim nejezdíš nějak extrémě dlouho tak ta hlava jeste pude

Zkuste chalani startovat tak jak jsem to odhalil já. Teplej motor, když se mu nechtělo jsem startoval následovně: Otočit klíčkem velmi rychle z polohy o až na konečnou. Chytl okamžitě, nestačil si to spočítat. Jakmile jsem jen malinkej okamžik posečkal v poloze 1, nebo jsem jen pomalu točil klíčkem, tak jen samí ble ble ble ble a nic. 

Passat 4motion AVF
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 11 zář 2007, 17:06
Odpovědi: 0
Chlapi, tak jsem na tom úplně stejně jako vy. Dnes jsem odpojil to správný čidlo a motor naskočil hned. Akorát jsem asi blbej, ale pořád si nemůžu dát dohromady souvislost mezi teplotním čidlem a údajně vadným startérem???
Vy jo? No když to vezmu selským rozumem, tak mi nic na závadu startéru neukazuje?!? Vám jó? Zkusím to píchnout ještě na diagnostiku, protože jsem slyšel taky takový názor, že řídící jednotka v sobě může mít uloženo několik chyb, čímž je pomalejší a dělá to neplechu. ale vůbec nevím. Prosímtě, až vyměníš ten startér, dej prosím vědět jestli to pomohlo. Zatím díkes 


- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
Odpovědi: 0
pokud je čidlo odpojeno. Řj si myslí,že je -42°a dá na start více nafty a žhaví. Spojitost se starterem je jasná. Je to tu popsáno mnohokrát.Jendabodie píše:Chlapi, tak jsem na tom úplně stejně jako vy. Dnes jsem odpojil to správný čidlo a motor naskočil hned. Akorát jsem asi blbej, ale pořád si nemůžu dát dohromady souvislost mezi teplotním čidlem a údajně vadným startérem???Vy jo? No když to vezmu selským rozumem, tak mi nic na závadu startéru neukazuje?!? Vám jó? Zkusím to píchnout ještě na diagnostiku, protože jsem slyšel taky takový názor, že řídící jednotka v sobě může mít uloženo několik chyb, čímž je pomalejší a dělá to neplechu. ale vůbec nevím. Prosímtě, až vyměníš ten startér, dej prosím vědět jestli to pomohlo. Zatím díkes
já bych to taky typoval na to kolecko na klice,zkus zkontrolovat predvstřik....ja to pred zjistenim zavady taky resil tim ze jsem mel,odpojeny cidlo na teplotu a pozdeji sem zhavil pres drat a nakonec to nechtelo chytit vubec.....udelej kontrolu rozvodu a hlavne toho kolecka drive než se ti pretoci na klice......u me se nastesti jen vymačkalo ale stale drzelo rozvody pohromade......pred par tejdny sem jel pro typka kteramu se v italii to kolecko protocilo a potkal se mu motor...byl na odpis....oprava vymenou motoru...koukni na to
Mercedes 115,2.3 diesel....volvo 740 2.5 benzin.....Golf 3 1.9 TDI .....
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 120
- Registrován: 09 kvě 2007, 16:01
- Bydliště: Litoměřice
Odpovědi: 0
Tak teď jste mi dali, řemenice na klice (teda řemenice na drážkovej řemen) šmajdá, to vím, ale nikdy jsem tomu nevěnoval pozornost a ani tady jsem to nehledal a nezkoumal. Jen jsem sundal kryt na rozvody, protože pán se mi dušoval, že je dělal asi před rokem a řemen nevypadá nějak moc staře, takže jsem si řekl, že to ještě vydrží. Takže myslíte shodit řemeny a spodní řemenici a zkouknout to?
Teď abych se bál někam jet
A včera to byly takový závody po D8 
Teď abych se bál někam jet


Fočus 1,6TDCI
T4 MTDI
T4 MTDI
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
Odpovědi: 0
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
Odpovědi: 0
Tak jsem dnes vymenil ten STARTER a fakt to pomohlo ma mnohem vetsi otacky jak ten Bosch, akorat kdyz je to teply tak se mi stejne trikrat otoci nez chytne ale tomu se nedivim mam na tachometru 250,000km ale myslim ze je stopro stocena protoze ji mela firma tak ma odhadem 350,000- 400,000km
. Hele bejt tebou tak se nebojim tam dat ten novej starter od Valea. Verim ze ti to urcite pomuze.

-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 11 zář 2007, 17:06
Odpovědi: 0
Tak to gratuluji k odstranění závady, ale hlava mi to nějak nechce pobral že je to startérem. No nic, hlava nehlava ho nespíš taky vyměním a bude klid. Ještě zkusím kámoše, aby mi to projel počítačem, jestli to nepíše nějakou chybu. Ale díky za info. Na kolik tě nakonec vyšel ten startér Valeo? No tak se měj a ať autí pěkně jezdí a nezlobíAdík píše:Tak jsem dnes vymenil ten STARTER a fakt to pomohlo ma mnohem vetsi otacky jak ten Bosch, akorat kdyz je to teply tak se mi stejne trikrat otoci nez chytne ale tomu se nedivim mam na tachometru 250,000km ale myslim ze je stopro stocena protoze ji mela firma tak ma odhadem 350,000- 400,000km. Hele bejt tebou tak se nebojim tam dat ten novej starter od Valea. Verim ze ti to urcite pomuze.



-
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
Odpovědi: 0