Stránka 2 z 3
Napsal: 13 srp 2017, 20:24
od NOVON
Jericho: Ja nerikam jezdit tak furt! Taky to drzim na 2000+ otacek,ale kdyz jedu po rovince ustalenou rychlosti,tak proc ne?Pokud preradis ve 2500 ot,tak ti to vzdycky spadne na 1700-1800 ot,to bys musel radit furt ve 3000,aby jsi nesel pod hranici kroutaku..,a to si tam muzes dat rovnou benzinovou prevodovku.
Napsal: 13 srp 2017, 22:33
od b707
myslím si že problém bude v převodovce
Napsal: 14 srp 2017, 06:13
od syncon
mam podobny problem Turka 74kw a na dalnci v cca 125kmh mi zacne vybrovat , vyměnil sem poloosu za fungl novou a stejné ve 135 to prestane
při běžné jizdě nic
auto po stk extra sme hledaly vuly v zaveseni a nic
Napsal: 14 srp 2017, 10:23
od Martincv
Jak tu nekdo psal tak vzpera neni origo nejake Corteco, a silent na prevodovce je FEBI.
Jeste poznatek ma na to nejak vliv pocasi jezdim porad stejnou trasu nekdy to dela malo a nekdy brutal.
Napsal: 14 srp 2017, 12:58
od jericho-3
NOVON píše:Jericho: Ja nerikam jezdit tak furt! Taky to drzim na 2000+ otacek,ale kdyz jedu po rovince ustalenou rychlosti,tak proc ne?Pokud preradis ve 2500 ot,tak ti to vzdycky spadne na 1700-1800 ot,to bys musel radit furt ve 3000,aby jsi nesel pod hranici kroutaku..,a to si tam muzes dat rovnou benzinovou prevodovku.
Ale já to chápu, jen mám zato, že asi mám na takové jezdce štěstí. Nasednu k zákaznici do auta, ta tam během chvilky nacpe všechny kvalty/patrně aby to měla rychle za sebou/a pak už jede, až když to nechce jet, tak otráveně přeřadí. U motoru /1,6 ccm PSA/je slyšet rozvod už na dálku, auto je zánovní, odborníci tvrdí, že dnešní řetězové rozvody odchází proto, že novodobé motory mají nadměrné tlakové síly a vibrační "schopnost", kterou odsere nejdříve rozvod a pak to ostatní.. Máš pravdu, že jízda s TDI k tomu svádí, ale pohled na display spotřeby také...A jen noticka..už kdysi dávno bylo známo, v době Trabantů, což je dvoutakt/,který se musí se točit/, že motor vydržel nejdéle tomu, kdo jej držel u huby a dával mu čočku..Když přijel mla´das bylo to slyšet už na dálku, zahrabal při vjezdu do servisu a už jsme věděli, že nejede kvůli závadě motoru..většinou to byla bouračka..A dnes je to obdoba, kolikrát jedu za autem a tomu se vzadu třese výfuk...Proč asi? Jsem tímhle postižen a motorů je mi líto, proto jsem sám rád, že můj opovrhovaný Fiat jakmile zapomenu řadit a otáčky klesnou, začne vynechávat...Mělo by to tak být u všech, aby řidiči došlo, že páka versus výkon je už moc dlouhá...

Napsal: 14 srp 2017, 15:04
od NOVON
Martincv píše:Jak tu nekdo psal tak vzpera neni origo nejake Corteco, a silent na prevodovce je FEBI.
Jeste poznatek ma na to nejak vliv pocasi jezdim porad stejnou trasu nekdy to dela malo a nekdy brutal.
No ja se s neorigo silenty pekne vyskolil..Tedy hlavne se vzperou Lemforder.Nakonec tam sla zpatky vypodlozena stara,bo ty vibrace jsem nehodlal akceptovat.
Napsal: 22 srp 2017, 20:44
od kex
Zdravím mám podobný problém akorád že mi přeně v těchto otáčkách auto šíleně duní je to taky OI.
Taky mám jednohmotu a předek skoro komplet novej.
Měl jsem jednohmotu v toledu a tam to byla paráda tohle nechápu.
Může to být převodovkou? nevibruje to nijak extra, jen silné dunění.
Napsal: 25 srp 2017, 16:14
od Fanyn
U mne to dělalo vstřikovací čerpadlo jehla. Po repasi OK.
Napsal: 03 bře 2020, 23:42
od alex.333
Velice by mě zajímalo jak to tazatel odstranil, ale to se asi nedozvíme, že? Tohle mě na forech poslední dobou štve... .
K tématu - vibrace motoru při těchto otáčkách mám taky.
Myslím, že to s pohonným řetězcem mít souvislost nebude, protože mi to dělá i na volnoběh - rozvibruje se mi vždycky vnitřní zpětné zrcátko.
Myslíte, že by to mohly být silentbloky motoru?
Napsal: 04 bře 2020, 12:42
od standa123
Koukal jsi na volnibeznou dávku paliva a predvstrik?
Napsal: 04 bře 2020, 16:49
od alex.333
Já na to nekoukal, ale mělo by to být v pořádku. Auto bylo po koupi a chvilce ježdění na opravu regulace turba u Indyho a následně na čipu u Funa. Oba kontrolovali všechno a všechno je v pohodě.
Proč by volnoběžná dávka měla způsobovat nějaké potíže při necelých dvou tisících ot.? Předvstřik vím, že byl správně.
Napsal: 04 bře 2020, 18:11
od uiqjirka
jericho-3 píše:Tohle je právě to nejhorší, jedu s kámošem, který má najeto milion a on se baví a jedeme skoro krokem dokopečka na přímý záběr , já mu říkám, přeřaď, proč ho trápíš? A proč, vždyť on si to vezme..Tak mu říkám, dal bych ti batoh plný cihel na záda a bejčák a hnal tě vpřed...Ono si to vezme, ale dlouhodobě se zkurví vše, co má pohon na triku.. a čím honosnější a utlumené auto, tím hůř, protože minivibrace jsou odděleny od posádky, prdel je v polštáři a záda v mechu..Už ani nechci s nikým jet, kdysi jsem si myslel, že tohle dělají jen dědci, ale bohužel, dnes jsou mlaďoši stejní lenoši a šetřílci..Neberte to osobně, ale vibrace je jednou z nejčastějších závad, proto se pořád mění diferáky, poloosy a laboruje se s dávkami, apod...A odstranění je velký problém, z auta je už prostě jen sráč ....

Taky s tebou jednou souhlasim, tyhle lidi, rikam jim "dusíci" nesnasim. Nici auto, vecne podmotane otacky a pak se divi, ze na tom porad neco meni a hlavne sledovat spotrebu, co kdyby o 0.2 stoupla. Kdyby ten motor mohl, tak ty lidi sereze a pak z auta vykopne a nikdy nedovoli nastartovat.
Napsal: 04 bře 2020, 18:36
od alex.333
uiqjirka píše:...Kdyby ten motor mohl, tak ty lidi sereze a pak z auta vykopne a nikdy nedovoli nastartovat.
A k problému mi poradíš? Jaký starý harcovník bys mohl vědět a poradit, zda na jedničkové Octě TDI (Golf4, Bora, Seaty, Audi A3 - rotačky) se běžně opotřebovávají silentbloky motoru a tedy tudy cesta vede nebo je to spíš haluz.
Já nevím, proto se ptám.
Jinak taky musím souhlasit - motor točím běžně pod 2 tisíce, ale jen když jede zlehka. Na obědy nás každý den vozí kolega s Peugeotem Partner 1,6 HDi a ten do kopce řadí čtyřku už tak ve 30. Vždycky čekám, že ten motor z auta vypadne. Zatím nevypadl a i když má už přes 100 tkm, tak mu kupodivu nic není. Ale ty vibrace a to dunění - mám chuť mu vždycky jednu vrazit.
A ještě k těm dusíkům - už delší dobu si všímám a řekl bych, že poznám takového dusíka, když jede přede mnou. Dušené nafťáky mají takový divný smrad z výfuku.
Napsal: 04 bře 2020, 18:57
od uiqjirka
Ty silentbloky udelaji hodne, menil sem je jak na Toledu, na Passatech i OI, ovsem jen original. Ty nahrady za nic nestoji a kolikrat je to jeste horsi nez stary original silentblok. Takze bacha na ty nahrady.
Ale takhle od klavesnice to fakt na 100% rict nejde a je to strilecka.
Napsal: 04 bře 2020, 19:57
od alex.333
uiqjirka píše:Ty silentbloky jen original.
To už jsem taky někde slyšel, že jen originál. Myslel jsem si že Lemforder bude jako origoš, ale i ten prý nic moc.
A abychom trochu zpřesnili nástřel - dají se špatné silenty nějak poznat - třeba zakýváním motoru nebo pohledem (bez demontáže)?
A ještě, který silent bývá častěji špatný?