Stránka 2 z 2

Napsal: 02 říj 2007, 15:52
od Stingray
V pohode sme jazdili na 2.3baru na GT20 Octavka 100PD, to len zopar °°°°°°° co °°°° vedia tak si montuju GT20 a nevedia nastavit privretie lopatiek takze im to samozrejme roz°°°° turbo a potom sa strasne divia čo sa to stalo...... hold 98% ludi tu na fore si neprizna ze nieco nevie alebo nerozumie a potom robi take °°°°°°°° a tvari sa ako supertuner.

Napsal: 02 říj 2007, 16:16
od Sifon
Stingray píše:V pohode sme jazdili na 2.3baru na GT20 Octavka 100PD, to len zopar °°°°°°° co °°°° vedia tak si montuju GT20 a nevedia nastavit privretie lopatiek takze im to samozrejme roz°°°° turbo a potom sa strasne divia čo sa to stalo...... hold 98% ludi tu na fore si neprizna ze nieco nevie alebo nerozumie a potom robi take °°°°°°°° a tvari sa ako supertuner.
Myslim ze toto nie je Humlov pripad.

Napsal: 02 říj 2007, 17:38
od suskyin
Stingray píše:V pohode sme jazdili na 2.3baru na GT20 Octavka 100PD, to len zopar °°°°°°° co °°°° vedia tak si montuju GT20 a nevedia nastavit privretie lopatiek takze im to samozrejme roz°°°° turbo a potom sa strasne divia čo sa to stalo...... hold 98% ludi tu na fore si neprizna ze nieco nevie alebo nerozumie a potom robi take °°°°°°°° a tvari sa ako supertuner.
ano dakujem za mudra slova stingy......

Napsal: 02 říj 2007, 19:04
od Huml
suskyin píše:vydrzela vubec nekomu VNT20 jezdit kolem 2bar delsi dobu????? Stejnej problem jak huml, 2bar a par kol na okruhu a vyfukova vrtulka udelala papa (wallbash)

huml: Jinak ten bilej G3 s velkym IC minulej ctvrtek v Brne na okruhu jsi byl ty?
jj, to jsem byl já, moc dlouho jsme nejezdili, byla to jen taková testovačka, všechno se celej den sralo, to turbo se rozlítlo den před tím, tak jsem ráno sehnal jiný, přehodil, pak jsem tak tak stíhal na okruh, horor. Zůstali jsme stát kvůli hadici, oddělily se od sebe vrstvy a jak jsem brzdil před cílovkou tak se vcucla do sebe a ucpala sání za turbem, pak jsme to nemohli natočit, no jak jsem psal celej den horor, ale když to jelo, tu chvilku, tak se to jevilo celkem dobře, takže snad ho na jaře už nasadíme do závodu
Obrázek

Napsal: 02 říj 2007, 19:11
od Indi
Nádhera, jestli na jaře pojedeš tak se určitě stavim.

Napsal: 02 říj 2007, 19:15
od suskyin
Huml píše:
suskyin píše:vydrzela vubec nekomu VNT20 jezdit kolem 2bar delsi dobu????? Stejnej problem jak huml, 2bar a par kol na okruhu a vyfukova vrtulka udelala papa (wallbash)

huml: Jinak ten bilej G3 s velkym IC minulej ctvrtek v Brne na okruhu jsi byl ty?
jj, to jsem byl já, moc dlouho jsme nejezdili, byla to jen taková testovačka, všechno se celej den sralo, to turbo se rozlítlo den před tím, tak jsem ráno sehnal jiný, přehodil, pak jsem tak tak stíhal na okruh, horor. Zůstali jsme stát kvůli hadici, oddělily se od sebe vrstvy a jak jsem brzdil před cílovkou tak se vcucla do sebe a ucpala sání za turbem, pak jsme to nemohli natočit, no jak jsem psal celej den horor, ale když to jelo, tu chvilku, tak se to jevilo celkem dobře, takže snad ho na jaře už nasadíme do závodu
Obrázek
skoda ze prave v akci sem te nevidel, jenom uz stat pred tou cilovkou... tak hlavne at se dari, ale mel bych strach z ty VNT20ky na delsi zatezi

Napsal: 02 říj 2007, 20:36
od Huml
mám tam teď turbo ze 150k, sehnal bych raději ze 180k, ale nebylo, ani nevím jakej je mezi nima zásadní rozdíl, jestli nějakej je, např. větší kompresor

Napsal: 02 říj 2007, 20:51
od Fantik
Jednu mrtvou 180 mám doma tak ti průměr můžu změřit.

Napsal: 02 říj 2007, 21:00
od Huml
ok, můžem to dát nějak dohromady, určitě by to zajímalo víc lidí

Napsal: 02 říj 2007, 21:16
od Fantik
Neni problem zejtra pokud bude čas tak ji kuchnu a změřim. ;)

Napsal: 04 říj 2007, 17:58
od Fantik
Tak jsem ten kompresor blejsknul :D
Kvalita nic moc :roll:
Ten větší průměr kompresorovýho kola má bejt 52mm jsem to nějak špatně držel.
Teď by to chtělo aby někdo změřil jakej průměr má na náběhu kola 150 turbína, ten větší je danej typem GT 20/52 - 52 Udává ten větší průměr kompresorovýho kola.

Obrázek
Obrázek

Napsal: 05 říj 2007, 17:55
od Huml
dneska jsem měřil tu 150ku, jelikož je vrtule na sr..ku, měřil jsem aspoň tu vstupní díru v tom obalu a je +/- 39mm, takže jak koukám na tu fotku naměřil jsi 39 na vrtuli, takže budou asi stejný, možna má ta 180ka přísnější normu na vyvážení

Napsal: 12 srp 2009, 22:36
od honza jeep
zdravím, jsem tu nový a potřebuju radu. Mám turbo VNT20, jezdím offroad, právě toto turbo montuju do svého jeepu a potřebuju znát bezpečný maximální tlak, co vydrží. Motor 23TD mercedes
dik za radu (včetně atmosf. tlaku)

Napsal: 13 srp 2009, 09:06
od Kornout
honza jeep píše:zdravím, jsem tu nový a potřebuju radu. Mám turbo VNT20, jezdím offroad, právě toto turbo montuju do svého jeepu a potřebuju znát bezpečný maximální tlak, co vydrží. Motor 23TD mercedes
dik za radu (včetně atmosf. tlaku)
Vycházel bych z původních map pro 2,5TDI, objemově je to hodně blízko s tím Medem, takže nějakejch 2.35bar abs tlaku.
Další věc je, jak to budeš regulovat, jestli mechanicky, tak bych na původní mapu (viz. chiptuningův příspěvek) nešel, aby to nahoře nelehlo.