Stránka 2 z 3
Napsal: 06 říj 2017, 21:55
od OndraTDI...
pritelkyne si vybrala saxo, 1,1 44kw 2003 3dver cerna barva elektrony,zadni naprava po repasy,nezrezly.cena 27500 a ted se tam narvalo 5000kc (rozvodova sada,filtry,olej,chladici kapalina,tesneni pod hlavou,tesneni vyfuku,zadni raminko sterace)...jezdi to za malo a celkem na pohodu
Napsal: 07 říj 2017, 07:54
od JARDA2
dvojkový clio. za 50 bude v dobrým stavu všechno se na to dá sehnat za pár korun koroze nikde.
Napsal: 16 říj 2017, 07:47
od Thopr
A co ještě Megane II kombi 1.6 16V 82KW rv 2006 a najeto poctivka 218tkm?
Kolega se v tom svezl a je nadšený, zatím mluví pouze o tom. Kupodivu to projela i jeho žena a nadšenost taky, jak z prostoru, tak ze vzhledu a celkově i stavu.
Cenovka je 55tkč a kromě těch karet místo klíčů se to líbí i mně

Napsal: 16 říj 2017, 17:23
od jericho-3
OndraTDI... píše:pritelkyne si vybrala saxo, 1,1 44kw 2003 3dver cerna barva elektrony,zadni naprava po repasy,nezrezly.cena 27500 a ted se tam narvalo 5000kc (rozvodova sada,filtry,olej,chladici kapalina,tesneni pod hlavou,tesneni vyfuku,zadni raminko sterace)...jezdi to za malo a celkem na pohodu
Seděl jsem s důchodcem staršího data na úřadě přihlašování aut a on mi smutně povídá, jdu odhlásit Saxo , kde mám perfektní motor nedávno opravený, vše je perfektní, ale na STK mě vyhodili, že vzadu v kufru mám nějaký pás rezu...Tak mu říkám, a což to opravit? Technik řekl, že to neexistuje....Debilové...

Napsal: 16 říj 2017, 20:47
od OndraTDI...
jericho-3 píše:OndraTDI... píše:pritelkyne si vybrala saxo, 1,1 44kw 2003 3dver cerna barva elektrony,zadni naprava po repasy,nezrezly.cena 27500 a ted se tam narvalo 5000kc (rozvodova sada,filtry,olej,chladici kapalina,tesneni pod hlavou,tesneni vyfuku,zadni raminko sterace)...jezdi to za malo a celkem na pohodu
Seděl jsem s důchodcem staršího data na úřadě přihlašování aut a on mi smutně povídá, jdu odhlásit Saxo , kde mám perfektní motor nedávno opravený, vše je perfektní, ale na STK mě vyhodili, že vzadu v kufru mám nějaký pás rezu...Tak mu říkám, a což to opravit? Technik řekl, že to neexistuje....Debilové...

to je bohuzel celkem znamej problem na saxu
Napsal: 16 říj 2017, 21:39
od Domecek
saxo je přežitá pixla, to je jako felicie. V tom trefíš rychle letícího čmeláka a jsi po smrti, nebrat
Napsal: 17 říj 2017, 07:07
od jericho-3
Ano, ale pro lidi, kteří dojíždí v důchodu ze své vesničky do krámu ve městě pár kilometrů je to zlaté auto..Koupit dneska levnou ojetinu s nadějí, že bude fungovat bez píčovín dnešní doby a se spolehlivostí jim vlastní je snem. A např. Fabie vyvolává mrazení v zádech a koncern všeobecně má tyto potencionální kupce na háku. Vždy je třeba si položit otázku na co vše to které auto dotyčný chce.. A v 70. letech je ti nějaká dopravní bezpečnost na háku, zvlášť když jsi v mládí jezdil bez přilby s pár pivy a v autech , kdy bylo riziko už jen z něho vylézt..A pozná se to i při kšeftu, když vyhodí staříka z STK, že mu teče nafta z čerpadla a při objíždění kšeftů jej mecháni vyhodí, když uvidí jeho vykopávku, /do které nejde nastrčit kabel a čumět na obrazovku/, popřípadě jej odradí nesmyslnou cenou jenom za demontáž čerpadla o opravě nemluvě...Dnes je to samý mistr s chytrým telefonem, ale musí mít itinerář a obrazový záznam, aby se hnul z místa..Samozřejmě není to dobrý kšeft a člověk se i umaže .....Ale ocenění téhle práce je i v tom, když dědek po opravě nemůže zadržet slzy a mele něco o poslalo mi vás samo nebe...

Napsal: 18 říj 2017, 18:04
od Domecek
co máš třeba proti fabii I sdi bez okýnek a klimy? Mám ji 12 let a v životě jsem neměl lepší auto.
Napsal: 18 říj 2017, 19:58
od TANN3R
Tak to tě lituju, já si zas nedokážu představit nic horšího

Třepe se to, nejede to, sedět v tom je za trest..
Koupil bych benzínovou Xsaru po faceliftu za 30k. Nic se tam nesere, max zadní náprava, nerezne to a jízdou je asi tak 100 let před Fabií. Díly no to jsou korunové položky.
Napsal: 18 říj 2017, 20:46
od jericho-3
Já když jel poprvé kdysi v 3. válcové benzinové Fábce,/byla nová v záruce/ myslel jsem , že má závadu nebo spíš výrobce ./duševní/. Když chudák paní asi po páté neodjela s manželem na vozíku, kterého musela do garáže donést z pátého poschodí až do garáže, auto prodala pod cenou a začala jezdit taxíkem. Protože zatímco se š 120 neměla problém, tak slavná Fabie díky immu /autorizák nebyl schopen to opravit/ nešla používat...Atd.Atd.
P.S. a s tou Xsarou je to tak, podceňovaní Frantíci dělají i dobrá a pohodlná auta..
Napsal: 19 říj 2017, 22:05
od Domecek
[quote="TANN3R"]Tak to tě lituju, já si zas nedokážu představit nic horšího

Třepe se to, nejede to, sedět v tom je za trest..
Koupil bych benzínovou Xsaru po faceliftu za 30k. Nic se tam nesere, max zadní náprava, nerezne to a jízdou je asi tak 100 let před Fabií. Díly no to jsou korunové položky.[/quote]
co se na tom třepe proboha? Ty jsi zas nějakej cíťa, hlavně že saxo 1.1 jede jak kráva, hotová střela

Napsal: 20 říj 2017, 14:45
od TANN3R
Nikde sem nepsal, že nějaký Saxo jede. Žádné z aut, co tady bylo doporučeno nejede.
Co se na tom třepe? Pod přední kapotou je věc, co mění naftu na vibrace

Nic proti tomu, jako dělník ok, ale určitě bych to nekoupil přítelkyni. Zatím mi nic hrozného neprovedla. Radši benzín s o litr větší spotřebou, kde můžu jet i hodinu a nezalehne mi v uších.
Napsal: 22 říj 2017, 10:41
od jericho-3
Ano, máš pravdu, ta nafta byla jen příklad určité možnosti převozu, ale pro ženu vždy jen benzin a to ten nejjednodušší..

Napsal: 25 říj 2017, 10:32
od Thopr
Kluci, v rychlosti :
Co Fiesta 1.3 44KW rv 2005? Dovoz z DE, bez koroze, vše funguje a vypadá moc dobře.
Dnes odpoledne chce, abych ho pro ní vzal. Je to nahowno?
Díky moc
Napsal: 25 říj 2017, 10:49
od JozefC
Fiesta je ok. Ak chces kvalitu a nesmrtelny voz pre zenu tak jedine Yaris. Nic kvalitnejsie neexistuje, max vyfuk a tycky stabilizatora.