Stránka 2 z 3

Napsal: 06 říj 2017, 21:55
od OndraTDI...
pritelkyne si vybrala saxo, 1,1 44kw 2003 3dver cerna barva elektrony,zadni naprava po repasy,nezrezly.cena 27500 a ted se tam narvalo 5000kc (rozvodova sada,filtry,olej,chladici kapalina,tesneni pod hlavou,tesneni vyfuku,zadni raminko sterace)...jezdi to za malo a celkem na pohodu

Napsal: 07 říj 2017, 07:54
od JARDA2
dvojkový clio. za 50 bude v dobrým stavu všechno se na to dá sehnat za pár korun koroze nikde.

Napsal: 16 říj 2017, 07:47
od Thopr
A co ještě Megane II kombi 1.6 16V 82KW rv 2006 a najeto poctivka 218tkm?

Kolega se v tom svezl a je nadšený, zatím mluví pouze o tom. Kupodivu to projela i jeho žena a nadšenost taky, jak z prostoru, tak ze vzhledu a celkově i stavu.

Cenovka je 55tkč a kromě těch karet místo klíčů se to líbí i mně :)

Napsal: 16 říj 2017, 17:23
od jericho-3
OndraTDI... píše:pritelkyne si vybrala saxo, 1,1 44kw 2003 3dver cerna barva elektrony,zadni naprava po repasy,nezrezly.cena 27500 a ted se tam narvalo 5000kc (rozvodova sada,filtry,olej,chladici kapalina,tesneni pod hlavou,tesneni vyfuku,zadni raminko sterace)...jezdi to za malo a celkem na pohodu
Seděl jsem s důchodcem staršího data na úřadě přihlašování aut a on mi smutně povídá, jdu odhlásit Saxo , kde mám perfektní motor nedávno opravený, vše je perfektní, ale na STK mě vyhodili, že vzadu v kufru mám nějaký pás rezu...Tak mu říkám, a což to opravit? Technik řekl, že to neexistuje....Debilové... :(

Napsal: 16 říj 2017, 20:47
od OndraTDI...
jericho-3 píše:
OndraTDI... píše:pritelkyne si vybrala saxo, 1,1 44kw 2003 3dver cerna barva elektrony,zadni naprava po repasy,nezrezly.cena 27500 a ted se tam narvalo 5000kc (rozvodova sada,filtry,olej,chladici kapalina,tesneni pod hlavou,tesneni vyfuku,zadni raminko sterace)...jezdi to za malo a celkem na pohodu
Seděl jsem s důchodcem staršího data na úřadě přihlašování aut a on mi smutně povídá, jdu odhlásit Saxo , kde mám perfektní motor nedávno opravený, vše je perfektní, ale na STK mě vyhodili, že vzadu v kufru mám nějaký pás rezu...Tak mu říkám, a což to opravit? Technik řekl, že to neexistuje....Debilové... :(
to je bohuzel celkem znamej problem na saxu

Napsal: 16 říj 2017, 21:39
od Domecek
saxo je přežitá pixla, to je jako felicie. V tom trefíš rychle letícího čmeláka a jsi po smrti, nebrat

Napsal: 17 říj 2017, 07:07
od jericho-3
Ano, ale pro lidi, kteří dojíždí v důchodu ze své vesničky do krámu ve městě pár kilometrů je to zlaté auto..Koupit dneska levnou ojetinu s nadějí, že bude fungovat bez píčovín dnešní doby a se spolehlivostí jim vlastní je snem. A např. Fabie vyvolává mrazení v zádech a koncern všeobecně má tyto potencionální kupce na háku. Vždy je třeba si položit otázku na co vše to které auto dotyčný chce.. A v 70. letech je ti nějaká dopravní bezpečnost na háku, zvlášť když jsi v mládí jezdil bez přilby s pár pivy a v autech , kdy bylo riziko už jen z něho vylézt..A pozná se to i při kšeftu, když vyhodí staříka z STK, že mu teče nafta z čerpadla a při objíždění kšeftů jej mecháni vyhodí, když uvidí jeho vykopávku, /do které nejde nastrčit kabel a čumět na obrazovku/, popřípadě jej odradí nesmyslnou cenou jenom za demontáž čerpadla o opravě nemluvě...Dnes je to samý mistr s chytrým telefonem, ale musí mít itinerář a obrazový záznam, aby se hnul z místa..Samozřejmě není to dobrý kšeft a člověk se i umaže .....Ale ocenění téhle práce je i v tom, když dědek po opravě nemůže zadržet slzy a mele něco o poslalo mi vás samo nebe... :)

Napsal: 18 říj 2017, 18:04
od Domecek
co máš třeba proti fabii I sdi bez okýnek a klimy? Mám ji 12 let a v životě jsem neměl lepší auto.

Napsal: 18 říj 2017, 19:58
od TANN3R
Tak to tě lituju, já si zas nedokážu představit nic horšího :) Třepe se to, nejede to, sedět v tom je za trest..

Koupil bych benzínovou Xsaru po faceliftu za 30k. Nic se tam nesere, max zadní náprava, nerezne to a jízdou je asi tak 100 let před Fabií. Díly no to jsou korunové položky.

Napsal: 18 říj 2017, 20:46
od jericho-3
Já když jel poprvé kdysi v 3. válcové benzinové Fábce,/byla nová v záruce/ myslel jsem , že má závadu nebo spíš výrobce ./duševní/. Když chudák paní asi po páté neodjela s manželem na vozíku, kterého musela do garáže donést z pátého poschodí až do garáže, auto prodala pod cenou a začala jezdit taxíkem. Protože zatímco se š 120 neměla problém, tak slavná Fabie díky immu /autorizák nebyl schopen to opravit/ nešla používat...Atd.Atd.
P.S. a s tou Xsarou je to tak, podceňovaní Frantíci dělají i dobrá a pohodlná auta..

Napsal: 19 říj 2017, 22:05
od Domecek
[quote="TANN3R"]Tak to tě lituju, já si zas nedokážu představit nic horšího :) Třepe se to, nejede to, sedět v tom je za trest..

Koupil bych benzínovou Xsaru po faceliftu za 30k. Nic se tam nesere, max zadní náprava, nerezne to a jízdou je asi tak 100 let před Fabií. Díly no to jsou korunové položky.[/quote]

co se na tom třepe proboha? Ty jsi zas nějakej cíťa, hlavně že saxo 1.1 jede jak kráva, hotová střela (LOL)

Napsal: 20 říj 2017, 14:45
od TANN3R
Nikde sem nepsal, že nějaký Saxo jede. Žádné z aut, co tady bylo doporučeno nejede.
Co se na tom třepe? Pod přední kapotou je věc, co mění naftu na vibrace :) Nic proti tomu, jako dělník ok, ale určitě bych to nekoupil přítelkyni. Zatím mi nic hrozného neprovedla. Radši benzín s o litr větší spotřebou, kde můžu jet i hodinu a nezalehne mi v uších.

Napsal: 22 říj 2017, 10:41
od jericho-3
Ano, máš pravdu, ta nafta byla jen příklad určité možnosti převozu, ale pro ženu vždy jen benzin a to ten nejjednodušší.. :)

Napsal: 25 říj 2017, 10:32
od Thopr
Kluci, v rychlosti :

Co Fiesta 1.3 44KW rv 2005? Dovoz z DE, bez koroze, vše funguje a vypadá moc dobře.

Dnes odpoledne chce, abych ho pro ní vzal. Je to nahowno?

Díky moc

Napsal: 25 říj 2017, 10:49
od JozefC
Fiesta je ok. Ak chces kvalitu a nesmrtelny voz pre zenu tak jedine Yaris. Nic kvalitnejsie neexistuje, max vyfuk a tycky stabilizatora.