Stránka 2 z 2
Napsal: 02 říj 2007, 20:47
od gumi
V létě jsem měl půjčený Berlingo 1,9D. Tak jede to, ale pokud to má trochu jet musí se to točit, což kupodivu docela dobře jde. V nižších otáčkách je to lenoch. VW Transportér T3 1,6TD, který má stejný výkon (51kW), tak ten je mnohem živější. Při aplikaci motoru 1,9TDI, který má nejen větší výkon, ale zejména kroutící moment. Zejména průběh kroutícího momentu. Takže TDI táhne odspodu skvěle, TD slušně, D bídně.
Napsal: 03 říj 2007, 05:15
od Busekmar7
Hele a když děláš v servisu Peugeot, tak bys mi mohl poradit s něčím u 106 1.1.i, rok 97. Má ho moje holka a to auto má přes 3 roky a doteď bylo vše v cajku, ale posledních pár měsíců to po dešti začne cukat, chvíli to jede v pohodě, chvíli to cuká. Ráno k tomu přijdu a nechytne to,
tak jede do práce autobusem. Odpoledne přijdu a chytne to normálně. Občas když jedu, tak to normálně v motoru prásne a celý auto poskočí, ale jede to dál. Měnili jsme svíčky, vzduchový filtr, zapalovací kabely, měřili mi tlaky, všechno v cajku a nikdo neví, co to je.
U Peugeota v Boleslavi mi řekli, že by to mohla být cívka...
Martin
Napsal: 03 říj 2007, 07:59
od Package
tieto starsie su problemove.vyblikal si zavady alebo bol si na diag?
moze to robit cievka a tak isto to mozu robit kable..peugeot ma hrozne slabiny v konektoroch.velmi casto zaoxidovane,zatecene a potom to nejde.popozeraj vsetky kable v mot.priestore ,vsetky spojky ,kostry a proste vsetko co sa kablovania a elektriky tyka.inak takto na dialku tazko povedat.
Napsal: 16 říj 2007, 09:20
od DOLPH
obyč diesel-zlaté auto!co tam není,se nezkazí.zase tak špatně to nejede-a s vozíkem si určitě lépe poradí než 1,4.než 10let staré vyšlehané a všude uchcávající turbo-to radši nic.HOWK
