Peugeot 306 1.9D / 1.9TDi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Peugeot 306 1.9D / 1.9TDi
Zdar lidi, chci si koupit Peugeot 306 kombi, rok 99, ale váhám zda si vybrat ten 1.9D se szvýšeným výkonem na asi 51kw (od roku97), nebo ten 1.9Tdi, co má asi těch 66kw. Je mi jasný, že výkonově a dynamicky je lepší určitě ten turbodiesel, ale jedná se mi i o náklady, spotřebu, poruchovost....
Pokud bych si náhodou nekoupil diesel, ale benzín, pak myslíte si, že ta 1.4i utáhne kombíka i vozejk ? Nebo je lepší vsadit na tu 1.6i.
díky
Martin
Pokud bych si náhodou nekoupil diesel, ale benzín, pak myslíte si, že ta 1.4i utáhne kombíka i vozejk ? Nebo je lepší vsadit na tu 1.6i.
díky
Martin
- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4149
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
A teď vážně, 1,9 TD je osvědčenej motor, používá ho i Fiat Scudo, Ulysee, Citroen Jumpy, a další auta.
TDI je složitější a má navíc další elektronické součástky (čidla, váhu, ECU). Je to ale u všech nových aut, prostě pokrok se nedá zastavit. Nutno zkonstatovat, že u VW jsou ty zmíněné věci dostupnější za lepší ceny a dle mých zkušeností méně poruchové, takže pokud nemáš k Peugeotu zvláštní citový vztah, uvaž, zda by nebyl vhodnější nějaký koncernový vůz.
TDI je složitější a má navíc další elektronické součástky (čidla, váhu, ECU). Je to ale u všech nových aut, prostě pokrok se nedá zastavit. Nutno zkonstatovat, že u VW jsou ty zmíněné věci dostupnější za lepší ceny a dle mých zkušeností méně poruchové, takže pokud nemáš k Peugeotu zvláštní citový vztah, uvaž, zda by nebyl vhodnější nějaký koncernový vůz.
Peugeot 306 1.9D / 1.9TDi
No dobrá, já vím, že motory VW jsou určitě lepší, než u Frantíků,
ale design VW se mi líbí až od Golfu IV a na to fakt nemám love.
Obzvlášť, když pomýšlím o koupi dieselu. Taky bych rád kombi
a to u VW rok 01 jsme už někde hodně vysoko.
Já chci to auto hlavně na vození věcí, stavím barák a taky na vození psa, mám slovenskýho čuvače. Tak jsem si myslel, že 306 combi je na to dobrá. Vypadá pěkně, nadčasově, není moc poruchová, je levná a hlavně na vození věcí jí není škoda. Úplně vidím černýho Wagena s čirou optikou, samej spojler a křídlo, digi klima, ESP, vyhřívaný sedačky, každej den ho leštím a bojím se ho nechat před panelákem. Fakt krása, ale já chci dělníka na stavbu a ne ozdobu...sorry a starší VW se mi nelíbí, je to hranatý.
ale design VW se mi líbí až od Golfu IV a na to fakt nemám love.
Obzvlášť, když pomýšlím o koupi dieselu. Taky bych rád kombi
a to u VW rok 01 jsme už někde hodně vysoko.
Já chci to auto hlavně na vození věcí, stavím barák a taky na vození psa, mám slovenskýho čuvače. Tak jsem si myslel, že 306 combi je na to dobrá. Vypadá pěkně, nadčasově, není moc poruchová, je levná a hlavně na vození věcí jí není škoda. Úplně vidím černýho Wagena s čirou optikou, samej spojler a křídlo, digi klima, ESP, vyhřívaný sedačky, každej den ho leštím a bojím se ho nechat před panelákem. Fakt krása, ale já chci dělníka na stavbu a ne ozdobu...sorry a starší VW se mi nelíbí, je to hranatý.
Peugeot 306 1.9D / 1.9TDi
Ještě doplnění: Spíš mi jde o spojení dělníka a trochu pěknýho vozu.
V bazarech sem taky narazil na VW, Audiny a Seaty kolem roku 97-00, ale všechny byly buď moc drahý (na moje představy) a nebo moc hranatý. Kámoš mi třeba doporučoval nějaký Suzuki Baleno, nikdy předtím jsem o tom neslyšel (teda jen okrajově). Já teda nevím, ale koukal sem na díly a věchny jsou o 50% až 100% dražší než na 306 combi.
V bazarech sem taky narazil na VW, Audiny a Seaty kolem roku 97-00, ale všechny byly buď moc drahý (na moje představy) a nebo moc hranatý. Kámoš mi třeba doporučoval nějaký Suzuki Baleno, nikdy předtím jsem o tom neslyšel (teda jen okrajově). Já teda nevím, ale koukal sem na díly a věchny jsou o 50% až 100% dražší než na 306 combi.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1154
- Registrován: 20 dub 2007, 22:17
- Bydliště: Tam na západě za Plzní
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Package píše:tak to asi nerobis v peugeot servise..tych polamanych zdvihatok a vaciek ci inych "detailov" si asi moc nevidel..a to nehovorim o egr-kach co nejdu alebo sa zadrhaju a podobne...tych teplotnych cidiel co odchadzaju atd...
Ty máš asi nějakou osobní negativní zkušenost s prvním Boxerem.Tam existoval jistý problém s hlavou, ale tohle je úplně jiný motor. Je to osvědčený agregát, kde bez problému najíždějí 500 tisíc km i víc.
A právě že Pežouty dělám dost často a dlouho, dovoluji si ti oponovat.
Spousta lidí tyhle auta s motorem D vyhledávají, právě pro svou nenáročnost a spolehlivost.
To co píšeš o prasklých vačkách atd., je holý nesmysl. Ještě jsem neviděl aby u Peugeota jen tak praskla vačka, nebo zdvihátko. Neni důvod. Tohle se stane jen když praskne řemen a potká se to. To má ale destrukční účinky u každé značky. Mimochodem lhůta na výměnu rozv. řemenu je 120 tis. km.
Právě že tyhle motory pořád jen jezdí a jezdí, občas někdo na ten řemen zapomene.
Problém vidím jen v tom, sehnat tohle auto, aby mělo málo najeto.
Takže si myslíš, že je 1.9D pro kombi dobrá volba ? Jde mi o to, že to má jen 51kw a v nějaký recenzi sem čet, že to je lenoch. Já nechci s tím autem závodit, sem zvyklej i na přítelkyně 106 1.1i a to taky není nic živýho. Jde mi o to, aby to ten motor utáhnul tak, abych plynule a hlavně levně jezdil a vyjel i velký kopce, jezdím i do hor.
- Package
- Aktivista
- Příspěvky: 1586
- Registrován: 24 led 2006, 07:41
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
no to asi nerobis v servise peugeot,a preto si nevidel take veci..
ja tam robim a viem svoje.videl som dost zdvihatok polamanych a inych
veci
ja tam robim a viem svoje.videl som dost zdvihatok polamanych a inych
veci
conti píše:Package píše:tak to asi nerobis v peugeot servise..tych polamanych zdvihatok a vaciek ci inych "detailov" si asi moc nevidel..a to nehovorim o egr-kach co nejdu alebo sa zadrhaju a podobne...tych teplotnych cidiel co odchadzaju atd...
Ty máš asi nějakou osobní negativní zkušenost s prvním Boxerem.Tam existoval jistý problém s hlavou, ale tohle je úplně jiný motor. Je to osvědčený agregát, kde bez problému najíždějí 500 tisíc km i víc.
A právě že Pežouty dělám dost často a dlouho, dovoluji si ti oponovat.
Spousta lidí tyhle auta s motorem D vyhledávají, právě pro svou nenáročnost a spolehlivost.
To co píšeš o prasklých vačkách atd., je holý nesmysl. Ještě jsem neviděl aby u Peugeota jen tak praskla vačka, nebo zdvihátko. Neni důvod. Tohle se stane jen když praskne řemen a potká se to. To má ale destrukční účinky u každé značky. Mimochodem lhůta na výměnu rozv. řemenu je 120 tis. km.
Právě že tyhle motory pořád jen jezdí a jezdí, občas někdo na ten řemen zapomene.
Problém vidím jen v tom, sehnat tohle auto, aby mělo málo najeto.
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..
Takže si myslíš, že je 1.9D pro kombi dobrá volba ? Jde mi o to, že to má jen 51kw a v nějaký recenzi sem čet, že to je lenoch. Já nechci s tím autem závodit, sem zvyklej i na přítelkyně 106 1.1i a to taky není nic živýho. Jde mi o to, aby to ten motor utáhnul tak, abych plynule a hlavně levně jezdil a vyjel i velký kopce, jezdím i do hor.
- Package
- Aktivista
- Příspěvky: 1586
- Registrován: 24 led 2006, 07:41
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
ked uz tak hladky ale treba dat bacha odchadzaju tam rele zhavenia a potom
to nechce startovat.ked budes slusne jazdit a nebudes ho nahanat a dostane co potrebuje tak volaco znesie.
ak bude v elektrike okna ,zrkadla a pod. tak bacha odchadzaju tam dost
kable vo dverovej prechodke..
to nechce startovat.ked budes slusne jazdit a nebudes ho nahanat a dostane co potrebuje tak volaco znesie.
ak bude v elektrike okna ,zrkadla a pod. tak bacha odchadzaju tam dost
kable vo dverovej prechodke..
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..