snizeni vykonu 2.5 tdi 110kw - vaha vzduchu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Kdyz ho zaslepim tak by se ty hodnoty na vaze mely zvednout? Videl sem nekde navod na nejaky jeho prenastaveni na Vagu aby v klidu neco poustel nebo tak neco. Krom toho nizsiho vykonu, a tedy i nizsi maximalky a samozrejme toho ze vaha nikdy neda vic nez 830 nic nepozoruju. Ale ono to i tak docela staci, protoze to proste jede spatne. Nejvic je to poznat tak od trojky nahoru, napr. zrychleni na sestku nebo i petku. Turbo mi ukazuje pri 2000 ot. tak kolem 2100, takze to se mi zda docela dobry. Jen jeste upozornuju ze mam najeto 250 000 a nepamatuju si ze by se to sani nekdy cistilo.
- frantacech
- Aktivista
- Příspěvky: 4289
- Registrován: 23 led 2006, 14:15
- Bydliště: Ostrava, CZ
nastaveni vagem je zdeRichard píše:Kdyz ho zaslepim tak by se ty hodnoty na vaze mely zvednout? Videl sem nekde navod na nejaky jeho prenastaveni na Vagu aby v klidu neco poustel nebo tak neco. Krom toho nizsiho vykonu, a tedy i nizsi maximalky a samozrejme toho ze vaha nikdy neda vic nez 830 nic nepozoruju. Ale ono to i tak docela staci, protoze to proste jede spatne. Nejvic je to poznat tak od trojky nahoru, napr. zrychleni na sestku nebo i petku. Turbo mi ukazuje pri 2000 ot. tak kolem 2100, takze to se mi zda docela dobry. Jen jeste upozornuju ze mam najeto 250 000 a nepamatuju si ze by se to sani nekdy cistilo.
http://www.dieselpower.cz/forum_old/vie ... 12&t_id=14
Tim ale neosetris vadny EGR. Pokud se nedovira. Nastaveni VAGEm jen posune reakci ventilu N18 ktery ridi EGR podtlakem. Jestli se egr zavre nebo ne N18 nevi.

Zdravim
Mam taky A6 Avant, 12/99, 110kW. Nedavno jsem vymenil vahu a vykon sel rapidne nahoru, jen se mi zda ze mezi 2 az 3 tis. ot/min se motor dusi, jakmile se dostanou otacky nad 3tis. motor jde lehceji a vykon jde nahoru. Pred timto autem jsem mel Octavku 81kW a rekl bych ze byla zivejsi.
Mam taky A6 Avant, 12/99, 110kW. Nedavno jsem vymenil vahu a vykon sel rapidne nahoru, jen se mi zda ze mezi 2 az 3 tis. ot/min se motor dusi, jakmile se dostanou otacky nad 3tis. motor jde lehceji a vykon jde nahoru. Pred timto autem jsem mel Octavku 81kW a rekl bych ze byla zivejsi.
AUDI A6 Avant 2,5TDi V6 110kW