snizeni vykonu 2.5 tdi 110kw - vaha vzduchu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Richard
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 09 dub 2006, 10:20
Odpovědi: 0

snizeni vykonu 2.5 tdi 110kw - vaha vzduchu

Příspěvek od Richard »

Zajimal by me vas nazor na snizeni vykonu u meho Audi A6, r.v. 99, 2.5 tdi 110 kw, ktere pozoruji poslednich par tydnu, a to tak ze auto jede o neco vic ztezka, musi se vic tocit ke stejnym vykonum, a taky mu klesla trochu maximalka. Podezereni sem mel na vahu vzduchu, ikdyz by uz byla treti, zmeril sem to na Vagu a davala maximalne kolem 730 a vic ani tuk. Koupil sem teda novou, vymenym zpusobem od bosche, a potom se mi plneni zvedlo tak na 830 az 850 a vic nic. Pamatuji si, ze kdyz sem mel posledni vahu novou, davalo to tak 1000-1070 a taky to patricne lip jelo. Zkusil sem jeste dat novej vzduchovej filtr, jestli tam neco nebrani, ale zadna zmena. Myslite ze muze byt nova vaha spatna? Kolik by mely byt idelani hodnoty u nove vahy? Muze neco jineho ovlivnit to kolik vaha plni a kolik je teda mozne na vagu precist, jako ze to muze snizovat nejaka jina chyba? (Turbo dava tak 2100 - 2200.) Dekuji za vase nazory.
Richard
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 09 dub 2006, 10:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Richard »

Nevi nekdo alespon kolik by mely byt ty idealni hodnoty vahy pro tento motor? Ja si preci jen myslim ze by to melo byt kolem 1000 a ne max 800. Muze se s tim neco stat kdyz tam dam vahu treba z 1.9? Je to Oktavka 66kw a tam to dava tak kolem 1050, tak bych to chtel vyzkouset.
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

u 2.5 v6 je spravna hodnota kolem 750mg,takze to mas dobry
elit
Přispěvovatel
Příspěvky: 392
Registrován: 23 led 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od elit »

Z VISu



K O N T R O L A S N Í M A Č E H M O T N O S T I V Z D U C H U
Postup kontroly
Motor ve volnoběhu
Spojit se s ŘJ motoru 01
Číslo skupiny
010---MĚŘENÉ HODNOTY, kontrolovat hodnoty v poli 1,
požadovaná hodnota je motor:
AFB 210-385mg/H
AKN 157-471mg/h
xxxx-250mg/h-xxxx-0%
Pokud hodnoty nesouhlasí, kontrolovat systém
recirkulace výfukových plynù
Pokud hodnoty souhlasí, pokračovat jízdním
testem. Tester musí obsluhovat druhý mechanik!
z cca 1000 otáèek akcelerujte na 3 rychlostní
stupen do cca 4000 otáček.
Sledujte hodnoty ve skupině 010. V poli 4 musí
být hodnota sešlápnutí pedálu 100%, v poli
3 musí být hodnota tlaku za turbem
1850-2250 mbar, v poli 1 musí být hodnota
hmotnosti vzduchu min 750 mg/H
min 750 mg/H-xxxx-2100 mbar-100%
Pozn.: -Ideální je k tomu použít funkci logování (součást VAG-COM)
Otevřete měřené hodnoty a skupinu 010. Klikněte na Logování,
pojmenujte soubor např.: Audi-novak.csv, kliknìte na START a
Proveďte zkušební jízdu. V adresáři LOGS (C:/VAG-COM/LOGS)
naleznete logový soubor který otevřete v MS Excel. Zde je
možné sledovat celý prùběh otáèek a požadovaných hodnot
VW Passat 3C 2008 BMP
Richard
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 09 dub 2006, 10:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Richard »

Jak je teda mozny ze mi to driv ukazovalo 1000 a vic? Taky ale porad na tom citim ze ten vykon neni takovy jaky byval. Co to kdyz tam dam tu vahu z jinyho motoru, muze to neco udelat? Jinak hodnoty merim ve skupine 3 a 11 a ne 10 jak rika VIS vyse, coz mozna taky muze davat jiny hodnoty.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Tu váhu můžeš zkusit klidně přehodit, nic se nestane.
Richard
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 09 dub 2006, 10:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Richard »

a nahodou ten stejny motor tady nekdo nema, ze bych mohl potvrdit kolik mu ta vaha dava? sem si jisty ze ta moje byla drive 1000 a ne 800. je to ten AKN, tedy Audi od 07/99 nebo Passat od 00.
Uživatelský avatar
frantacech
Aktivista
Příspěvky: 4289
Registrován: 23 led 2006, 14:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava, CZ

Příspěvek od frantacech »

Richard píše:a nahodou ten stejny motor tady nekdo nema, ze bych mohl potvrdit kolik mu ta vaha dava? sem si jisty ze ta moje byla drive 1000 a ne 800. je to ten AKN, tedy Audi od 07/99 nebo Passat od 00.
'003
Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle
740-840 180-270 mg/H 160-290 mg/H 40-75%
/min mg/R mg/R %
1647 290.4 439.6 37.1
1647 879.2 447.5 95.5
1902 879.2 800.7 95.5
2343 879.2 1000.9 95.5
2738 879.2 945.9 95.5
3132 879.2 938.1 95.5
3503 879.2 891.0 95.5
3828 879.2 859.6 95.5
4106 879.2 812.5 95.5
2946 879.2 730.1 95.5
3109 879.2 894.9 95.5
3271 879.2 898.8 95.5
3434 879.2 891.0 95.5
3596 879.2 871.4 95.5
3712 879.2 855.7 95.5
2970 847.8 533.8 95.5
2923 879.2 840.0 95.5
3016 879.2 906.7 95.5
3016 792.9 553.4 95.5
2923 820.3 427.8 95.5
2714 690.8 427.8 95.5
2436 596.6 435.7 95.5
1090 306.2 471.0 88.4
789 298.3 455.3 15.0
789 286.5 459.2 15.0
789 290.4 455.3 15.0
789 294.4 459.2 15.0
789 290.4 455.3 15.0
789 294.4 455.3 15.0
789 298.3 455.3 15.0
789 302.2 455.3 15.0
789 294.4 451.4 15.0
789 290.4 455.3 15.0
789 286.5 451.4 15.0
ObrázekRUN With The BULLS And HUNT With The BEARS....
Richard
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 09 dub 2006, 10:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Richard »

tak vidim ze ti to tam pri plnym plynu ukazuje dost k tisici. koukam ted do svyho logu s novu vahou a pri nejvetsi nalozi tam mam tak 815. asi ta vaha nebude uplne nova jinak uz nevim co to muze ovlivnovat.
Richard
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 09 dub 2006, 10:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Richard »

Nemohl by se mi nekdo prosim podivat do nejaky ETKY na to jaka vaha ma byt spravne na tento motor? tedy 2.5 V6 110 kw v A6 rv 12/99, tedy jiz model 2000, kod motoru AKN? Udajne to ma byt snad originalni cislo 059906461 ale to ja jsem nasel ze je pro AFB tak nevim, ale halvne si tohle cislo neumim prelozit do nejakyho ozanceni typu 0 281 002 403 nebo 0 986 284 004. Co ktery znaceni presne znamena? Diky.
Richard
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 09 dub 2006, 10:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Richard »

Tak sem koupil projistotu dalsi novu vahu, tentokrat originalni, dal sem ji tam a sel to merit, ale bohuzel mi nedava stejne vic nez 830 at delam co delam. Skoro se zda ze vahou to nebude, ale pak uz teda nevim cim. Nenapada vas nekoho co dalsiho to muze ovlivnovat ze ta vaha ukazuje tyto nizke hodnoty? Muze ten EGR v tom hrat nejakou roli? Uvitam jakekoliv tipy. Diky. (jen pripominam, ze driv sem mival pri plny zatezi hodnoty tak kolem 1050 se starou vahou kdyz jeste valila.)
Richard
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 09 dub 2006, 10:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Richard »

tak jeste me napada zaneseny sani nekde mezi vahou a valcem. ma s timto nekdo zkusenosti?
Alex
Přispěvovatel
Příspěvky: 740
Registrován: 23 led 2006, 23:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od Alex »

Richard píše:tak jeste me napada zaneseny sani nekde mezi vahou a valcem. ma s timto nekdo zkusenosti?
Je to možné. Zanesené sanie=menší prietok vzduchu pri rovnakom tlaku. Tak isto tým EGR by to mohlo byť (ak zostane EGR pootvorené, saje viac dymu na úkor čerstvého vzduchu cez filter)
Richard
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 09 dub 2006, 10:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Richard »

jak muzu nejlepe EGR otestovat, napr na Vagu?
Uživatelský avatar
frantacech
Aktivista
Příspěvky: 4289
Registrován: 23 led 2006, 14:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava, CZ

Příspěvek od frantacech »

Richard píše:jak muzu nejlepe EGR otestovat, napr na Vagu?
EGR zkus zaslepit. Jak jsou predni parohy sani a do nej vede uprostred trubka od egr, tak vraz mezi trubku a parohy plechovou zaslepku tvaru tesneni.

Pokud sundas ty parohy - 8 sroubku, a budou zasrane do oleje a sazi, tak potom sundej i sani na motoru a poradne to cele vycisti.

Nizka hodnota vahy , pokud je vaha ok, muze delat zasrane sani, EGR, turbo a jeho rizeni naklapeni, netesnost sani. A ucpany vyfuk.

Tak to postupne zkus vyloucit jedno po druhem. Krome nizsiho vykonu a cisel z vahy jinak zadny problem?
ObrázekRUN With The BULLS And HUNT With The BEARS....
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“