Stránka 2 z 2

Napsal: 24 čer 2018, 07:36
od Pejcha
Resil jsem/resim podobny problem, viz.
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... polo+cross

Po vyzkouseni nekolika cidel jsem to tak nechal byt, protoze se nam nepodarilo to vyresit a reset kod to nebere, vyhodi chybu.
Elektrikar rikal, ze pokud jsou obe hodnoty stene, je to v poradku ale mechanik zase rikal, ze se nesetkal s jinou hodnotou nez nulovou.

Napsal: 24 čer 2018, 08:46
od Ladas
Nebo je nesprávné čidlo. ...

Napsal: 24 čer 2018, 09:09
od Pejcha
To nevim, vymena probehla za stejne, co tam bylo, i podle VIN se to zkontrolovalo, zkouseno 2x original a 1x Bosch. Vse se stejnym vysledkem...
Jen je divne, ze to nebere ten resetovaci kod, tusim 30605.
Nevim, jak to delal elektrikar, ale nam to pres Vag neslo. Elektrikar rikal, ze motor BMT je specifickej a ze maj ve Vagu chybu, nebo ve visu, ze pisou, ze musi byt obe hodnoty tusim 0 a stejne, ale to uz si presne nepamatuju.

Napsal: 24 čer 2018, 09:43
od Ladas
Tak si najdi někoho s Bosch KTS

Napsal: 25 čer 2018, 05:41
od Pejcha
Ok, to muzeme jeste zkusit, dik.

Napsal: 25 čer 2018, 11:48
od romperstromper
passion píše:Ak máš pri stojacom motore zápornú hodnotu G450, neprebehla správne jeho adaptácia. Uvediem príklad. Po výmene čidla je rozdiel tlakov tvojich spomínaných -12,5mbar. Prevedieš adaptáciu čidla, uloží sa offset 12,5 a nová hodnota čidla pri stojacom motore bude 0mbar.
Mě osobně přizpůsobení nejde(mám čínsky kabel, Login nebyl přijat jednotkou)Ono to původně nešlo ani tomu mechanikovi. Psalo mu to stejnou hlášku, nahral novy SW a už mu to funguje, ale mě bohužel ne(nucenou regeneraci ale zpustím)

Senzory jsem dával dle WINka, ty jsou správné. Senzory ukazují stejné hodnoty před i po přizpusobení.

Motor mam BLS.
Dnes jsem si znova načetl hodnoty. Studený motor
Kanal 67- pole 3(-15.30) pole 4 (-12.75)
Kanal 68- pole 1(4%) pole 2(nastaveno 25,puvodně bylo 11) pole 3 (2)
Kanal 73- pole 2 (290km)

Co znamená ten údaj na kanále 68 - pole 3, prosím?
Kdyby bylo DPF ucpané, měl bych černý výfuk?
je na DPF vyraženo datum výroby?

Napsal: 27 čer 2018, 07:32
od romperstromper
Neví někdo zda je toto udaj vyroby DPF?
Obrázek

Napsal: 02 črc 2018, 09:42
od romperstromper
tak po výměně lambdy sondy před DPF regenrace sama proběhla po cca410km.Nyní 140km od poslední regenerace a zatížení koef. DPF je 13%
Tlak na G450 je pořad stejny pole 3(-15.30) pole 4 (-12.75).

Mám tedy pořad řešit špatné honoty senzoru G450

Napsal: 22 črc 2018, 17:33
od ROMEK
Kluci mám tu jeden problém. Známemu Na BLS octe niekde menili žhaviče a našli udajne precvaknutý snímač teploty spalin. Po zapojení boli vraj problemi s poruchovýmu kontrolkami tak sa niesla kamsi jednotka na opravu. Dopadlo to tak že mu vypli SW DPF ale filter mu tam nechali.
Takto to predsa nemože byž ten sa zacpe alebo sa mýlim?

Napsal: 22 črc 2018, 17:47
od dreizig5
nemýlíš

Napsal: 19 říj 2018, 13:47
od romperstromper
passion píše:Ak máš pri stojacom motore zápornú hodnotu G450, neprebehla správne jeho adaptácia. Uvediem príklad. Po výmene čidla je rozdiel tlakov tvojich spomínaných -12,5mbar. Prevedieš adaptáciu čidla, uloží sa offset 12,5 a nová hodnota čidla pri stojacom motore bude 0mbar.
Ahoj měl by jsi prosím jestě nějakou radu jak dokazat nastavit ten senzor G450 na nulu?
už jsem zkoušl 3 a ani u jednoho to nešlo(dva original dle win a jedna nahrada)

v servise senzor přispusobí,login je přijat jednotkou ale hodnoty stále zaporné.

Už jsem byl snad u 7 mechaniku s VAGEM z toho jen dvoum to slo přispusobit, ale stejně hodnoty zůstali zaporné...


Najezdil jsem ted 4000km a auto v pohode regenerovalo, pak se rozsvitila kontrolka DPF, sputil jsem nucenou a behem 30 km jsem dostal zanešení na 0%.

ted mám najeto 600km. Ve 400km proběhla regenerace a asi ne spravně protože zanešení zustalo na 20 %, ted po 200km mam zanešení pres 35%.

Auto jezdi uplně v pohode,žadný nouzak, tahne dobře, jen spotřeba se zvedla cca o 1litr ale to by mohlo byt i novym SW.

Děkuji za každou užitečnou radu...