Stránka 2 z 2
Napsal: 30 pro 2019, 18:48
od MirekX
Podle mě jednotka motoru, protože na verzi bez adblue se přehrává jen jednotka motoru, ale přesně by to věděli chlapci v Dieselpoweru.
Napsal: 30 pro 2019, 18:54
od leguan
jj řidi to ecu motoru ta řidi vstřikovač ad blue mam to samy u passata

Napsal: 30 pro 2019, 19:26
od uiqjirka
Ovlada to motorova jednotka. Odejde to castym vstrikovanim mocoviny a vypalovanim. Neuteces tomu.
Napsal: 31 pro 2019, 08:20
od anydraj
No, pokud jsou katy OK, tak bych to zachoval.
Problem je, ze kdyz je tam dieselgate sw, tak to jednotka
vali do katu kyblama.cca 1-1,5L na 1000.
Bez DG +- 0.4 deci.
mam to same 2 roky.
Pokud je problem se sondami NOx, tak to resi DG sw
Ma vetsi toleranci hodnot.
Ale taky vetsi spotrebu Adblue.
Napsal: 31 pro 2019, 13:42
od Tomas.cz
A další dotaz pro znalé, o co víc tento systém zlepšuje emise, pokud má vlastně vozidlo standartně kat+dpf?
Případně Sharan 2010+ to měl asi jako první model v rámci koncernu?
A nebo Euro 5 bylo ještě bez tohodle a nutnost AdBlue je až Euro 6?
Děkuji

Napsal: 31 pro 2019, 13:54
od anydraj
Pokud vis proc vnikl problem dieselgate tak ti
to musi byt jasne.
Omrdavaly NOx, s FAP to nema nic spolecneho.
Aby dostaly hodnoty NOx do zakone meze
a nezralo to Adblue, tak to takhle omrd....
Puvodni sw to ojeb..., ten novy uz ne
a proto tak vysoka spotreba Adblue
A ano Sharan/Alhambra to dostaly jako jedny s prvnich
(pokud nekdo vi o dalsich, at napise)
uz s Euro 5.
V podstate predbehly i Euro 6.
Napsal: 31 pro 2019, 15:41
od MirekX
adblue stojí ani ne 10Kč litr, ať si to tam klidně valí, ale ten systém nedokáže dlouhodobě fungovat, furt se něco sere. Vyhřívání nádrže, sondy, čidla. Dokud to bude makat tak nemám problém, ale pokud debilové chtějí za kat 50 tis tak je jasné jak to dopadne

ale hlavně to dokáže auto někde nechat, nedovolí to start, to je opravdu na hlavu
Napsal: 31 pro 2019, 15:47
od anydraj
Ja te chapu, je to vopruz.
Pokud to vykuchas, vypnout v EDC Adblue.
A budes mit pokoj.
Napsal: 31 pro 2019, 17:29
od Morbindi
Borci sorry, je to kod CFFB. Ano jsou tam 2 za sebou. Ten vysypanej, je
ve spodni části cca 3cm černý jako kdyby to tam zahořelo.
Nevim, jestli nemůže byt trabl v té trysce močoviny. Auto nikdy žádnou
bouračku nebo naraz ze spodku nezažilo, je 4x4 takže ma i docela dobrou
světlost.
Napsal: 02 led 2020, 21:04
od Vici
anydraj píše:Jo, jenze tohle neni FAP, ale kat NOx.Jsou za vstrikem
mocoviny 2x za sebou.
Tohle jsem jeste nevidel, to muselo dostat ranu.
Vím, že to už pár lidí shánélo a moc se jim nedařilo

Napsal: 02 led 2020, 21:17
od leguan
co sem psal vyše ma tam kat kurva