Stránka 2 z 3

Re: Audi 3.0 tdi BMK nestartuje

Napsal: 29 pro 2024, 15:26
od hansdob
Mrtvý turbo …….

Re: Audi 3.0 tdi BMK nestartuje

Napsal: 30 pro 2024, 12:22
od slovacek.milos
mikys píše: 17 pro 2024, 21:34 Zdravím,
tlak paliva při startu stoupne na cca 300 bar, dle logu, ale docela mu to trvá.
Zkoušel jsem měnit regulátor v Railu, beze změny.
prosímtě za jak dlouho ti naskočí ten tlak aspon 200 atm, jak dlouho točíš????? :?

Re: Audi 3.0 tdi BMK nestartuje

Napsal: 31 pro 2024, 08:42
od mikys
400k, ale rozvody a turbo se dělali před 80k

Re: Audi 3.0 tdi BMK nestartuje

Napsal: 01 led 2025, 11:12
od reesha
Chtělo by to lepší diagnostiku. Takhle se budeš motat v kruhu. Pořiď si VCDS, stojí to pár korun.
Ten tvůj naměřený graf mi nedává vůbec smysl. Asi jsem ještě nezažil, aby jednotka začala vstřikovat palivo dřív, než tam bude tlak v railu.

Podle tvého obrázku začneš startovat, on začne vstřikovat a po 25 sekundách naběhne tlak v railu. Podle mě je to nesmysl a delphi ukazuje kraviny. Možná to bude definovaná startovací dávka..? Ten tlak v railu, je to požadovaný nebo skutečný? Také důležité.

Vezmi do ruky VCDS a naloguj otáčky, tepltu, skutečnou dávku paliva, tlak v railu požadovaný i skutečný. Tím bych začal

Re: Audi 3.0 tdi BMK nestartuje

Napsal: 01 led 2025, 14:31
od slovacek.milos
po 25 sekundách by měl být start tak zrušen

Re: Audi 3.0 tdi BMK nestartuje

Napsal: 01 led 2025, 19:02
od geo
Žádná jiná diagnostika mu nepomůže jedině skop a proudové kleště.Ale pokud je to tak jak jsem mu popsal a splodiny maj kam jít tak jsou vstřiky Ko a je potřeba to celé vyčistit včetně čerpadla

Re: Audi 3.0 tdi BMK nestartuje

Napsal: 02 led 2025, 10:43
od reesha
geo píše: 01 led 2025, 19:02 Žádná jiná diagnostika mu nepomůže jedině skop a proudové kleště.Ale pokud je to tak jak jsem mu popsal a splodiny maj kam jít tak jsou vstřiky Ko a je potřeba to celé vyčistit včetně čerpadla
Viděl jsi graf z diagnostiky?
geo píše: 25 pro 2024, 16:46 Otestovat to jde ale chce to skop a proudové kleště.Těch 300bar by pro start mělo být dost tam si myslím že už by měl aktivovat vstřiky.A nebo to jde i podle sluchu vem si někoho na startování vytáhni si notas k motoru a pomož mu sprejem sleduj tlak když dosáhne tlak a začne ovládat vstřiky uslyšíš jak začne ovládat vstřikovače je to najednou takové crkání nejde to přeslechnout jak padne tlak tak to přestane.Pokud to takhle bude máš ucpané vstřikovače a je potřeba komplet revize a oprava jinak se to zacpe znova a vyhodíš jen kupu peněz
Já tam, narozdíl od tebe, žádných 300 bar, minimálně půl minuty nevidím. A není mi z toho vůbec jasné, jaký je požadavek a jaká je skutečnost. To samé platí pro dávku paliva.

Takže za mě, diagnostika na prvním místě

Re: Audi 3.0 tdi BMK nestartuje

Napsal: 02 led 2025, 14:20
od geo
Ressha a proč když už vstřikuje tak mu to nevrčí?Ty vstřiky vydávaj charekteristickej zvuk podle něj to lze poznat sluchem že jsou opravdu aktivní a že tam ten tlak dlouho není jsem viděl ale takhle se ty motory chovaj když k této katostrofě dojde.Dokonce když to tam všechno dám nakoduji vstřiky vše vyčistím tak dokud to neprojedu a jednotka se nezadaptuje tak to dlouho točí než udělá tlak a chytne.Nechci aby to vypadalo jako že se chci dohadovat to bych si vůbec nedovolil jen jsem napsal co jsem za tech pár let odsledoval a chtěl mu pomoc.Podávací tlak psal že má egr odpojil tak by měl vrčet.

Re: Audi 3.0 tdi BMK nestartuje

Napsal: 03 led 2025, 22:09
od mikys
reesha píše: 02 led 2025, 10:43
geo píše: 01 led 2025, 19:02 Žádná jiná diagnostika mu nepomůže jedině skop a proudové kleště.Ale pokud je to tak jak jsem mu popsal a splodiny maj kam jít tak jsou vstřiky Ko a je potřeba to celé vyčistit včetně čerpadla
Viděl jsi graf z diagnostiky?
geo píše: 25 pro 2024, 16:46 Otestovat to jde ale chce to skop a proudové kleště.Těch 300bar by pro start mělo být dost tam si myslím že už by měl aktivovat vstřiky.A nebo to jde i podle sluchu vem si někoho na startování vytáhni si notas k motoru a pomož mu sprejem sleduj tlak když dosáhne tlak a začne ovládat vstřiky uslyšíš jak začne ovládat vstřikovače je to najednou takové crkání nejde to přeslechnout jak padne tlak tak to přestane.Pokud to takhle bude máš ucpané vstřikovače a je potřeba komplet revize a oprava jinak se to zacpe znova a vyhodíš jen kupu peněz
Já tam, narozdíl od tebe, žádných 300 bar, minimálně půl minuty nevidím. A není mi z toho vůbec jasné, jaký je požadavek a jaká je skutečnost. To samé platí pro dávku paliva.

Takže za mě, diagnostika na prvním místě
VAga bych měl mít začátkem příštího týdne, takže pak hned dám vědět.
Ale, zatím jsem vytáhl jeden vstřik a po zapojení venku nevstříkne nic, nafta z přepadu jen ukapává . zkusil jsem z něj odpojit konektor, a připojit na něj led žárovku, ta po 2s startu bliká, takže impuls na něj určitě jde. Takže by to teoreticky ucpané vstřikovače mohli být, ale všechny najednou? a na můj vkus z vratky jde hrozně málo nafty.

Re: Audi 3.0 tdi BMK nestartuje

Napsal: 03 led 2025, 22:22
od trhac
A nenatankoval tam někdo benzin?

Re: Audi 3.0 tdi BMK nestartuje

Napsal: 05 led 2025, 17:15
od mikys
reesha píše: 01 led 2025, 11:12 Chtělo by to lepší diagnostiku. Takhle se budeš motat v kruhu. Pořiď si VCDS, stojí to pár korun.
Ten tvůj naměřený graf mi nedává vůbec smysl. Asi jsem ještě nezažil, aby jednotka začala vstřikovat palivo dřív, než tam bude tlak v railu.

Podle tvého obrázku začneš startovat, on začne vstřikovat a po 25 sekundách naběhne tlak v railu. Podle mě je to nesmysl a delphi ukazuje kraviny. Možná to bude definovaná startovací dávka..? Ten tlak v railu, je to požadovaný nebo skutečný? Také důležité.

Vezmi do ruky VCDS a naloguj otáčky, tepltu, skutečnou dávku paliva, tlak v railu požadovaný i skutečný. Tím bych začal
přikládám log, dokázal by jsi z toho něco vyčíst?

Re: Audi 3.0 tdi BMK nestartuje

Napsal: 08 led 2025, 21:50
od mikys
Nikdo nic?
Vstřiky mám všechny venku, zapojené. při točení motorem tlak stoupne na těch 300 bar, což je požadováno od jednotky.
Na vstřiky jde proud, začnou cvakat, ale neotevřou. Z přepadu nejde skoro nic, což je divné...
Na jednom vstřikovači jsem měl sundanou trysku, čistil jsem ji v ultrazvuku, a beze změny. Zkusil jsem i jiný vstřik z jiného motoru, taky neotevřel.
Je možné že těch 300 bar co ukazuje snímač na Railu tam není?
Testoval jsem vstřikovače na stolici pro traktory, ta udělala tlak 20 Bar, připojil jsem 12V na konektor a neotevřel, předpokládám že k otevření potřebuje větší tlak.
Budu rád když mi někdo znalejší poradí při jakých hodnotách tyhle vsřikovače fungují.

Re: Audi 3.0 tdi BMK nestartuje

Napsal: 09 led 2025, 07:10
od geo
12V?To asi fungovat nebude.

Re: Audi 3.0 tdi BMK nestartuje

Napsal: 09 led 2025, 09:02
od tiguan2
mikys píše: 08 led 2025, 21:50 Nikdo nic?
Vstřiky mám všechny venku, zapojené. při točení motorem tlak stoupne na těch 300 bar, což je požadováno od jednotky.
Na vstřiky jde proud, začnou cvakat, ale neotevřou. Z přepadu nejde skoro nic, což je divné...
Na jednom vstřikovači jsem měl sundanou trysku, čistil jsem ji v ultrazvuku, a beze změny. Zkusil jsem i jiný vstřik z jiného motoru, taky neotevřel.
Je možné že těch 300 bar co ukazuje snímač na Railu tam není?
Testoval jsem vstřikovače na stolici pro traktory, ta udělala tlak 20 Bar, připojil jsem 12V na konektor a neotevřel, předpokládám že k otevření potřebuje větší tlak.
Budu rád když mi někdo znalejší poradí při jakých hodnotách tyhle vsřikovače fungují.
Tos testoval při 20bar??? To ses spletl ne.....200bar minimálně

Re: Audi 3.0 tdi BMK nestartuje

Napsal: 09 led 2025, 09:20
od passion
Sú to piezo vstrekovače. Tie na 12V neotvoríš.
Riadiačka nemá povypínané poruchy? Odmeraj odpor odpojených všetkých 6, koľko majú.
p.s.:zabudol som - odmeraj odpor vývodov medzi sebou a aj oboch vývodov voči kostre.