Tak mi Reesha posilil Passata

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1271
Odpovědi: 0
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

bobo píše:
mvolesko píše:
cz.carten píše:hele a co na to motor, není to moc zvednout to o 50% bez újmy na zdraví???

Jak by šel rozumně upravit Passat se 130k v základu, samotný chip mu dá tak +35k a co pak?
jezdi tu i dost motoru co maj vykon vetsi vic nez o 100% a bez ujmy na zdravi tak bych se 50% nebal :)
kolik vyjde taková úprava - zvednutí výkonu o víc než 100 % ?? reesha mi bohužel neodpovídá :?
ahoj. Až najdu, kam jsi mi psal, tak odpovím :) .. Nebyl jsem na internetu asi 2 dny
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Odpovědi: 0
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

reesha píše:
cz.carten píše:hele a co na to motor, není to moc zvednout to o 50% bez újmy na zdraví???

Jak by šel rozumně upravit Passat se 130k v základu, samotný chip mu dá tak +35k a co pak?
nejdřív změnit filozofii ;)
a položit otázku trochu jinak:
"Jaké úpravy udělat před čipem?" 8)

a doplnit otázku informací: mám na to tolik peněz, a chtěl bych přibližně tolik koní. (crazy)
mám 74 kW=100k, takže nechci mít nad 150 kW :-) spokojím se s 150-160 koníky, aby mi to fungovalo,co všechno musím Reesho vyměnit a kolik by to cca.stálo ? Dík
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1271
Odpovědi: 0
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

bobo píše:
mám 74 kW=100k, takže nechci mít nad 150 kW :-) spokojím se s 150-160 koníky, aby mi to fungovalo,co všechno musím Reesho vyměnit a kolik by to cca.stálo ? Dík
Minimálně to co má Fox. Tedy dát tam turbo z PD130 a udělat chip. Pokud bys chtěl okolo těch 160hp, bylo by lepší použít trysky z PD130/150.
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Odpovědi: 0
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

reesha píše:
bobo píše:
mám 74 kW=100k, takže nechci mít nad 150 kW :-) spokojím se s 150-160 koníky, aby mi to fungovalo,co všechno musím Reesho vyměnit a kolik by to cca.stálo ? Dík
Minimálně to co má Fox. Tedy dát tam turbo z PD130 a udělat chip. Pokud bys chtěl okolo těch 160hp, bylo by lepší použít trysky z PD130/150.
ok,pro 160hp už je ale lepší turbo z PD150,neb jinak hadice turba ze 130 praskají,protože nevydrží větší tlak,co říkáš ? Když to zrekapituluju,co vše pro zvýšení na 150-160hp = turbo a hadice ze 150, vstřiky ze 130, intercooler ze 150, chip od tebe, a co větší sání je potřeba ? A bude mi to všechno bez problémů fungovat ? Taky co emise ? Dík. PS:jsem laik,tak sorry když se třeba blbě zeptám ;)
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

bobo: mám 160HP a stačily na to jen lepší trysky, 130HP turbo a chip....
takže větší IC, sání, atd není podmínkou pro dosažení 160koníku, i když je to pochopitelně lepší... ;)
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Odpovědi: 0
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

Jim píše:bobo: mám 160HP a stačily na to jen lepší trysky, 130HP turbo a chip....
takže větší IC, sání, atd není podmínkou pro dosažení 160koníku, i když je to pochopitelně lepší... ;)
a to máš z brzdy ? Spojka je původní ze 74 kW ? To dlouho nevydrží..
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

bobo: ee, sice je to trochu mimo téma, mám původně 66kW, tj klasický TDI... :)

jinak to je naměřený na brzdě...

spojka je už taky vyřešená...
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Odpovědi: 0
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

Jim píše:bobo: ee, sice je to trochu mimo téma, mám původně 66kW, tj klasický TDI... :)

jinak to je naměřený na brzdě...

spojka je už taky vyřešená...

co ? Ze 66 kW ? Máš teď kolik 130 kW ? To je blbost,ne ??
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

bobo píše:
Jim píše:bobo: ee, sice je to trochu mimo téma, mám původně 66kW, tj klasický TDI... :)

jinak to je naměřený na brzdě...

spojka je už taky vyřešená...

co ? Ze 66 kW ? Máš teď kolik 130 kW ? To je blbost,ne ??

ne on ma ze 66kw na 121kw

Obrázek

ale vim o par lidech co maj ze 66kw kolem 150kw ;)
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

bobo: mvolesko to vyřešil za mě, vidíš, že těch 120kW je reálných a to je jen začátek... :D
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1271
Odpovědi: 0
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

bobo píše:
Jim píše:bobo: ee, sice je to trochu mimo téma, mám původně 66kW, tj klasický TDI... :)

jinak to je naměřený na brzdě...

spojka je už taky vyřešená...

co ? Ze 66 kW ? Máš teď kolik 130 kW ? To je blbost,ne ??
160hp je asi 117kW ... a ne 130 ;)
bobo píše:ok,pro 160hp už je ale lepší turbo z PD150,neb jinak hadice turba ze 130 praskají,protože nevydrží větší tlak,co říkáš ? Když to zrekapituluju,co vše pro zvýšení na 150-160hp = turbo a hadice ze 150, vstřiky ze 130, intercooler ze 150, chip od tebe, a co větší sání je potřeba ? A bude mi to všechno bez problémů fungovat ? Taky co emise ? Dík. PS:jsem laik,tak sorry když se třeba blbě zeptám Mrknutí
Ano, turbo z PD150 je samozřejmě mnohem lepší, ale pokud by nebylo, tak si vystačíme s tím PD130. Hadice s tím nemají nic společného.

Pokud budeš chtít vyměnit intercooler, bude to jedině dobře. Ale není to podmínka pro dosažení tohoto výkonu.

S těmito úpravami není problém mít 160hp s tím, že emise budou ok a auto nebude kouřit. Je to ale vše o penězích.
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

mvolesko píše:
bobo píše:
Jim píše:bobo: ee, sice je to trochu mimo téma, mám původně 66kW, tj klasický TDI... :)

jinak to je naměřený na brzdě...

spojka je už taky vyřešená...

co ? Ze 66 kW ? Máš teď kolik 130 kW ? To je blbost,ne ??

ne on ma ze 66kw na 121kw

Obrázek

ale vim o par lidech co maj ze 66kw kolem 150kw ;)
Třeba ty, ne? ;)
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Odpovědi: 0
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

reesha píše:
bobo píše:
Jim píše:bobo: ee, sice je to trochu mimo téma, mám původně 66kW, tj klasický TDI... :)

jinak to je naměřený na brzdě...

spojka je už taky vyřešená...

co ? Ze 66 kW ? Máš teď kolik 130 kW ? To je blbost,ne ??
160hp je asi 117kW ... a ne 130 ;)
bobo píše:ok,pro 160hp už je ale lepší turbo z PD150,neb jinak hadice turba ze 130 praskají,protože nevydrží větší tlak,co říkáš ? Když to zrekapituluju,co vše pro zvýšení na 150-160hp = turbo a hadice ze 150, vstřiky ze 130, intercooler ze 150, chip od tebe, a co větší sání je potřeba ? A bude mi to všechno bez problémů fungovat ? Taky co emise ? Dík. PS:jsem laik,tak sorry když se třeba blbě zeptám Mrknutí
Ano, turbo z PD150 je samozřejmě mnohem lepší, ale pokud by nebylo, tak si vystačíme s tím PD130. Hadice s tím nemají nic společného.

Pokud budeš chtít vyměnit intercooler, bude to jedině dobře. Ale není to podmínka pro dosažení tohoto výkonu.

S těmito úpravami není problém mít 160hp s tím, že emise budou ok a auto nebude kouřit. Je to ale vše o penězích.
jasně,doufám,že se dohodneme,teď našetřím nějaké peníze a šel bych do toho. Nestačím valit oči,co se dá udělat třeba z té 66 kW...A co na to převodovka ? Já ji mám naštěstí už měněnou za 6kvalt z verze 96 kW... Ta je stavěná na větší krouťák, ale co ta jejich u 66 kW ?? Nebo jste měnili i ji ? Jinak,Reesho dokážeš sehnat turbo PD150 i intercoooler ? Kolik cca.stojí ?
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

bobo: mám pořád standardní 5kvalt, krouták 320N.m. a vše je oki... ;)
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Odpovědi: 0
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

Jim píše:bobo: mám pořád standardní 5kvalt, krouták 320N.m. a vše je oki... ;)
jen tak dál ;)
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“