Stránka 2 z 2

Napsal: 21 led 2008, 16:50
od Kornout
To dury, ty tam volnoběžku ještě mít nebudeš. Kolik ti to dobíjí?

Napsal: 22 led 2008, 19:55
od dury2
Dneska rozebráno, uhlíky mají délku přes 13mm, ložisko nulová vůle, volnoběžku to buď nemá a nebo je seklá, regulátor dle měření v pohodě, vedení vyčištěno neshledána žádná závada. Kontrolka za studena pořád problikává a je to horší a horší. Teď babo raď
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 22 led 2008, 19:56
od Huml
volnoběžku to nemá

Napsal: 22 led 2008, 20:32
od dury2
Děkuji, slovo odborníka se cení :) .

Napsal: 22 led 2008, 20:45
od Huml
nejsou už prodřený ty sběrací kroužky až na plast? dost často to bývá,zvlášť, když už to má třeba 300000km, jinak zkontrolovat diodovej blok, může bejt některá dioda i neprůchozí, ale na zjištění je potřeba ten blok oddělat od statoru

Napsal: 22 led 2008, 20:54
od pepaG60
Jak už řekl pan Huml,volnoběžka tam určitě není!!! 8-) Co třeba nějakej studeňák nebo káblíky od altíku??? :?

Napsal: 22 led 2008, 21:26
od dury2
dobíjí 14,4V a dle zátěže a otáček 14,2 -14,5. Sběrací kroužky jsou jako nové což mě udivilo. Auto asi má 300tis, ale altík je 1999 a třeba regulátor je 2001. Diodový můstekjsem zkoušel oddělat, ale nemám velkou pájku abych odletoval diody, ještě ke všemu jsou tam tak záhadně zalisované vývody.

Napsal: 23 led 2008, 08:13
od Martin.R
dury2 píše: Diodový můstekjsem zkoušel oddělat, ale nemám velkou pájku abych odletoval diody, ještě ke všemu jsou tam tak záhadně zalisované vývody.
Diody vyndavat nemusíš, stačí vyndat celej můstek a odpojit ho od statoru, diody pak změříš na můstku, ty ven nemusí jen v případě že bude nějaká KO.

Napsal: 23 led 2008, 13:45
od dury2
Nešlo mi to vůbec vytáhnout, bál jsem se abych ten můstek nezlámal.

Napsal: 15 úno 2009, 00:40
od syncon
stane se neco kdyz do auta s volnobezkou dam altik bez volnobezky ? ma klimu ? je to G3 AFN diky