kolik wydrží motor 66kw typ ahu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Pokud dobře vidím, tak tam jsou S502 a S764 za 7400 a 7994 a PP502 a PP764 za 9876... Možná už mají jiné ceny... Chtělo by to kontaktovat někoho z DP...Ale pokud to budeš montovat sám, tak si odpočítej cenu za repasi...Tomas1 píše:cize tych 11tis KC a mam postarano...
no len montovat si ich asi budem musiet dat sam lebo ja som zo slovenska
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... 

Jiná cena je pouze u trysek Sprint764 a to za sadu 4 trysek včetně repase 7378,- oproti původním 7994,-.Thopr píše:Pokud dobře vidím, tak tam jsou S502 a S764 za 7400 a 7994 a PP502 a PP764 za 9876... Možná už mají jiné ceny... Chtělo by to kontaktovat někoho z DP...Ale pokud to budeš montovat sám, tak si odpočítej cenu za repasi...Tomas1 píše:cize tych 11tis KC a mam postarano...
no len montovat si ich asi budem musiet dat sam lebo ja som zo slovenska

Vymeni sa tryska vo vstrekovaci a na vstrekovacoch sa nastavia otvaracie tlaky...Nie vzdy je treba...Ja som si ich menil podla navodu dodrzal som cely postup a funguje to musim zaklopat tak ako ma...akurat nesmies zabudnut vymenit prepadove hadicky za nove (cca 70Sk), vymenit medene podlozky pod vstrekovacmi (cca 360Sk) a mal by si to podotahovat presnym momentom pomocou momentoveho kluca...
Kolotoč TUNING
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 17 úno 2008, 13:46
- Bydliště: Moravany,Slovensko
Odpovědi: 0
Sifon:ale to sa jedna o repasovane diely alebo ako to mam chapat....to som si ja myslel ze bude treba vymenit podlozky a hadicky....a inak na brzde si nebol ??? ze kolko ti to pridalo alebo iba pridalo na sebavedomi:D
lebo je to dost lacna zalezitost ako pozeram a dostat z 66KW na tych 90KW je celkom lakave ak sa tam este supne nejaki chip a hotovo...a este sa ta chcem spytat si s tym spokojy auto huli velmi lebo ja by som nerad aby to hulilo...
lebo je to dost lacna zalezitost ako pozeram a dostat z 66KW na tych 90KW je celkom lakave ak sa tam este supne nejaki chip a hotovo...a este sa ta chcem spytat si s tym spokojy auto huli velmi lebo ja by som nerad aby to hulilo...
Repasovanie spociva vo vymene povodnej trysky vo vstrekovaci za trysku novu (je na tebe pre aky typ sa rozhodnes) a pripadnom nastaveni tlakov vstrekovaca...Urcite to nie je placebo efekt ze super vymenil som trysky tak to musi tahat lepsie...v porovnani s inymi autami je to vidiet tiez(na zrychleni som stihal 140konovemu VW EOS a povodne mala Audinka 90koni)...zrychlenie z 0 - 100 sa mi zlepsilo cca o 2s oproti povodnym tryskam(bolo to merane z videa)...Co sa tyka dymivosti tak si odfukne ked prudko pridam ale neda sa hovorit o takej dymivosti ze by ti to dymilo stale...proste odfukne si a cim rychlejsie ides tym menej dymu...V kazdom pripade na mojom AHU motore je ta dymivost vyssia ako bola v seriiTomas1 píše:Sifon:ale to sa jedna o repasovane diely alebo ako to mam chapat....to som si ja myslel ze bude treba vymenit podlozky a hadicky....a inak na brzde si nebol ??? ze kolko ti to pridalo alebo iba pridalo na sebavedomi:D
lebo je to dost lacna zalezitost ako pozeram a dostat z 66KW na tych 90KW je celkom lakave ak sa tam este supne nejaki chip a hotovo...a este sa ta chcem spytat si s tym spokojy auto huli velmi lebo ja by som nerad aby to hulilo...
Kolotoč TUNING
Trysky som menil tlaky som nenastavoval ale snazil som sa ich nanajvys uplne nerozladit tym ze som sa vnutra vstrekovaca ani nedotkol a po vymene trysiek som dotiahol vsetky matky urcenym momentom...Motor mam AHU ako som uz spomenul a mal by byt uz s dobrymi piestami...Zivotnost motora zavisi hlavne na tebe ako tomu budes nakladat pripadne ho setrit...Navyse skor motoru prospejes vymenou za nove trysky a spojis zvysovanie vykonu s udrzbou...Tomas1 píše:Sifon:prosto si tam supol ine trisky nastavyl tlaky a pohoda..ty mas tiez ten motor 1Z?? lebo ja by osm sa chcel iba dostat na tych 125PS popripade 130...nemoze to ovplyvnit zivotnost motora ?? a inak kolko ta vysli trisky ??
Trysky som bral od Dieselpoweru Powerplus 764 na slovenske koruny ma to vtedy vyslo aj s dopravou okolo 10500sk...teraz to bude cosi viac kvoli kurzu

Kolotoč TUNING