kolik wydrží motor 66kw typ ahu

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Tomas1
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 17 úno 2008, 13:46
Bydliště: Moravany,Slovensko

Příspěvek od Tomas1 »

cize tych 11tis KC a mam postarano...

no len montovat si ich asi budem musiet dat sam lebo ja som zo slovenska
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1640
Odpovědi: 0
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

Tomas1 píše:cize tych 11tis KC a mam postarano...

no len montovat si ich asi budem musiet dat sam lebo ja som zo slovenska
Pokud dobře vidím, tak tam jsou S502 a S764 za 7400 a 7994 a PP502 a PP764 za 9876... Možná už mají jiné ceny... Chtělo by to kontaktovat někoho z DP...Ale pokud to budeš montovat sám, tak si odpočítej cenu za repasi...
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Thopr píše:
Tomas1 píše:cize tych 11tis KC a mam postarano...

no len montovat si ich asi budem musiet dat sam lebo ja som zo slovenska
Pokud dobře vidím, tak tam jsou S502 a S764 za 7400 a 7994 a PP502 a PP764 za 9876... Možná už mají jiné ceny... Chtělo by to kontaktovat někoho z DP...Ale pokud to budeš montovat sám, tak si odpočítej cenu za repasi...
Jiná cena je pouze u trysek Sprint764 a to za sadu 4 trysek včetně repase 7378,- oproti původním 7994,-.
Obrázek
Tomas1
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 17 úno 2008, 13:46
Bydliště: Moravany,Slovensko

Příspěvek od Tomas1 »

este mi vysvetlite o aki repas to vlastne ide ?? (hm)
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Odpovědi: 0
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

Vymeni sa tryska vo vstrekovaci a na vstrekovacoch sa nastavia otvaracie tlaky...Nie vzdy je treba...Ja som si ich menil podla navodu dodrzal som cely postup a funguje to musim zaklopat tak ako ma...akurat nesmies zabudnut vymenit prepadove hadicky za nove (cca 70Sk), vymenit medene podlozky pod vstrekovacmi (cca 360Sk) a mal by si to podotahovat presnym momentom pomocou momentoveho kluca...
Kolotoč TUNING
Tomas1
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 17 úno 2008, 13:46
Bydliště: Moravany,Slovensko

Příspěvek od Tomas1 »

Sifon:ale to sa jedna o repasovane diely alebo ako to mam chapat....to som si ja myslel ze bude treba vymenit podlozky a hadicky....a inak na brzde si nebol ??? ze kolko ti to pridalo alebo iba pridalo na sebavedomi:D
lebo je to dost lacna zalezitost ako pozeram a dostat z 66KW na tych 90KW je celkom lakave ak sa tam este supne nejaki chip a hotovo...a este sa ta chcem spytat si s tym spokojy auto huli velmi lebo ja by som nerad aby to hulilo...
Tomas1
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 17 úno 2008, 13:46
Bydliště: Moravany,Slovensko

Příspěvek od Tomas1 »

popripade ak by se mali video ako vam to ide mozte poskytnut velmi rad si ho pozrem
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Odpovědi: 0
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

Tomas1 píše:Sifon:ale to sa jedna o repasovane diely alebo ako to mam chapat....to som si ja myslel ze bude treba vymenit podlozky a hadicky....a inak na brzde si nebol ??? ze kolko ti to pridalo alebo iba pridalo na sebavedomi:D
lebo je to dost lacna zalezitost ako pozeram a dostat z 66KW na tych 90KW je celkom lakave ak sa tam este supne nejaki chip a hotovo...a este sa ta chcem spytat si s tym spokojy auto huli velmi lebo ja by som nerad aby to hulilo...
Repasovanie spociva vo vymene povodnej trysky vo vstrekovaci za trysku novu (je na tebe pre aky typ sa rozhodnes) a pripadnom nastaveni tlakov vstrekovaca...Urcite to nie je placebo efekt ze super vymenil som trysky tak to musi tahat lepsie...v porovnani s inymi autami je to vidiet tiez(na zrychleni som stihal 140konovemu VW EOS a povodne mala Audinka 90koni)...zrychlenie z 0 - 100 sa mi zlepsilo cca o 2s oproti povodnym tryskam(bolo to merane z videa)...Co sa tyka dymivosti tak si odfukne ked prudko pridam ale neda sa hovorit o takej dymivosti ze by ti to dymilo stale...proste odfukne si a cim rychlejsie ides tym menej dymu...V kazdom pripade na mojom AHU motore je ta dymivost vyssia ako bola v serii
Kolotoč TUNING
Tomas1
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 17 úno 2008, 13:46
Bydliště: Moravany,Slovensko

Příspěvek od Tomas1 »

Sifon:prosto si tam supol ine trisky nastavyl tlaky a pohoda..ty mas tiez ten motor 1Z?? lebo ja by osm sa chcel iba dostat na tych 125PS popripade 130...nemoze to ovplyvnit zivotnost motora ?? a inak kolko ta vysli trisky ??
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Odpovědi: 0
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

Tomas1 píše:Sifon:prosto si tam supol ine trisky nastavyl tlaky a pohoda..ty mas tiez ten motor 1Z?? lebo ja by osm sa chcel iba dostat na tych 125PS popripade 130...nemoze to ovplyvnit zivotnost motora ?? a inak kolko ta vysli trisky ??
Trysky som menil tlaky som nenastavoval ale snazil som sa ich nanajvys uplne nerozladit tym ze som sa vnutra vstrekovaca ani nedotkol a po vymene trysiek som dotiahol vsetky matky urcenym momentom...Motor mam AHU ako som uz spomenul a mal by byt uz s dobrymi piestami...Zivotnost motora zavisi hlavne na tebe ako tomu budes nakladat pripadne ho setrit...Navyse skor motoru prospejes vymenou za nove trysky a spojis zvysovanie vykonu s udrzbou...
Trysky som bral od Dieselpoweru Powerplus 764 na slovenske koruny ma to vtedy vyslo aj s dopravou okolo 10500sk...teraz to bude cosi viac kvoli kurzu :x ...Teraz je daka akcia na sprinty tak tie budu ovela lacnejsie...Planujem ale ist do Race520 a tieto trysky neskor predat
Kolotoč TUNING
Tomas1
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 17 úno 2008, 13:46
Bydliště: Moravany,Slovensko

Příspěvek od Tomas1 »

Sifon:dakujem ti este to trochu zvazim ci sa mi to oplati ale teoreticky ano..tak dik ;)
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Odpovědi: 0
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

V poho ;)
Kolotoč TUNING
Tomas1
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 17 úno 2008, 13:46
Bydliště: Moravany,Slovensko

Příspěvek od Tomas1 »

Sifon:ak sa smiem opytat tto upravu si realizoval pri kolkych tis km ??lebo ja uz budem mat bez mala 300tis.odtocenych a zvazujem ci sa mi to oplati..
Tomas1
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 17 úno 2008, 13:46
Bydliště: Moravany,Slovensko

Příspěvek od Tomas1 »

no ako som sa dozvedel tak nejake tie trisky odporucaju do vyrobneho cisla 108tis no to cislo sa uvadza vo WIN??? lebo ja tam mam nieo koncove 87868....cize relalne by to bolo... :D
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Odpovědi: 0
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

Fuuuha noo mal som okolo 169 000km je to viac menej udrzba pri zvyseni vykonu takze sa to oplati...
Kolotoč TUNING
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“