Napsal: 14 úno 2008, 00:12
no , proč ne? jestli měl vydřené válce tak že už to nestačí rozměrově na výbrusový píst, tak je tohle právě řešenískacpi píše:to ,ale určitě nedělal
no , proč ne? jestli měl vydřené válce tak že už to nestačí rozměrově na výbrusový píst, tak je tohle právě řešenískacpi píše:to ,ale určitě nedělal
já byl u tohoto řešení mockrát, ale nikdy ten motor už čistě nejel, klepec pokuřování zásahy do motorů to je velmi nevděčná práce milošpafka píše:no , proč ne? jestli měl vydřené válce tak že už to nestačí rozměrově na výbrusový píst, tak je tohle právě řešenískacpi píše:to ,ale určitě nedělal
tak to asi soudruzi z NDR někde udělali chybu, je to naprosto běžná záležitost, a jsou na to tabulky jak tlustá stěna , jaký přesah vložky, přímo se vyrábí hrubý odlitek vložek , motor je naprosto srovnatelný s původním, viz příspěvek od Titana, ne všude se to vyplatí, ale pokud jsou třeba písty drahé, nebo jeden válec špatný na motoru , který jen tak nekoupíš, tak tam to má naprost smyslslovacek.milos píše:já byl u tohoto řešení mockrát, ale nikdy ten motor už čistě nejel, klepec pokuřování zásahy do motorů to je velmi nevděčná práce milošpafka píše:no , proč ne? jestli měl vydřené válce tak že už to nestačí rozměrově na výbrusový píst, tak je tohle právě řešenískacpi píše:to ,ale určitě nedělal